Web Analytics Made Easy - Statcounter

زارع ثانی گفت: در راستای مبارزه با ویروس منحوس کرونا ۳ هزار و ۲۰۰ ماسک توسط کانون فرهنگی هنری شمیم ولایت در محله های اروند، انصار و موعود حاشیه شهر مشهد توزیع شد.

«محمد زارع ثانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت علی اکبر(ع) و گرامیداشت روز جوان گفت: کانون های فرهنگی هنری که ربع قرن پیش با هدف انسجام بخشی به فعالیت های مردمی برای پاسداری از اصول و ارزش ها و احیای کارکردهای متنوع خانه های امن الهی در فضای معنوی مساجد بوجود آمدند، در این برهه حساس نیز نسبت به پیشگیری و مقابله با کروناویروس احساس تکلیف کرده و با استفاده از همه توان خود وارد میدان شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شمیم ولایت مشهد افزود: جایگاه مردمی و کارکردهای اجتماعی مساجد موجب شد تا امروز این اماکن مقدس سنگر مقابله با شیوع کووید ۱۹بوده و از یک سو به جبهه تولید ماسک برای مدافعان سلامت تبدیل سده و از سوی دیگر از طریق اطلاع‌رسانی در قالب مباحث فرهنگی و اجتماعی به تبیین راه‍کارهای پیشگیری از گسترش ویروس کرونا بپردازند.

 

وی اظهارداشت: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد به عنوان بزرگترین تشکل مردم‌نهاد با بهره‌گیری از سرمایه انسانی خود در این وضعیت بحرانی که زندگی عموم مردم را مختل کرده و به کابوس مدرن دنیای امروز تبدیل شده است وارد میدان جهاد شده اقدام به تولید و توزیع ماسک کرده است.

 

زارع ثانی با بیان اینکه اعضای کانون فرهنگی هنری شمیم ولایت مشهد از ابتدای درگیری کشور با این اپیدمی فعالیتهای خود را برای مقابله با کرونا آغاز کرده است، ادامه داد: در راستای مبارزه با ویروس کرونا ۳ هزار و ۲۰۰ ماسک توسط کانون فرهنگی هنری شمیم ولایت در محله های اروند، انصار و موعود حاشیه شهر مشهد توزیع شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شمیم ولایت مشهد گفت: در شرایطی که بیماری کرونا در کشور همه گیر شده و مردم به ویژه مراکز درمانی نیازمند کمک هستند، فعالان کانون فرهنگی هنری شمیم ولایت تلاش برای کمک رسانی به مردم را از وظایف خود می داند.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: پیشگیری از شیوع ویروس کرونا کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۸۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از ۲۶ هزار پاسپورت در پکتیا

وزارت داخلی طالبان اعلام کرد مدیریت پاسپورت ولایت ‎پکتیا در سال گذشته خورشیدی ۲۶ هزار و ۳۹۱ جلد پاسپورت در این ولایت توزیع کرده است.

به گفته این وزارت، با توزیع این شمار پاسپورت ۱۴۵ میلیون و ۵۸۲ هزار افغانی عواید جمع‌آوری شده است.

گفتنی چند گذشته هم ریاست پاسپورت از توزیع بیش از 130 هزار جلد پاسپورت در هرات خبر داده بود.

این در حالی است که اخیرا ریاست پاسپورت‌‌ روند گزارش دهی از توزیع تعداد پاسپورت های توزیع شده طی یک سال گذشته را روی دست گرفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • توزیع بیش از ۲۶ هزار پاسپورت در پکتیا
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی