Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار مجتبی فدا عصر شنبه در آیین معارفه فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج کاشان بیان کرد: شیوع این بیماری شرایطی را در کشور ایجاد کرده است که باید بیشتر شکرگزار نعمت‌های خداوند سبحان باشیم؛ ویروس کرونا موجب شد تا وحدت و انسجام مردم و مسوولان نیز بیشتر شود.

وی با بیان اینکه منطقه کاشان نیز مدتی است با ویروس منحوس کرونا دست و پنجه نرم می‌کند و تمام مسوولان برای شکست این ویروس عزم خود را جزم کردند، افزود: ویروس کرونا خوشبختانه با همکاری خوب مردم این امید را ایجاد کرد که سلامتی دوباره به جامعه برمی‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان همچنین با تاکید بر لروزم مشارکت بیشتر مردم برای شکست ویروس کرونا اضافه کرد: مرگ هر شخصی به علت مبتلا شدن به این بیماری برای همه سخت است و بر همین اساس تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا این ویروس را شکست دهیم.

وی با بیان اینکه همه باید برای شکست این ویروس دست به دعا برداریم، یادآور شد: تمام برنامه‌های بسیج خدمت محور است و در این شرایط مردم و بسیجیان به نقاطی ورود پیدا کردند که ماموریت نداشتند و سربلند بیرون آمدند.

فرماندار ویژه کاشان نیز در این آیین اظهارداشت: با توجه به ۱۱ منطقه‌ای که در شهرستان ترسیم کردیم، ایست و بازرسی هایی هم در شهر کاشان و هم در ورودی‌های بخش‌های چهارگانه ایجاد شد و از ورود خودروها و افراد غیربومی به منطقه جلوگیری شد.

علی‌اکبر مرتضایی افزود: همچنین با توجه به اینکه آسیب‌پذیرترین اقشار ما روستاییان هستند، به دلیل پراکندگی که ۵۷ روستای ما دارد، افراد کهنسالی که در آنها ساکن هستند و نیاز آنها تلاش کردیم در مرحله دوم بر آنجا تمرکز کنیم.

وی با اشاره به پیشینه خدمات فرمانده جدید ناحیه مقاومت کاشان بیان کرد: با لطف خدا و پشتکار سرهنگ عمومهدی، ناحیه مقاومت بسیج بدنه محکم، مقاوم، آگاه و دلسوز را به خود دیده و حضور فرمانده جدید را نیز به فال نیک می‌گیریم.

سیدجواد ساداتی‌نژاد،منتخب حوزه کاشان و آران‌وبیدگل در مجلس یازدهم نیز با قدردانی از مسوولان و عواملی که در حوزه پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و شکستن زنجیره انتقال آن تلاش کردند، موفقیت این منطقه در مبارزه با بیماری کرونا را مدیون حضور و همکاری مردم  از جمله  پایگاه‌های بسیج و هیات‌های مذهبی دانست و تاکید کرد: این همکاری به گونه‌ای بود که هر هیات و پایگاه بسیج مانند یک پایگاه پدافند غیرعامل عمل کردند.

سرهنگ کریم اکبری در پایان این آیین به عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشان معرفی و از خدمات فرمانده پیشین آن قدردانی شد.

کاشان دارای ۴۰۰ رده مقاومت است که ۱۴۰ رده آن شامل پایگاه‌های بسیج محله‌ها و سایرین پایگاه‌های مدرسه‌ها، اداره‌ها و کارخانه‌ها هستند.

این شهرستان با جمعیت بیش از ۳۶۸ هزار نفر در فاصله نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اصفهان کاشان سازمان بسیج مستضعفان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اصفهان کاشان سازمان بسیج مستضعفان ویروس کرونا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اصفهان کاشان سازمان بسیج مستضعفان فرمانده جدید ناحیه مقاومت ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۷۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس عبادی گفت: در شرایط کنونی، ۲۰۹ هزار کادر درمان اعم از پرستار، اتاق عمل، هوشبری، بهیار و کمک پرستار در مراکز درمانی وزارت بهداشت، بخش خصوصی، تأمین اجتماعی و نیروهای مسلح مشغول خدمت هستند.

وی افزود: ۲۱ هزار نفر از پرستاران که بخش عمده آنها در دوران کرونا نیروهای طرحی بودند، استخدام شده اند و در حال حاضر جذب پرستاران در مراکز درمانی در اولویت وزارت بهداشت بوده و تعداد محدودی از همکاران ما در مناطقی که مجوز استخدام در آنها وجود ندارد، برای جذب باقی مانده‌اند.

معاون پرستاری وزارت بهداشت همچنین از تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران خبر داد و گفت: این لایحه دارای ۳۱ ماده است که یک ماده آن به جذب پرستارانی که بحران‌هایی مانند کرونا و…، در خدمت نظام سلامت هستند، اختصاص دارد و امیدواریم با تصویب آن در مجلس بتوان اقدامات موثرتری برای این قشر زحمتکش برداریم.

عبادی با بیان اینکه کمبود نیروی پرستاری یک چالش عمومی جهانی است و کشور ما نیز از این موضوع مستثنی نیست، افزود: با افزایش پذیرش دانشجویان پرستاری در دانشگاه‌ها و تسهیلاتی که برای استخدام و تبدیل وضعیت آنها در حال انجام است، چنانچه قانونگذار از این بابت به نظام سلامت کمک کند، امیدوار خواهیم بود تا چند سال آتی مشکل کمبود پرستار در کشور کاهش یابد.

کد خبر 6088263 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • سردار رادان: دشمن می خواهد از خاکریز عفاف و حجاب بگذردY اگر موفق شود دیگر چیزی برای ما نخواهد ماند/ 32 سازمانی که در این نظام مسئول بودند برای ساماندهی حجاب و عفاف نه تنها کار خودشان را نمی کنند بلکه شبهه و شک و تردید در دل مردم نیز می اندازند
  • جانشین فرمانده کل سپاه: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • سردار فدوی: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • سردار فدوی: شهید حجازی در توانمندسازی جبهه مقاومت نقش موثری ایفا کرد
  • سردار فدوی: نقش شهید حجازی در توانمندسازی مقاومت موثر است
  • فرماندهی که در تمامی مسئولیت‌ها موفق بود
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • اشتغال‌زایی ۳۵۰ میلیاردی بسیج سازندگی در لرستان
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد