Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر و قائم‌ مقام‌ دبیر شورای نگهبان در تماسی تلفنی با دکتر لاریجانی برای وی آرزوی سلامتی و بهبودی کامل‌ کردند.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان، آیت الله احمد جنتی و  عباسعلی کدخدایی دبیر و قائم مقام دبیر شورای نگهبان امروز(شنبه، ۱۶ فروردین ۹۹) در تماس‌ تلفنی با علی لاریجانی که به تازگی به بیماری کرونا مبتلا شده و در قرنطینه خانگی به سر می‌برد، آخرین وضعیت سلامتی وی را جویا شده و برای رئیس مجلس بهبودی کامل و هر چه سریعتر را از خداوند متعال مسئلت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: علي لاريجاني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۷۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی پنجشنبه‌ یا شنبه در صحن مجلس مشخص می‌شود

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، سیدمحمد حسینی روز جمعه در حاشیه بازدید از مجتمع آموزشی، فرهنگی و تجاری در حال ساخت شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان سمنان افزود: در کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی نظرات مختلف درباره تعطیلی شنبه و پنجشنبه مطرح شد و پس از اعلام تعطیلی پنجشنبه برخی افراد با تشکیک در نظر کمیسیون اجتماعی، مطرح شدن این موضوع در صحن علنی خواستار هستند.

وی ادامه داد: دولت در پیشنهاد لایحه تعطیلی یک روز دیگر در هفته روز خاصی را مشخص نکرد و فقط به دنبال تصویب قانون تعطیلی بود که اکنون افراد نظر بر این دارند که این روز در مجلس شورای اسلامی مشخص شود.

وی اضافه کرد: هم‌اکنون در تهران و بسیاری مناطق کشور مدرسه‌ها، دانشگاه و برخی دستگاه‌های اجرایی پنجشنبه‌ها تعطیل است، اما برخی افراد به دلیل روابط تجاری و تعاملات، تعطیلی شنبه را مطرح می‌کنند و باید منتظر تصمیم مجلس شورای اسلامی باشیم.

رفع مشکلات کارگری از اولویت‌های دولت سیزدهم

معاون امور مجلس رییس جمهور با گرامیداشت هفته کار و کارگر بیان کرد: دولت سیزدهم اهتمام ویژه به رفع مشکلات اقشار مختلف از جمله کارگران دارد که احیای واحدهای راکد از جمله اقدام‌ها برای اشتغالزایی و رفع مشکل بیکاری این قشر است.

وی با اشاره به احیای بیش از هشت‌هزار و ۴۰۰ واحد تولیدی راکد در دولت سیزدهم، بیان کرد: احیای واحدهای راکد نقش مهم در ایجاد فرصت شغلی جدید، حفظ و تثبیت اشتغال دارد.

حسینی ابراز کرد: اجرای طرح‌های عمرانی، اقتصادی، تولیدی و پیشران نقشی مهم در اشتغالزایی و حمایت از جامعه کارگری دارد.
به گفته معاون امور مجلس رییس جمهور، راه‌اندازی واحدهای پیشران صنعتی، معدنی و پتروشیمی تضمین‌کننده آینده شغلی کارگران است.

وی با تاکید بر تلاش دولت سیزدهم برای رفع مشکلات جامعه کارگران، اظهار کرد: اعتراض‌های شغلی در دولت سیزدهم شده است و در حمایت از قشر زحمت کش کارگران اختلاف نظری بین مسوولان وجود ندارد.

استیضاح وزیر آموزش و پرورش مطرح نیست

معاون امور مجلس رییس جمهور درباره خبرهایی مبنی بر احتمال استیضاح وزیر آموزش و پرورش که طی روزهای گذشته در فضای مجازی دست به دست شده است، گفت: سه هفته کاری تا پایان فعالیت این دوره از مجلس شورای اسلامی باقیمانده و بعید است چنین مساله‌ای مطرح باشد.

حسینی در عین حال خاطر نشان کرد که اگر نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی پرسش و نکته‌ای مدنظرشان باشد وزیران پاسخگو خواهند بود.

تجدید میثاق با آرمان‌های شهیدان، سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه در مصلای سمنان و بازدید از مجتمع آموزشی، فرهنگی و تجاری در حال ساخت شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان سمنان از جمله برنامه‌های سفر روز جمعه معاون امور مجلس رییس جمهور به این استان بود

دیگر خبرها

  • تعطیلی پنجشنبه‌ یا شنبه در صحن مجلس مشخص می‌شود
  • موسی غضنفرآبادی: ابهامات شورای نگهبان در لایحه حجاب را برطرف کردیم
  • سه اداره‌کل سمنان در پذیرش درخواست‌های مردمی سفر رییس‌جمهور رکورد زدند
  • ابهامات شورای نگهبان در لایحه حجاب برطرف شد
  • نماینده سابق مجلس عزادار شد /پیام لاریجانی
  • آیت‌الله مدرسی یزدی: شورای نگهبان در بررسی مصوبات، به نظرات مشورتی پژوهشکده توجه می‌کند
  • کارگران «مدافعان صف مقدم» در جنگ اقتصادی هستند
  • آیت‌الله جنتی: کارگران در صف مقدم دفاع از عزت ملی هستند
  • تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا مشکلات دارویی برطرف شود
  • قائم مقام سازمان سنجش بیان کرد؛ هشدار درباره عضویت داوطلبان کنکور در کانال‌های مدعی تقلب