Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری اریا- امام‌جمعه ‌بابل خطابه مجازی، ضمن عرض تبریک میلاد با سعادت امام عصر(عج)، گرچه در این ایام امکان برگزاری مجالس با شکوه مانند سال‌های گذشته نیست ولی شایسته است با چراغانی کردن معابر و نصب پرچم و پارچه ادای وظیفه کنیم و این ولادت را به صورت مجازی و حقیقی گرامی بداریم و فضای توام با سرور را برقرار کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران درشهرستان بابل: حجت الاسلام والمسلمین روحانی امام‌جمعه ‌بابل درخطابه اول مجازی ولادت امام‌عصر را به‌صورت مجازی و حقیقی گرامی داشته و فضای توام با سرور برقرار کنیم.

قال علی(ع): ان تقوی الله دواءُ داءِ قلوبکم و بصر عمى أَفئدتكم و شفا مرض اجسادکم و صلاح فساد صدورکم و طهور دنس أنفسکم". در آستانه میلاد امام عصر(عج) قرار داریم، ضمن عرض تبریک میلاد حضرت، یکی از تکالیف شیعه در عصر غیبت موضوعِ انتظار است که پیامبر(ص) فرمود افضل اعمال امت من انتظار روز فرج از خدای عزوجل است. انتظاری که پیامبر فرمود مسئله‌ای اصولی است که برخوردار از عناصری است که اگر نباشد انتظار ناقص خواهد بود و یا اصلی این مفهوم تحقق پیدا نمی‌کند. اولین عنصر انتظار، اعتراض به وضع موجود است. انسانی که وضع موجود را خوب می‌داند و یا با کمی کمک مشکل او حل می‌شود او منتظر نیست، زیرا معترض نیست. انسانی که تنها به مشکل خود نمی‌اندیشد بلکه مشکلات جامعه انسانی را مدنظر قرار داده و ریشه‌ای و اصولی می‌خواهد آن‌ها حل بشوند، او منتظر حقیقی است. "یملا الله به الارض قسطا و عدلا - خداوند به وسیله امام‌زمان زمین را پر از عدل می‌نماید" در دعای افتتاح می‌خوانیم : اللهم انا نشکو الیک فقد نبینا، صلواتک علیه و اله، و غیبه ولینا، و کثره عدونا، و قله عددنا و شده الفتن بنا. دومین عنصر آن است که اعتراض باید به دشمنی مبدل شود و مرز خود را از آنها تفکیک کرده و با آنها سازش کاری نکند و در مقام معارضه برآید. سومین مسئله اقدام عملی برای انجام اموری است که در آینده امام عصر درصدد تحقق انجام آن است. امام زمان در نامه به شیخ مفید فرمود: اگر شیعیان قلوب خود را به یکدیگر متصل کنند و یک عزم جمعی بر انجام عهد و پیمانی که بر عهده دارند انجام دهند، تأخیری در ظهور ما صورت نخواهد گرفت و درآن تعجیل خواهد شد. مرحوم آیت الله بهجت فرمود: همان کاری که بناست در عصر ظهور انجام دهیم، همین الان هم آن کارها را انجام دهند.

از زحمات نیروهای جهادی، پایگاه های بسیج، برادران و خواهران سپاهی ونیروی انتظامی وهمه عزیزانی که جهت ارائه

خدمات وتهیه و تولید ماسک، دستکش، مایع ضدعفونی، شیلد، گان و سایر اقلام بهداشتی تلاش نمودند صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنم.

امام جمعه بابل همچنین درخطابه دوم مجازی ضمن دعوت به تقوا، نکات ذیل را متذکر می‌شوم. امام صادق(ع) فرمود: هر یک از شما باید در روز جمعه غسل کند و بهترین لباس خود را بپوشد و شانه بر محاسن خود بزند و عطر بزند و برای رفتن به نماز جمعه خود را آماده سازد. میلاد حضرت علی‌اکبر(ع) در 11 شعبان که امام حسین(ع) در حق او فرمود: جوانی است که شبیه ترین افراد به پیامبر(ص) از جهت گفتار، اخلاق و قامت بود. لذا روز ولادت حضرت، روزجوان نامگذاری شد تا نسل جوان ما به او اقتدا کرده و تربیت شایسته پیدا کند. ضمن عرض تبریک میلاد با سعادت امام عصر(عج)، گرچه در این ایام امکان برگزاری مجالس با شکوه مانند سال‌های گذشته نیست ولی شایسته است با چراغانی کردن معابر و نصب پرچم و پارچه ادای وظیفه کنیم و این ولادت را به صورت مجازی و حقیقی گرامی بداریم و فضای توام با سرور را برقرار کنیم. از زحمات و تلاش‌های سربازان گمنام امام عصر(عج)، خدمتگزاران عرصه امنیت و اطلاعات تقدیر و تشکر دارم. با توجه به خطر ویروس کرونا و ضرورت جلوگیری از اجتماعات شایسته می‌دانم از مردم شریف و همه صنوف که در این ایام طرح فاصله‌گذاری اجتماعی را به بهترین نحو به ویژه در 13 فروردین رعایت کردند تقدیر و تشکر کرده و از زحمات نیروی‌انتظامی جهت اجرای شایسته این طرح قدردانی می‌کنم. همچنین از نیروهای جهادی، پایگاه های بسیج، برادران و خواهران سپاهی و به ویژه برادران بیمارستان صحرایی مستقر در بابل و همه عزیزانی که جهت ارائه خدمات و تهیه و تولید ماسک، دستکش، مایع ضدعفونی، شیلد، گان و سایر اقلام تلاش نمودند صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنم. از زحمات بی‌وقفه و شبانه‌روزی پزشکان و پرستاران در امر درمان بیماران شهرستان بابل تقدیر و تشکر می‌کنم.

به تعبیر رهبر معظم انقلاب راه مقابله با آمریکا قوی شدن از جهت علمی، اقتصادی، نظامی و سیاسی است

به تعبیر رهبر معظم انقلاب راه مقابله با آمریکا قوی شدن از جهت علمی، اقتصادی، نظامی و سیاسی است و همین امور بود که تاکنون ملت ما را در مقابل فشارهای آمریکا نگه داشت و سربلند نمود. امروز هم تحرکات نشان می دهد که درصددند در عراق قدرت نمایی کنند و بر نیروهای انقلابی حشدالشعبی حمله نمایند که یقیناً همانگونه که تاکنون ضربه از نیروهای انقلابی خوردند و در عراق زمین‌گیر شدند، این بار زمین گیرتر شده و مقدمات اخراج کامل آنها از عراق فراهم می‌شود. از عملکرد ریاست محترم قوه قضائیه آیت‌الله رئیسی از اسفند 97 تا اسفند 98 و قاطعیت قضایی تقدیر و تشکر می‌نمایم. یاد شهید صیاد‌شیرازی که در 21 فروردین 78 به دست منافقین به شهادت رسید را گرامی داشته و برای او طلب رحمت می‌کنیم.

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بی وقفه شبانه روزی پزشکان پرستاران بیماران تقدیر تقدیر و تشکر امام عصر عج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۷۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چتر حمایتی پزشکان یزدی برای درمان بیماران صعب العلاج

هاتفی مدیر درمان تامین اجتماعی استان یزد با اشاره به ارائه خدمات درمانی رایگان در راستای ایجاد عدالت گفت: در شهر یزد یک مرکز بستری به نام بیمارستان شهدای کارگر داریم که این بیمارستان خدمات بستری کاملا رایگان به بیماران ارائه می‌دهد.

وی افزود: بیمه شدگان تامین اجتماعی در شهرستان‌ها هم اگر به مراکز دولتی و دانشگاهی مراجعه کنند تمام خدمات برای آنان رایگان خواهد بود.

هاتفی در خصوص بیماری‌های صعب العلاج اظهار داشت: ۱۰۷ بیماری به عنوان بیماری‌های صعب العلاج معرفی شد که در سال ۱۴۰۲، ۱۸ میلیارد تومان در خصوص بیماری‌های صعب العلاج پرداخت شده است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان یزد تصریح کرد: ۹۰ درصد هزینه‌های درمان ناباروری تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفت.

وی ادامه داد: جزء پنج استان استان اول کشور هستیم که کلینیک دندانپزشکی مستقل داریم و در این کلینیک خدمات رایگان دندانپزشکی ارائه می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • ریتم شبانه‌روزی یا ساعت بدن چیست؟
  • حافظان قرآن به عنوان سفیران تاثیرگذار نقش آفرینی کنند
  • امداد خودرو جاده‌ای شبانه روزی همدان
  • سد ۱۲ امام شهرستان زیرکوه شکست/ تخلیه شبانه روستای بمرود + فیلم
  • اورژانس جاده مرگ شبانه‌روزی می‌شود!
  • تلاش شبانه روزی برای ساخت و بهره برداری از طرح‌های عمرانی کلانشهر شیراز
  • تأثیر عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران
  • نقش عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران
  • صعود شبانه تیم کوهنوردی فاتحین به بلندترین قله دشتستان
  • چتر حمایتی پزشکان یزدی برای درمان بیماران صعب العلاج