Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-04@05:54:08 GMT

حضرت علی اکبر(ع) سربازی نمونه برای ولایت

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۹۳۳۴

حضرت علی اکبر(ع) سربازی نمونه برای ولایت

سالروز ولادت حضرت علی اکبر(ع) شبیه ترین فرد به رسول خدا(ص) است کسی که با اخلاق، کردار و گفتارش، به جوانان درس بزرگی می دهد و جوانان می توانند با الگو گرفتن از ایشان در صحنه های مختلف از جمله تحقق شعار جهش تولید به میدان بیایند.

خبرگزاری شبستان- خراسان جنوبی؛ 11 شعبان روز ولادت جوان قبیله بنی هاشم و دلاور دشت کربلا حضرت علی اکبر علیه السلام است کسی که از او به عنوان شبیه ترین افراد به پیامبر گرامی اسلام (ص) یاد می شود و هیچ گاه دلاوری و جنگاوری ایشان در دشت کربلا از ذهن ها پاک نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حضرت علی اکبر (ع) شبیه ترین افراد به پیامبر گرامی اسلام(ص)

حضرت علی اکبر (علیه السلام) پسر برومند امام حسین علیه السلام به روایت مشهور در ۱۱ شعبان سال ۳۳ قمری متولد شدند و مادر بزرگوار ایشان لیلا دختر ابى مره هستند. او زمانى کوتاه در خانه امام حسین (علیه السلام) به سر برد و روزگارى در زیر سایه امام حسین (علیه السلام) زندگی کرد و لیلا براى امام حسین (علیه السلام) پسرى رشید، دلیر، زیبا، شبیه ترین کس به رسول خدا صلى الله علیه و آله آورد که صورت، اخلاق، کردار و رفتارش به پیامبر گرامی اسلام(ص) بسیار شباهت داشت و هر کسى که آرزوى دیدار رسول خدا را داشت بر چهره پسر لیلا یعنی حضرت علی اکبر (علیه السلام) مى نگریست تا آنجا که پدر بزرگوارش امام حسین (علیه السلام) می فرمایند که هرگاه مشتاق به دیدار پیامبر اکرم(ص) مى شدیم به چهره او مى نگریستیم.

 

به همین جهت هنگامی که در روز عاشورا حضرت علی اکبر (علیه السلام) اذن میدان طلبید و عازم جبهه پیکار شد امام حسین(علیه السلام) چهره به آسمان گرفت و گفت: اللهم اشهد على هؤلاء القوم فقد برز الیهم غلام اشبه الناس برسولک محمد خلقا و خلقا و منطقا و کنا اذا اشتقنا الى رؤیه نبیک نظرنا الیه.

 

شجاعت و دلاوری های مثال زدنی حضرت علی اکبر(ع) در روز عاشورا

حضرت علی اکبر (علیه السلام) در کربلا حدود ۲۵ سال داشتند و برخی راویان سن ایشان را ۱۸ سال و ۲۰ سال نیز گفته اند و ایشان اولین شهید عاشورا از بنى هاشم بودند، شجاعت و دلاورى حضرت على اکبر (علیه السلام) و رزم آورى و بصیرت دینى و سیاسى ایشان در سفر کربلا به ویژه در روز عاشورا بر همگان نمایان بود و وقتى که امام حسین (علیه السلام) از منزلگاه قصر بنى مقاتل گذشت، روى اسب چشمان او را خوابى ربود و پس از بیدارى انا لله و انا الیه راجعون گفت و سه بار این جمله و حمد الهى را تکرار کرد و حضرت على اکبر (علیه السلام) وقتى سبب این حمد و استرجاع را پرسیدند، حضرت فرمودند: در خواب دیدم سوارى مى ‏گوید این کاروان به سوى مرگ مى ‏رود. پرسید: مگر ما بر حق نیستیم؟ فرمود:چرا. پس گفت: فاننا اذن لا نبالى ان نموت محقین پس باکى از مرگ در راه حق نداریم.

 

روز عاشورا نیز پس از شهادت یاران امام حسین (علیه السلام) اولین کسى که اجازه میدان طلبید تا جان را فداى دین کند حضرت علی اکبر (علیه السلام) بود اگر چه به میدان رفتن او بر اهل بیت (علیهم السلام) و بر امام حسین (علیه السلام) بسیار سخت بود ولى از ایثار و روحیه جانبازى او جز این انتظاری وجود نداشت.

 

حضرت علی اکبر (علیه السلام) وقتى به میدان مى‏ رفتند امام حسین(علیه السلام) در سخنانى سوزناک به آستان الهى آن قوم ناجوانمرد را دعوت کردند ولى تیغ به رویشان کشیدند، نفرین کرد و حضرت على اکبر (علیه السلام) چندین بار به میدان رفتند و رزم هاى شجاعانه‏ اى با انبوه سپاه دشمن نمودند و پیکار سخت، او را تشنه‏ تر ساخت و به خیمه آمد و بى آن‌که آبى بتواند بنوشد با همان تشنگى و جراحت دوباره به میدان رفتند و جنگیدند تا به شهادت رسیدند و پیکر حضرت على اکبر (علیه السلام) با شمشیرهاى دشمن قطعه قطعه شد و وقتى امام حسین (علیه السلام) بر بالین او رسیدند که جان باخته بود و امام حسین (علیه السلام) صورت بر چهره خونین حضرت على اکبر (علیه السلام) نهادند و جوانان هاشمى را طلبید تا پیکر او را به خیمه گاه حمل کنند و حضرت على اکبر (علیه السلام) نزدیکترین شهیدى است که با امام حسین (علیه السلام) دفن شده است و مدفن ایشان پایین پاى ابا عبد الله الحسین قرار دارد و به این خاطر ضریح امام دارای شش گوشه است.

 

جوانی؛ فرصتی طلایی و ارزشمند برای رسیدن به کمال

در تقویم کشورمان روز ولادت حضرت علی اکبر (علیه السلام) به عنوان روز جوان شناخته می شود و جوانی آغاز شکفتن و میلاد دوباره انسان است و انسان در جوانی بار تکلیف الهی را به تازگی بر دوش گرفته است و خداوند بسیاری از نعمت هایش را در جوانی به انسان ارزانی می‌دارد و باید بدانیم که جوانی موهبت بزرگی است که از جانب خداوند به ما عطا شده است.

 

جوانی ثروتی است که انسان باید آن را جز برای رسیدن به کمال و تعالی و رسیدن به بهشت و به دست آوردن رضایت خداوند متعال خرج نکند و پس خوشا به حال آنان که قدر جوانی را می‌دانند و این گوهر گرانبها را در راه سعادت خویش، به کار می‌گیرند و از لحظه های آن به خوبی استفاده می کنند.

 

ضمیر جوان، آینه پاکی ها است آینه ای که هنوز گردی از گناهان بر روی آن ننشسته است و نگاه جوان، پنجره ای است که رو به سوی افق های روشن گشوده می شود پنجره ای که آفتاب حقیقت را می نوشد و جوانی دوره طوفانی عمر انسان است و جوان اگر چه از مرحله نوجوانی که دوره آشوب شدید است بیرون آمده و به دنیای آرامش نسبی وارد شده اما همچنان مثل آتش، برافروخته و شعله ور است.

 

نسل جوان همیشه به دنبال الگوی مناسب خود بوده و برای یافتن آن دو شعار گفتار و عمل را پیش رو قرار داده و به دنبال الگویی است که به گفته های خودش جامه عمل بپوشاند و اگر نسل جوان بین گفتار و کردار الگوی خود تضاد و تعارض ببیند نمی تواند به او اعتماد و از اندیشه های او پیروی کند همچنان که راز استقبال و روی آوردن جوانان به امام خمینی (ره) را باید در اهل عمل بودن ایشان جست و جو کرد؛ ‌چرا که جوانان می دیدند که امام (ره) تنها سخن نمی گوید بلکه قبل از سخن گفتن خود به آن عمل می کند.

 

در فرهنگ اسلام جوان در جایگاهی ارزشمند و بلند قرار دارد و تعابیر والایی را در شأن او آورده است و دین اسلام جوان را به ملکوت نزدیکتر از دیگران می داند و معتقد به تکریم و بزرگداشت او است و در حدیثی از رسول اکرم (ص) آمده که ایشان فرموده‌اند: فضیلت جوان عابد که از آغاز جوانی عبادت کند بر پیری که وقت کهولت به عبادت بپردازد، همانند فضیلت پیغمبران بر دیگر مردمان است و خداوند جوانی را که جوانیش را در بندگی خدا بگذراند دوست می دارد.

 

اهمیت توجه و بها دادن به جوانان

جوانان از نیرو و اشتیاق بسیاری برخوردار هستند تا بتوانند در زمینه های مختلفی فعالیت داشته باشند و سبب پیشرفت و رونق یافتن بخش ها در جامعه شوند و چه خوب است که این نیروها را در جامعه به کار گیریم و از خلاقیت ها و استعدادهای جوانان غافل نشویم.

 

امروز ایران اسلامی با جنگ اقتصادی رو به رو است و در این جنگ صرفاً با تکیه بر عناصر خط مقدم نمی توانیم پیروز میدان باشیم بلکه باید در جنگ اقتصادی عرصه مجاهدت برای همه آحاد ملت ایران باز شود و در میان اقشار مختلف نقش جوانان به دلیل آرمان‌گرایی، شجاعت، توان و انگیزه بالا در این جنگ از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

 

جوانان تاکنون بار اصلی پیشرفت‌ها و موفقیت‌های نظام را بر دوش کشیده اند و پیروزی انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی، موفقیت‌های علمی و صنعتی کشور و ده‌ها موفقیت دیگر همگی با میدان‌داری جوانان مؤمن انقلابی انجام شده است و با ایفای نقش به جا و به موقع این نسل می‌توان این عرصه از انقلاب را هم به موفقیت رساند.

 

جوانان همواره به فرامین مقام معظم رهبری لبیک گفتند و به میدان آمدند از جمله می توان به حضور آنان در حوزه اقتصاد مقاومتی اشاره کرد که با تشکیل دادن گروه های جهادی به میدان آمدند و از هیچ فعالیتی برای رونق یافتن اقتصاد کشور دریغ نکردند و با وجود تحریم های مختلف پا پس نکشیدند.

 

نقش ویژه جوانان در تحقق شعار «جهش تولید»

برای تحقق شعار سال و بی‌اثرکردن تحریم‌های بین‌المللی که قطعاً در سال 99 نیز به اشکال مختلف ظهور و بروز پیدا خواهد کرد، نقش جوانان بسیار گسترده و مؤثر و ویژه ای خواهد بود به طوری که در متن بیانیه گام دوم انقلاب بار‌ها از واژه جوان ایرانی یاد کرده اند و نقش پررنگ این قشر از جامعه در دستیابی به اهداف و خنثی کردن توطئه‌های دشمنان مورد تأکید قرار گرفته است.

 

«جهش تولید» بدون برنامه مناسب، انقلابی و کارآمد محقق نمی‌شود و همه مردم به خصوص جوانان در زمینه تحقق این شعار باید مشارکت کنند و به صحنه عمل بیایند و دولت نیز وظیفه دارد تا راه را برای جوانان بیش از گذشته باز کند و به آنان بهای بیشتری بدهد چرا که جوانان نقش مهمی را در جامعه و رونق اقتصاد کشور بر عهده دارند.

 

توجه به «جهش تولید» در کشور برای ایجاد، گسترش ِعدالت و رفاه اجتماعی و رسیدگی کار سازتر به طبقات کمتر برخوردار جامعه است و تحقق این مهم جز با تاکید بر اصول اصلی انقلاب یعنی گسترش سرمایه‌ اجتماعی، توجه به ظرفیت‌های داخلی، اتکا به جوانان دانا، پرانگیزه به خصوص نخبگان علمی و دانشگاهی امکان پذیر نخواهد بود.

 

جوانان در سخنرانی نوروزی مقام معظم رهبری به‌صورت ویژه مورد توجه و خطاب قرار گرفتند و رهبر معظم انقلاب تأکید کردند که جوانان یکی از لوازم پیشرفت کشور هستند و از طرفی هر اقدامی در چله دوم انقلاب باید منطبق بر بیانیه گام دوم باشد که نقشه راه حرکت انقلاب اسلامی در چله دوم انقلاب و نظام است و در این راستا به این نتیجه می‌رسیم که نقش جوانان در تحقق جهش تولید نقشی ویژه است.

 

بر این اساس باید اقدامات سال ۹۹ مبتنی بر مأموریت‌های تمدنی جوانان انقلابی در بیانیه گام دوم باشد مثلاً وقتی از جهش تولید حرف می‌زنیم باید دقت کنیم برای تحقق این شعار نیاز به دستیابی به تکنولوژی‌های جدید در عرصه صنعتی و تولید محصولات کشاورزی با بازدهی بسیار عالی داریم که این امر مستلزم توجه به مقوله علم و پژوهش است در نتیجه نقش جوانان در تحقق شعار امسال «جهش تولید» بسیار اهمیت دارد و نمی توان آن را نادیده گرفت.

 

لزوم استفاده از تفکر و استعدادهای جوانان در راستای تحقق «جهش تولید»

در راستای فرارسیدن سالروز ولادت حضرت علی اکبر(علیه السلام) و روز جوان به سراغ کارشناس مذهبی رفتیم و حجت الاسلام «محمدرضا بابایی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند اظهار داشت: یکی از خصوصیات حضرت علی اکبر(ع) این است که در واقعه کربلا اولین جوانی بودند که اذن ورود به جنگ را گرفتند و جان خود را فدای اسلام کردند و ایشان اخلاق پسندیده و منطق شیوایی داشتند.

 

امام جمعه فردوس بیان کرد: جوانان ما نیز با اقتدا و الگو گرفتن از حضرت علی اکبر(علیه السلام) جان خود را فدای انقلاب و اسلام کردند و اکثر شهدای ما در دوران دفاع مقدس در سن جوانی به شهادت رسیدند.

 

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمودند چشم امید من به جوانان است، افزود: امیدواریم جوانان پاک و با فطرت ما با رعایت اخلاق اسلامی و الگو گرفتن از حضرت علی اکبر(ع) قدم در راه رسیدن به کمال بگذارند و از شفاعت ایشان برخوردار شوند.

 

حجت الاسلام بابایی با توجه به اینکه استفاده از جوانان نخبه باید مد نظر دولت باشد، افزود: امروز پیشرفت هایی که در مسائل نظامی و علمی به دست آورده ایم مرهون تلاش های جوانان است و دولت باید از نیروهای جوان کشور حداکثر استفاده را بکند.

 

امام جمعه فردوس به نقش جوانان در تحقق «جهش تولید» اشاره کرد و گفت: تفکر و استعدادهای جوانان اگر به کار گرفته شود قطعا در مسائل اقتصادی موفق تر خواهیم بود و جوانان با تشکیل تعاونی ها و کارآفرینی می توانند در تحقق شعار «جهش تولید» نقش مؤثری داشته باشند.

 

وی در ادامه تاکید کرد: جوانان ورزیده و تحصیل کرده ما منتظر اشتغال در کارهای دولتی و استخدام نباشند و پیشنهاد می کنیم تا به کارهای صنعتی و تکنولوژی بپردازند.

 

جوانان از حضور ولی فقیه پدر مهربان خود نهایت استفاده را بکنند

حجت الاسلام بابایی با اشاره به اینکه نیروی محرکه هر کشوری را جوانان تشکیل می دهند، ادامه داد: متاسفانه دشمن می خواهد کشور ما را از جوان به پیر تبدیل کند و به دنبال مایوس کردن جوانان است در این راستا ما باید روح امیدواری را در جوانان بدمیم.

 

حجت الاسلام بابایی با بیان اینکه جوانان باید از فضای مجازی در جهت گسترش دین و اخلاق اسلامی استفاده کنند، افزود: جوانان مومن ما باید به هدایت دیگر جوانان در فضای مجازی بپردازند تا از آسیب های اجتماعی و فضای مجازی دور باشند.

 

وی در پایان به جوانان توصیه کرد: جوانان از توانمندی های خود برای کمک به «جهش تولید» استفاده کنند و احترام به پدر و مادر خود را فراموش نکنند و از حضور ولی فقیه پدر مهربان خود نهایت استفاده را داشته باشند.

 

 

 

 

پایان پیام/573

منبع: شبستان

کلیدواژه: جهش تولید روز جوان حضرت علی اکبر علیه السلام حضرت علی اکبر ع جوانان در تحقق حضرت على اکبر حجت الاسلام علیه السلام روز عاشورا نقش جوانان روز ولادت جهش تولید تحقق شعار شبیه ترین امام حسین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۹۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت امام جعفر صادق (ع) ۱۴۰۳ + عکس، متن و پیام تسلیت

ارسال متن تسلیت شهادت امام جعفر صادق (ع) به وسیله اس ام اس، پیامک، مسیج، عکس، شعر، استوری، جملات کوتاه و متن در میان شیعیان متداول است.

به گزارش ایمنا، ششمین پیشوا و امام شیعیان امام جعفر صادق (ع) فرزند امام محمد باقر (ع) هستند که در ۲۵ شوال ۱۴۸ هجری به دستور منصور دوانیقی بر اثر مسمومیت به شهادت رسیدند. امام صادق (ع) در دوران بنی‌امیه و بنی عباس امامت شیعیان را بر عهده داشتند و و توانستند مذهب تشیع را توسعه داده و مذهب جعفری را پایه گذاری کنند.

تاریخ دقیق شهادت امام جعفر صادق (ع) تاریخ دقیق شهادت امام جعفر صادق (ع) در تقویم شمسی برابر با شنبه ۱۵ اردیبهشت سال ۱۴۰۳‌ است. تاریخ دقیق شهادت امام جعفر صادق (ع) در تقویم قمری برابر با ۲۵ شوال سال ۱۴۴۵ است. تاریخ دقیق شهادت امام جعفر صادق (ع) در تقویم میلادی برابر با ۴ می سال ۲۰۲۴ است.

دین از تو پدیدار شده حضرت صادق (ع)

شیعه ز تو بیدار شده حضرت صادق (ع)

از مکتب تو جن و ملک علم گرفتند

انسان ز تو دیندار شده حضرت صادق (ع)

شهادت امام صادق (ع) تسلیت و تعزیت باد

ما بی وجود لطف تو مذهب نداشتیم

در دین و علم این همه منصب نداشتیم

نورت اگر نبود به جز شب نداشتیم

ذکر حسین جان به روی لب نداشتیم

شهادت امام صادق علیه‌السلام تسلیت باد

در عزای صادق آل رسول

تسلیت بادا به زهرای بتول

شهر یثرب کربلاست

فاطمه صاحب‌عزاست

حجت خلاق سرمد کشته شد

صادق آل محمد کشته شد

شهادت امام صادق (ع) تسلیت باد

مردم سیه بر تن کنید / شال عزا گردن کنید

قرآن ناطق شد شهید / امام صادق شد شهید

ای وای ازین درد و بلا / هر دل به غم شد مبتلا

شهادت امام صادق (ع) تسلیت باد

در عزای صادق آل رسول

تسلیت بادا به زهرای بتول

شهر یثرب کربلاست

فاطمه صاحب‌عزاست

حجت خلاق سرمد کشته شد

صادق آل محمد کشته شد

شهادت امام صادق (ع) تسلیت باد

دلم هوای بقیع دارد و غم صادق

عزا گرفته دل من ز ماتم صادق

دوباره بیرق مشکی به دست دل گیرم

زنم به سینه که آمد محرم صادق

سالروز شهادت امام جعفر صادق علیه السلام را خدمت امام زمان (عج) و شما تسلیت عرض می‌نمائیم

شهادت امام صادق (ع)

مرد آسمانی مدینه، چشمه جود و سخاوت، کوه حلم و بردباری،

تجسم اخلاص و صبر و دریای عمیق علوم لدنی بر پیروان آن حضرت تسلیت باد!

«مدینه» همچنان مظلوم است و … «بقیع» مظلوم تر!

رنج نامه نانوشته شیعه، بر خاک و سنگ مزار صادق آل پیامبر

گویاتر از هر زمان به شِکْوه و شهادت ایستاده است.

شهادت امام صادق علیه السلام تسلیت باد

عالم ز آه تیره‌تر از صبح محشر است

خون جگر به دیده آل پیمبر است

شهر مدینه گشته عزا خانه وجود

رخت سیاه بر تن زهرا و حیدر است

شهادت امام صادق علیه السلام تسلیت باد

سلام من به بقیع و به تربت صادق

سلام من به مدینه به غربت صادق

سلام من به مدینه به آستان بقیع

سلام من به بقیع و کبوتران بقیع

سلام من به مزار معطّر صادق

که مثل ماه درخشد به آسمان بقیع

شهادت امام صادق علیه السلام تسلیت باد

مُلک و مَلَک به ناله و افغان و اشک و آه

چون داغدار، حضرت موسی بن جعفرست

خون می‌رود ز فرط غم از چشم شیعیان

زیرا که قلب عالم امکان مکدَّرست

شهادت امام صادق علیه السلام تسلیت باد

ای ششمین ستاره تابناک امامت و ولایت، صادق آل محمد (ص) نامت را با افتخار به دل‌های غریبمان می‌سپاریم تا یادت آرام بخش سینه‌های بی تابمان باشد. شهادت جان‌سوز رئیس مذهب شیعه امام جعفر صادق (ع) تسلیت باد.

ای ششم پیشوای اهل ولا

خلق را رهبری به دین هدی

پای تا سر خدا نمایی تو

هم ز سر تا به پای صدق و صفا

زهر منصور زد شرر به دلت

آب شد پیکرت ز زهر جفا

خون شد از داغ تو دل شیعه

عالم از ماتم تو غرق عزا

شهادت جان‌سوز رئیس مذهب شیعه امام جعفر صادق (ع) تسلیت باد

مولا جان!

قسم به بقیع، قسم به فجر

قسم به اولین سپیده عدالت

که معجزه مهدوی به وقوع خواهد پیوست

و آستان کبریایی تو برای همیشه

در آغوش آرزومندان خواهد بود

ما را بگیر دست که از پا افتاده‌ایم آقا!

شهادت امام صادق (ع) تسلیت باد

کیست صادق؟ او رئیس مذهب شیعه بود

مهر و عشق حضرتش در باطنم افتاده است

شرح و تفسیر و روایاتش صراط المستقیم

پیروی از مکتب او در سرم افتاده است

با ولای حضرتش من دور از هر زشتیم

اهل جنت می‌شوم در باورم افتاده است

شهادت مظلومانه امام جعفر صادق (ع) تسلیت باد

امشب اشک‏ عاشقان خاندان علی از ابرهای غمگین آسمان بقیع می‌‏بارد

و هر لحظه یاد آن لحظه که زهر خصم را نوشیدی

جگرهایمان را به خون می‏‌نشاند و فریادزنان می‌گوئیم:

«اِنّا تَوَجَّهْنا وَ اسْتَشْفَعْنا وَ تَوَسَّلْنا بِکَ اِلَی اللّه‏

یا وَجی‌ها عِنْدَ اللّه‏، اشفع لنا عند اللّه» ‏

شهادت امام صادق (ع) تسلیت باد

امام صادق (علیه السلام): مایه‌ی زینت ما باشید، نه مایه عیب ما

شهادت ششمین شمع روشنگر و وصی پیغمبر، تسلیت و تعزیت باد

کد خبر 748963

دیگر خبرها

  • امام صادق(ع) چگونه جان امام بعد از خود را محافظت کردند؟
  • برپایی ۵ موکب شهادت امام جعفر صادق (ع) در پیاده‌راه بجنورد
  • فراخوان نخستین سوگواره بین‌المللی سفینه النجاه
  • انتشار فراخوان نخستین سوگواره بین‌المللی سفینه النجاه
  • سالروز شهادت مظلومانه رئیس مذهب جعفری
  • سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • سیزدهمین کاروان فرهنگی ورزشی جاده ولایت میهمان خوزستانی‌ها
  • شهادت امام جعفر صادق (ع) ۱۴۰۳ + عکس، متن و پیام تسلیت
  • امام صادق (ع) شاکله اندیشه دینی را بنا نهاد
  • گفتمان انقلاب و ولایت در سراسر جهان تاثیرات گسترده داشته است