Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان تهران از قرارگاه مردمی مدافعان سلامت بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان:  قرارگاه مردمی مدافعان سلامت از ابتدای شیوع ویروس (کوید 19) در مؤسسه سرچشمه شروع به کار کرد. این قرارگاه مسئولیت هماهنگی فعالیت های مردمی در مبارزه با بیماری کرونا را با مدیریت حجت الاسلام حمید رضا دانایی امام جماعت مسجد امام علی (ع) شهران برعهده دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شناسایی خانواده های درگیر با کرونا با هماهنگی وزارت بهداشت برای کمک رسانی به خانواده آنها، هماهنگی گروه های مردمی که ضدعفونی معابر را انجام میدهند، برنامه ریزی و تولید محصولات فرهنگی برای دوران کرونا و پس از آن در این قرارگاه انجام می شود.

 

فعالیت و پژوهش های این قرارگاه به خانواده، سلامت، رسانه و اقتصاد در دوران شیوع بیماری و پس از آن اختصاص دارد.

 

اساس کار این قرارگاه، فعالیتهای محله محور است. از تغییر فضای ظاهری محلات با ضرورت اصل تقویت روحیه تا تشکیل کمیته های فرهنگی و مجازی در محلات و شناسایی اقشار نیازمند به کمک و حمایت حضوری، به همت نیروهای جهادی در آن قرارگاه هماهنگ می‎شود.

 

گفتنی است حجت الاسلام والمسلمین نوری زاده رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان تهران، حجت الاسلام ذاکر معاون فرهنگی و اجتماعی، حجت الاسلام پرویزی معاون جذب و آموزش و آقای محسنی مسئول حوزه ریاست این مرکز صبح روز 11 فروردین 98 از این قرار گاه بازدید کردند.

 

 

 

منبع: خبرگزاری افکارنیوز

 

 

پایان پیام/500

منبع: شبستان

کلیدواژه: قرارگاه مدافعان سلامت استان تهران حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۸۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش پرورش مرغ گوشتی در استان تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران در حاشیه جلسه بررسی آخرین وضع احداث واحد‌های بزرگ مقیاس پرورش مرغ گوشتی (مگافارم) گفت: میزان خودکفایی تولید مرغ در استان تهران از ۴ به ۱۲ درصد رسیده است.

محمد علیمهری افزود: در حال حاضر بیش از ۱۲ درصد مصرف روزانه مرغ استان تهران در داخل استان تولید می‌شود.

معاون استاندار تهران گفت: برنامه ریزی اولیه برای احداث ۲ مگافارم در شهرستان ری و فیروزکوه انجام شده تا خودکفایی استان تهران به ۳۰ درصد افزایش یابد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با تاکید بر افزایش تولید افزود: در سال گذشته ۱۹ واحد راکد مرغداری استان تهران احیا شد که موجب افزایش جوجه ریزی از ۵۰۰ هزار قطعه به یک میلیون و ۷۰۰ هزار قطعه شد.

دیگر خبرها

  • ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری هرمزگان با ۲۱۸ نفر از مراجعین در محل نماز جمعه بندرعباس
  • افزایش پرورش مرغ گوشتی در استان تهران
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • ارتباط مردم و مساجد از طریق مرکز ارتباطات مردمی مساجد
  • نباید از نظرها و سلیقه‌های مختلف هراسید/ بیش از اوقات دیگر به هماهنگی و همکاری نیازمندیم
  • راه اندازی قرارگاه شعار سال در خوزستان
  • بیش از ۴۰ راهپیمایی حمایت از مردم غزه در کرمان برگزار شد
  • ضرورت گره گشایی از مسایل محلات و تربیت نیروی انسانی تراز انقلاب
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • حضور دادستان تهران در مسجد قیطریه و رسیدگی به مشکلات شهروندان