Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@09:08:38 GMT

سقوط پژو به دره در جاده پلدختر-اندیمشک ۴ کشته برجای گذاشت

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۸۱۹۱

سقوط پژو به دره در جاده پلدختر-اندیمشک ۴ کشته برجای گذاشت

حمزه مهری شامگاه شنبه در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: یک دستگاه پژو ۴۰۵ که از پلدختر به سمت اندیمشک در حرکت بود در ۵۵ کیلومتری جنوب پلدختر بعد از روستای پاعلم به درون دره سقوط کرد.

وی گفت: هادی دریکوند، حمید بابایی، رامین عالی پور و علی دریکوند در دم جان باختند و محمد نوری مقدم مجروح شد.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی پلدختر افزود: مجروح حادثه توسط نیروهای هلال احمر رهاسازی و اورژانس ۱۱۵ آن را به بیمارستان امام خمینی (ره) پلدختر منتقل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهری گفت: علت این حادثه توسط پلیس راه در دست بررسی است.

کد خبر 4892293

منبع: مهر

کلیدواژه: پایگاه فوریت های پزشکی پلدختر سانحه تصادف ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر ایلام فاصله گذاری اجتماعی شهرکرد سیلاب گرگان طرح غربالگری روز طبیعت سال جهش تولید بارش باران ماسک طبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۸۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی خودروی پژو پارس در «صفی‌آباد» یک مجروح برجا گذاشت

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ رحمان اسپیدکار در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهار کرد: در پی اعلام یک مورد واژگونی در کیلومتر ۱۷ محور "صفی آباد" حوالی روستای دلو بلافاصله گشت پاسگاه انتظامی، کارشناسان پلیس راه و عوامل امدادی به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه در اثر این حادثه سرنشین جلوی خودرو به دلیل نداشتن کمربند ایمنی دچار مصدومیت شد خاطر نشان کرد: به راننده خودرو به دلیل بستن کمربند ایمنی در این حادثه آسیبی وارد نشد.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه برابر اعلام نظر کارشناسان حاضر در صحنه علت این حادثه بی احتیاطی و عدم توجه به جلو در کنترل وسیله نقلیه اعلام شده است، یادآور شد: رانندگان عزیز به جهت کاهش وقوع تصادفات قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را همواره مد نظر قرار دهند و با بستن کمربند ایمنی از جان خود محافظت کنند

کد خبر 6089448

دیگر خبرها

  • سقوط مینی بوس به دره در باغملک / شمار کشته و مصدومین اعلام شد
  • ادعای دختر کیومرث پوراحمد: پدرم نرفته بود شمال که خودکشی کند
  • واژگونی خودروی پژو پارس در «صفی‌آباد» یک مجروح برجا گذاشت
  • ۱۰ کشته و مصدوم درپی سقوط مینی‌بوس به دره در باغملک
  • واژگونی خودرو در جاده اراک به ازنا یک کشته بر جای گذاشت
  • یک کشته و ۹ مصدوم در حادثه سقوط مینی بوس به دره در باغملک
  • سقوط خودرو در دره جاده صیدون یک کشته و ۹ مصدوم به همراه داشت
  • تسریع در تکمیل جاده پلدختر - خرم‌آباد مطالبه مردم است
  • آخرین خبر‌ها از ۲ ایستگاه پمپاژ آب پلدختر
  • یک کشته و شش مجروح در جاده آغمزار به راز