Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ورزش و جوانان گفت: راه اندازی لیگ‌ها و مسابقات ورزشی تابع تصمیمات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا است.

دویست و سی و هفتمین نشست شورای معاونان وزارت ورزش و جوانان به ریاست مسعود سلطانی فر برگزار شد.

مسعود سلطانی فر در نخستین جلسه شورای معاونان وزارت ورزش و جوانان با تقدیر از مدیران کل استانی و روسای فدراسیون های ورزسی گفت: من به همراه معاونان و مدیران ستادی و استانی و همینطور روسای فدراسیون‌های ورزشی از اولین روز سال جدید همراه و در کنار مدیران کشوری و مسئولان وزارت بهداشت در یک تقسیم کار ملی برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا حاضر هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عملکرد ادارات کل استانی و فدراسیون های ورزشی در مقابله با کرونا درخشان و چشمگیر بود 

وزیر ورزش و جوانان گفت: عملکرد ادارات کل استانی و فدراسیون های ورزشی و سه هزار سازمان مردم نهاد در موضوع مقابله با ویروس کرونا درخشان و چشمگیر بود و من از همه آنها برای مشارکت در این حرکت ملی و مهم تشکر می کنم و تمامی ادارات کل بایستی ستاد مقابله با کرونا را با مشارکت هیات های پزشکی ورزشی تشکیل دهند.

مسعود سلطانی فر گفت: تا امروز 330 مکان ورزشی در اختیار ستادهای ملی استانی قرار گرفته که 80 خوابگاه و مکان ورزشی تجهیز و مورد استفاده قرار گرفته است و تا زمان عادی شدن شرایط و اعلام مسئولان کشور در اختیار این ستادها خواهد بود.

وی ادامه داد: سازمان های مردم نهاد و جوانان ایران در پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا نقش موثری داشتند از تهیه ماسک تا مواد ضدعفونی کننده و آموزش به مردم و مشارکت با سایر دستگاهها و حتی طراحی اپلیکیشن، جوانان سمن ها نقش خود را بخوبی ایفا کردند و از همه آنها تشکر می کنم.

سلطانی فر درباره آغاز لیگ و مسابقات ورزشی گفت: راه اندازی لیگ ها و مسابقات ورزشی تابع تصمیمات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا خواهد بود./ پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان

بیشتر بخوانید:

سلطانی‌فر: شروع دوباره لیگ‌ها ناگهانی نخواهد بود/ مدیریت کرونا در کشور وضعیت مناسب تری پیدا کرده

اخبار مربوط به ویروس کرونا در ایران و جهان را اینجا بخوانید

 

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: ورزش و جوانان ویروس کرونا سلطانی فر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۷۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست اضطراری معاون وزیر با تاج درباره زنان تماشاگر

نشست فوری مهدی تاج و ارکان انضباطی فدراسیون فوتبال درپی اتفاقات بازی پرسپولیس-سپاهان برگزار خواهد شد. 

به گزارش تابناک ورزشی؛ پس از دستور کتبی کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان به رییس فدراسیون فوتبال، جهت بررسی اتفاقات رخ داده در برخی از ورزشگاه‌های کشور، شروین اسبقیان، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: پیرو دستور وزیر ورزش درباره برخی اتفاقات رخ داده در رقابت‌های لیگ برتر، با قید فوریت در جلسه‌ای با حضور رئیس فدراسیون فوتبال و ارکان انضباطی و اخلاقی فدراسیون، اتفاقات مورد بررسی و آسیب‌شناسی قرار خواهد گرفت.

 

دیگر خبرها

  • مشارکت ۲۱ هزار نفر در ورزش شهروندی/ هدف شهرداری همدان سازندگی است
  • میراحمدی: تصمیمات در خصوص سفر اربعین اتباع خارجی با ستاد مرکزی است
  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم مرحوم اسکویی
  • نوجوان خوشابی در مسابقات آسیای ازبکستان تاریخ ساز شد
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • نشست اضطراری معاون وزیر با تاج درباره زنان تماشاگر
  • اسبقیان: حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان را به صورت جدی پیگیری می کنیم/ کرامت زن مسلمان باید در ورزشگاه ها حفظ شود
  • جلسه معاون وزیر با تاج درباره اتفاقات اخیر
  • دختران ورزشکار ایرانی یک الگو در کشورهای مسلمان هستند
  • برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی استان در سقز