Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-08@18:33:31 GMT

«بهنوش بختیاری» به امید روزهای پس از کرونا/ عکس

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۸۷۸۶

بهنوش بختیاری با انتشار این عکس نوشت:  من بهت قول میدم دوباره کنار هم قدم بزنیم

اخبار چهره ها - بهت قول میدم دوباره وسط حرف زدن هامون، بلند بلند بخندیم و من یهو سکوت کنم و بگم؛ وقتی میخندی، #زندگی توی چشم هایت

جاری میشه و تو بگی: اخه دورت بگردم.

من بهت قول میدم، توی #اردیبهشت، یواشکی اقاقی ها رو از شاخه بدزدیم و برای موهات ، تاج درست کنم و تو بشی ملکه و من بشم دلبر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..

من بهت قول میدم ، دوباره اسپرسو پشت اسپرسو بخوریم و از #مترلینگ تا #نیچه سفر کنیم، آخرش هم بگیم 

بیخیال..‌بیا تو #بغلم

من بهت قول میدم، تو دوباره دیر میرسی سر قرار و

من این دفعه تنبیهت کنم، خیلی سخت تنبیهت کنم؛ مثلا محکوم شوی تا آخر عمر دستام رو بگیری ،

بدون#ترس از اینکه دیده شویم!

من بهت قول میدم دوباره با هم مسابقه میدیم؛

به اولین پارکی که رسیدیم، و هر کی باخت،

باید با اون یکی تانگو برقصه

من بهت قول میدم دوباره شانه به شانه هم بستی بخوریم،

#من دبل چاکلت و #تو وانیلی...و نوبتی بستنی هامون رو عوض کنیم برای آمیزشی عمیق تر

من بهت قول میدم دوباره تاتر بریم،

و اون لحظه ی اول که سالن تاریکی محض است ،

دوباره یواشکی #ببوسمت

من بهت قول میدم، دوباره دیوانه وار در یک روز سه بار سینما بریم و سانس آخر سرت روی شونه هام به خواب بری

من بهت قول میدم دوباره یک کنسرت راک در یک کافه دنج پیدا کنیم و چنان از ته دل #هی_یو رو عربده بزنیم که #راجرز_واتر طرفدارمان شود

من بهت قول میدم حالا حالا ها ،دیگه شب به خونه بر نگردیم و تا خود صبح خیابان ها رو با صدای پاهامون تزیین کنیم تا صبح شود و حلیم بخوریم و چشم هامون از بیخوابی سرخ شود و ناگهان بگویی:

بریم شمال‌‌...

من بهت قول میدم ما دوباره #قرنطینه خواهیم شد:

این دفعه در #آغوش_هم

فقط لطفا تا اون روز #مراقب_خودت_باش

لطفا تا اون روز #در_خانه_بمان

پ.ن: لطفا تگ کن هرکسی رو که برات

عزیز است و بهش قول همراهی میدی...(تا ابد کنارتم)ازصفحه رضا غیاثی عزیز.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: بهنوش بختياری بازیگر جنجالی بازیگر تئاتر سینما و تلویزیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۸۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزهای خاص لیگ یک از راه رسید

به گزارش ورزش سه، لیگ دسته اول کشور با حساسیت دنبال می‌شود و امروز با برگزاری هفته سی‌ام، چهار تیم بالانشین در ادامه مسیر، با راه هموارتری روبرو خواهند شد. اکنون نگاهی خواهیم داشت به وضعیت چهار تیم خیبر خرم آباد، چادرملو اردکان، فجر شهید سپاسی شیراز و نفت مسجدسلیمان که در این لیگ شرایط بهتری دارند و دیدار های باقی مانده در ادامه فصل، برای این 4 تیم به مانند یک فینال خواهد بود.

خیبر خرم اباد - 64 امتیاز
شاگردان مهاجری که حالا نام ورزشگاهشان را تغییر داده‌اند، به لطف اختلاف 4 امتیازی با چادرملو اردکان صدرنشین است و این در شرایطی است که خیبر در 5 بازی گذشته خود، 2 شکست تجربه کرد که این مسئله باعث شد این اختلاف کمتر شود. خیبر در 5 دیدار باقی مانده با شهرداری آستارا، شاهین بندر عامری، استقلال ملاثانی، آریو اسلامشهر و شهر راز شیراز جدال خواهد داشت که جز آریو دیگر رقیبان این تیم در رده‌ای پایین‌تر از دوازدهم حضور دارند.

چادرملو اردکان - 60 امتیاز
رتبه دوم نماینده اردکان در خطر است! شاگردان اخباری که فصل بسیارخوبی داشتند پس از اینکه دو شکست برابر خیبر و مس تجربه کردند، از شرایط خوبشان فاصله گرفتند و پس از آن هم دو تساوی بدون گل برابر داماش و نفت و گاز گچساران، باعث شد وضعیت برای این تیم سخت‌تر شود. این تیم در ادامه راه به مصاف خوشه طلایی، مس کرمان، فجر، شاهین بندرعامری و دریا بابل خواهند رفت و همچنین در جام حذفی هم با آلومینیوم اراک دیدار خواهند داشت. در این مسیر دیدار با فجر شهید سپاسی بسیار برای این تیم بسیار مهمتر  خواهد بود چرا که رقیب مستقیم انها در این مسیر پر پیچ و خم است و امتیاز از دست دادن برابر فجری‌ها می‌تواند فصل خوب چادرملو را با یک پایان تلخ همراه کند.

فجر شهید سپاسی - 58 امتیاز
اکنون متوجه می‌شوید که چرا دیدار با فجر اهمیت بسیار زیادی خواهد داشت. این تیم یک بازی معوقه با استقلال ملاثانی خواهد داشت که حکم آن توسط کمیته انضباطی قرار است اعلام شود تا در صورت امکان این بازی با نتیجه 3 بر صفر به سود فجر همراه شود. شاگردان رجب زاده با شهر راز، مس شهر بابک، چادرملو، مس سونگون و پارس تقابل های مهمی دارند و تقابل با تیم های میانه جدولی لیگ یک که بسیار در این فصل عملکرد قابل توجهی داشتند، بسیار اثرگذار خواهد بود.

نفت مسجد سلیمان - 55 امتیاز
نماینده شهر اولین‌ها اگر چه برای صعود نیاز دارد در 5 بازی باقی مانده خود پیروز شود و از دست دادن یک امتیاز باعث می‌شود تا معادله صعود آنها با تغییرات عمده‎‌ای همراه شود. شاگردان اشکش امیدوار هستند تا در شرایطی که امکان دارد دو تیم سقوط کرده از لیگ برتر به لیگ آزادگان، خوزستانی باشند، مسیر صعود در پیش بگیرند. داماش گیلان، نفت و گاز گچساران، سایپا، مس کرمان و خوشه طلایی 5 حریف آینده این تیم هستند که هر بازی قطعا یک فینال بسیار حساس برای این تیم خواهد بود.

دیگر خبرها

  • بهنوش بختیاری با این استایل کاراگاه جنایی شد!
  • واکسن‌های آسترازنکا از سراسر جهان جمع‌آوری می‌شوند
  • کسانی که واکسن آسترازنکا تزریق کرده‌اند بخوانند | این واکسن کرونا خونمان را لخته کرده است؟
  • روزهای خاص لیگ یک از راه رسید
  • پیگیر به‌کارگیری و استخدام نیروهای فعال دوران شیوع کرونا هستیم
  • پیگیر به‌کارگیری و استخدام نیروهای فعال دوران کرونا هستیم
  • واکسن های کرونا آسترازنکا از بازار جهانی جمع شد
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • واکنش گل محمدی به یک خبر: بحث تعهد در میان نیست/لطفا گمانه زنی نکنید
  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!