Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-05-06@20:32:43 GMT

ثبت مسمومیت ۷۰۳ نفر با الکل در استان فارس

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۹۱۳۵

صراط:

محمدجواد مرادیان با اشاره به اینکه مسمومیت با الکل در استان فارس همچنان قربانی می‌گیرد، اظهار داشت: تا کنون 703 نفر گزارش مسمومیت با الکل در استان ثبت شده که از این تعداد 88 نفر جان باختند و 615 نفر نیز در مراکز درمانی تحت درمان هستند. 

به گزارش فارس وی با اشاره به دیگر ماموریت‌های اورژانس استان فارس در ایام نوروز گفت: از 27 اسفندماه 98 تا 15 فروردین امسال 11 هزار و 524 ماموریت ترافیکی توسط اورژانس انجام شده که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 28 درصد کاهش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی استان فارس درباره حوادث ترافیکی افزود: در زمان ذکر شده هزار و 316 حادثه ترافیکی رخ داده که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 44 درصد کاهش داشته است. 

مرادیان درباره ماموریت‌های غیرترافیکی نیز بیان کرد: 10 هزار و 208 ماموریت غیرترافیکی توسط اورژانس در زمان ذکر شده انجام شد که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 25 درصد کاهش داشت. 

وی درباره تلفات حوادث ترافیکی عنوان کرد: در مجموع حوادث ترافیکی هزار و 109 نفر در مراکز درمانی استان بستری و 425 نفر مصدوم در محل حادثه و به صورت سرپایی درمان شدند و 22 نفر نیز جان باختند. 

رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی استان فارس تصریح کرد: در مجموع تعداد فوتی‌های حوادث ترافیکی افزایش و در تعداد نفرات بستری شده و درمان شده در محل حادثه کاهش دیده می‌شود. 

مرادیان همچنین درباره ماموریت‌های کرونایی نیز گفت: از تاریخ 5 اسفندماه 98 تا 15 فروردین ماه امسال مرکز پیام اورژانس به 95 هزار و 319 تماس پاسخ داده که 29 هزار و 206 مورد به صورت مشاوره بوده است. 

وی همچنین افزود: در مجموع در زمان ذکر شده 25 هزار و 206 نفر نیز به صورت مستقیم برای مشاوره کرونا با اورژانس تماس گرفته‌اند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: مسمومیت با الکل استان فارس صراط حوادث ترافیکی استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۹۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۱۵ هزار و ۹۴۹ ماموریت اورژانسی در هفته گذشته

محمداسماعیل توکلی رئیس سازمان اورژانس استان تهران، اظهار کرد: در هفته گذشته مجموع ۱۵۹۴۹ مأموریت در مرکز ارتباطات ۱۱۵ اورژانس استان تهران (دیسپچ) ثبت شد که در پی این مأموریت‌ها ۵۱۱۷ نفر به مراکز درمانی انتقال یافتند و ۱۰۸۳۲ مورد نیز در محل از خدمات اورژانس استفاده کردند.

وی بیان کرد: در این مدت ۵۲۹۱۵ تماس با مرکز دیسپچ اورژانس استان تهران برقرار شد که از این تعداد متأسفانه ۳۶۶۳ مزاحم با این مرکز بوده است.

توکلی همچنین گفت: از مجموع مأموریت‌های ثبت شده طی هفته گذشته، ۲۱۸۶ مورد حوادث ترافیکی و ۱۳۷۶۳ مورد حوادث غیر ترافیکی بوده است. اورژانس هوایی ۶ سورتی پرواز داشته که در پی آن ۵ نفر به مراکز درمانی انتقال یافتند.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • ثبت ۱۵ هزار و ۹۴۹ ماموریت اورژانسی در هفته گذشته
  • مسمومیت ۷ نفر در ایلام طی شبانه‌روز گذشته با گاز مونوکسید کربن
  • گاز مونوکسید کربن باعث مسمومیت هفت نفر در ایلام شد
  • واکنش وزیر بهداشت به ماجرای مسمومیت پزشکان در شیراز/ عین‌الهی: وقتی می‌گویند عالم بدون عمل همین است!
  • واکنش وزیر بهداشت به ماجرای مسمومیت پزشکان
  • واکنش وزیر بهداشت به مسمومیت الکلی پزشکان
  • واکنش وزیر بهداشت به مسمومیت پزشکان در شیراز
  • وزیر بهداشت به ماجرای مسمومیت الکلی پزشکان واکنش نشان داد
  • واکنش وزیر بهداشت به ماجرای مسمومیت پزشکان در شیراز
  • ماموریت بیمار با بالگرد هوایی اورژانس از داران به اصفهان