Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@00:33:34 GMT

دستگیری عامل تیراندازی در حمیدیه

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۹۵۹۰

دستگیری عامل تیراندازی در حمیدیه

حوادث رکنا: فرمانده انتظامی حمیدیه از شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی و کشف یک قبضه سلاح کلت کمری و یک قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.

به گزارش رکنا، سرهنگ فرشاد کاظمی فرمانده انتظامی حمیدیه گفت: در پی وقوع یک فقره تیراندازی در شهرستان حمیدیه، موضوع بصورت ویژه در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی حمیدیه با کار اطلاعاتی عامل تیراندازی مزبور را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی طی عملیاتی، در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ کاظمی با بیان اینکه در بازرسی از محل اختفا متهم یک قبضه سلاح کلت کمری بکار رفته در تیراندازی و یک قبضه اسلحه شکاری ۱۰ تیر کشف شد، تصریح کرد: متهم درتحقیقات بعمل آمده به تیراندازی به درب منزل یکی از شهروندان به انگیزه اختلاف خانوادگی معترف شد.

فرمانده انتظامی حمیدیه اظهار داشت: متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: یارانه دلار کرونا کرونا در جهان پلیس منزل اخبار حوادث تیراندازی فرمانده انتظامی شناسایی اسلحه شکاری کلت کمری اخبار خوزستان کرونا عکس فیلم ویروس تلگرام کرونا در جهان ویروس کرونا بیماری تهران اخبار تهران یک قبضه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۹۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت کلاهبردار معامله خودرو در آبادان

سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی خوزستان گفت: بدنبال ارجاع یک فقره پرونده کلاهبرداری از طریق خرید و فروش خودرو و کشیدن چک بلامحل در شهرستان آبادان تیم ویژه‌ای از اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

متهم با استفاده از شگرد‌های مختلف و دادن چک، اعتماد را جلب کرده و برای تحویل خودروی خارجی مقدار قابل توجهی پول دریافت کرده است.

ماموران پلیس با بهره‌برداری از بانک‌های اطلاعاتی و انجام اقدامات فنی و پلیسی هویت کلاهبردار در شهرستان آبادان را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات کاملا غافلگیرانه آن را در مخفیگاه خود دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با بیان اینکه ارزش کلاهبرداری حدود ۶۵ میلیارد ریال برآورد می‌شود گفت: با تشکیل پرونده متهم به همراه مالباختگان برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل به بهانه اختلافات ملکی در تالش
  • دستگیری عامل قدرت نمایی در درمانگاه قدیم دارخوین
  • ‌از بازگرداندن ۱۰۰ میلیارد اراضی کشاورزی تا دستگیری سارقان کابل‌های مخابراتی در فارس
  • کشف بیش از ۶۰ سکه‌های تاریخی در فسا
  • بازداشت کلاهبردار معامله خودرو در آبادان
  • دستگیری عاملان نزاع دسته‌جمعی در دلفان
  • پلیس مانع فروش سکه‌های دوره اشکانی شد
  • کشف سکه‌های تاریخی از یک متهم در مسافرخانه ای در فسا
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره اراذل و اوباش در رودان
  • زمین گیر شدن عامل شرارت در زابل