Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن روشن به آیتم جنجالی پخش شده از شبکه ورزش، واکنش نشان داده است.

طرفداری- پخش یک آیتم از برنامه نوروز فوتبالی شبکه ورزش، جنجال های فراوانی را به پا کرد. اتفاقی که با واکنش شدید پیشکسوتان و هواداران آبی پوشان همراه شد. این موضوع واکنش فرهاد مجیدی را نیز در پی داشت و حتی مهدی قائدی که مهمان این برنامه بود، به توصیه فرهاد مجیدی، در این برنامه حضور پیدا نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبر ورزشی، در ادامه ادعا‌های پیشکسوت استقلال را مرور می‌کنیم:

کارمندان ساواک

یکی از مواردی که طی سال‌های اخیر توسط عده‌ای مطرح می‌شود، این است که تاج (استقلال) تیم درباری بود، اما پرسپولیس ساختاری مردمی داشت. ادعایی که اصلاً صحت ندارد، چون در تیم ما فقط مرحوم عزت جانملکی، شادروان غلامحسین مظلومی و علی‌آقای جباری شغل دولتی داشتند و بقیه ما یا شغل آزاد داشتیم یا بیکار بودیم، ولی پرسپولیسی‌ها به واسطه روابطی که مدیران آن‌ها داشتند، یا در وزارت امور خارجه بودند، یا کارمند سازمان برنامه و بودجه محسوب می‌شدند. چند نفر از بازیکنان پرسپولیس هم کارمند ساواک بودند! بله، کارمند ساواک بودند. البته شکنجه‌گر نبودند بلکه کارمند بودند. خود مرحوم عبده همیشه مسلح بود و آنقدر در رژیم قبل نفوذ داشت که به او اجازه حمل سلاح داده بودند. خب چنین آدمی با این نفوذ و قدرت چطور می‌توانست توسری‌خور مدیران وقت استقلال باشد؟

تاج گل

ما چند بار با مدیرعامل وقت خودمان در قبل از انقلاب دچار اختلاف نظر شدیم و اصلاً این طوری نبود که هر دقیقه بتوانم او را ببینم. حداکثر سالی یک بار می‌دیدمش. در مورد همان بازی معروف ۶تایی سال ۵۲ دقیقاً یک روز بعد از مسابقه، مدیرعامل استقلال یک تاج گل بزرگ برای تبریک به باشگاه پرسپولیس فرستاد. عکس این گل در روزنامه کیهان چاپ شد. یک روز بعد از آن، یعنی دقیقاً روز یکشنبه نیز مدیرعامل استقلال برای پرسپولیسی‌ها در ساختمان بانوان باشگاه که هم‌اکنون مجموعه ورزشی حجاب تلقی می‌شود، جشن گرفت! حالا شاید هم برای انتقاد از ما، دست به چنین کاری زد. به هر حال طرح چنین مسائلی در حال حاضر یک بی‌معرفتی تمام‌عیار است و عده‌ای می‌خواهند استقلال و پرسپولیس را به جان هم بیندازند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۷۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید

سید محمدمهدی احمدی در حاشیه آیین واگذاری استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی اظهار کرد: با موافقتی که بین کنسرسیوم بانکی صورت گرفت قرار شد ۳ سید در اختیار بانک شهر قرار گیرد و مدیرعامل توسط بانک شهر تعیین شود.

وی افزود: یک سید در اختیار یکی از بانک‌های تجارت یا ملت خواهد بود و رییس هیات مدیره از طرف یکی از این دو بانک تعیین شود که حاکمیت شرکتی برای نظارت بر فعالیت سیدی که مدیرعامل را تعیین می‌کند به وجود بیاید.

به گفته احمدی، این کنسرسیوم با پذیرش این مدل و تفاهم کلی و ابلاغ آن به شبکه سرمایه گذاری، این مقدمات را فراهم کرده است.

مدیرعامل بانک شهر در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه پرسپولیس و استقلال از این پس برای دریافت تسهیلات در اولویت بانک شهر قرار دارند، گفت: ما باید بودجه‌ریزی کنیم و با یک مدل درآمد ـ مصارف عمل کنیم. نمی‌خواهیم در قالب تسهیلات کار‌ها را پیش ببریم بلکه بانک‌ها در قالب سرفصل مسئولیت‌های اجتماعی می‌توانند کمک‌های خود را به باشگاه انجام دهند. باشگاه باید به سمت درآمدزایی برود. این شامل درآمد‌های پایدار و بودجه‌هایی در قالب سرفصل مسئولیت‌های اجتماعی خواهد بود.

احمدی درباره برنامه بانک شهر برای پوشش بدهی حدود ۸۰۰ میلیارد تومانی هریک از دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بیان کرد: هنوز صورت‌های مالی دیده نشده و مدلی که کنسرسیوم می‌خواهد تشکیل شود و مدل درآمدی باشگاه را بتواند فراهم کند تعیین نشده است. انشاءالله در دستور جلسه هفته آینده کنسرسیوم بانکی با شفاف شدن این مسائل موضوع بررسی و اعلام می‌شود.

مدیرعامل بانک شهر درباره نحوه مدیریت دو باشگاه پرسپولیس و استقلال از این به بعد گفت: طبق مصوبه شورای پول واعتبار بانک‌ها مکلفند در قالب مدیریت ـ پیمان یا سایر روش‌ها مدیریت باشگاه را واگذار کنند. البته این تناقضی با سیاست گذاری و عضو هیات مدیره بانک‌ها در باشگاه پرسپولیس ندارد. از طرف بانک‌ها باید نظام تامین مالی تعیین شود و اولویت این است که مدیریت باشگاه را به شهرداری تهران واگذار کنیم.

وی ادامه داد: شهرداری تهران متولی امور فرهنگی پایتخت است و ظرفیت‌های قابل اتکایی دارد، سازمان ورزش را دارد و دیگر ظرفیت‌ها را دارد می‌تواند آن‌ها را به خدمت باشگاه بیاورد. در اولویت کنسرسیوم طبق توافقی که انجام شده مدیریت باشگاه پرسپولیس از طریق مدیریت پیمان در سال اول به شهرداری تهران واگذار خواهد بود.

دیگر خبرها

  • بشنوید// راه‌های نفوذ شیطان به خودتان را ببندید
  • روز خوش استقلال و پرسپولیس
  • بعضی از بازیکنان پرسپولیس، استقلالی هستند
  • عجیب اما واقعی؛ پرسپولیس به زاکانی رسید
  • چرا مدیریت پرسپولیس را به شهرداری تهران واگذار کردند؟
  • غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید
  • مدیرعامل پرسپولیس تا پایان فصل ماندنی شد
  • سایه روشن ورود توصیه‌ای بانک‌ها به واگذاری سرخابی‌ها
  • درویش، اولین مدیرعامل دوران خصوصی پرسپولیس
  • تکلیف افزایش قیمت برق روشن شد