Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، خبرنگار شبکه تلویزیونی الجزیره در آمریکا اعلام کرد، با توجه به شرایط دشوار حاکم بر ایالت نیویورک، فرماندار این ایالت از فارغ التحصیلان دانشکده‌های پزشکی کشورش برای کمک به کادر‌ درمانی در بیمارستان‌ها درخواست کمک کرد.

الجزیره در گزارشی از واشنگتن تصریح کرد، به نظر می‌رسد تازه‌ترین خبر در ارتباط با ویروس کرونا از آمریکا، کنفرانس خبری اندرو کومو، فرماندار ایالت نیویورک، باشد که گفته است شمار افراد آلوده به ویروس کرونا در ایالت نیویورک به ۱۱۴ هزار نفر نزدیک شده و تعداد موارد مرگ ناشی از این بیماری نیز از سه هزار و ۵۰۰ نفر فراتر رفته است که در این میان ۶۳۰ نفر فقط در یک روز جان باختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رقم بالاترین رقم مرگ و میر روزانه در ایالت نیویورک است. فرماندار نیویورک گفت: از فارغ التحصیلان دانشکده‌ها و مراکز پزشکی کمک خواسته‌ایم تا بتوانیم کمبود نیروی انسانی را در مراکز درمانی جبران کنیم.

خبرنگار این شبکه افزود با آنکه حدود ۸۵ هزار نفر، از جمله ۲۲ هزار نفر از نیرو‌های آموزش دیده و متخصص از ایالت‌های مختلف آمریکا برای کمک رسانی به بخش بهداشت و درمان کشور داوطلب شده‌اند، آنچه پیداست اینکه مراکز درمانی نیویورک تحت فشار شدیدی قرار دارند. روز گذشته فرماندار این ایالت با صدور فرمانی اجرایی، خواسته بود دستگاه‌های تنفس مصنوعی که در بیمارستان‌ها و شرکت‌های خصوصی بدون استفاده مانده‌اند، جمع‌آوری شوند تا بتوان از آن‌ها در معالجه مبتلایان به کرونا استفاده کرد. او گارد ملی را مامور کرد تا این ماموریت را انجام دهد.

خبرنگار الجزیره گفت، دیگر خبر جدید از آمریکا این است که «ویلیام بار» وزیر دادگستری، با صدور فرمانی، خواستار آن شد تا در زندان‌های فدرال آمریکا وضع فوق‌العاده اعلام شود. این دستور به مقامات فدرال اجازه می‌دهد تا بتوانند تعداد قابل توجهی از زندانیان را از زندان‌ها آزاد کنند تا این زندانیان در منازلشان محبوس شوند، زیرا با اثبات مواردی از ابتلا در سه زندان آمریکا، نگرانی درباره شیوع ویروس کرونا در زندان‌های این کشور کاملا جدی است.

براساس آمار دانشگاه جان هاپکینز، تعداد مبتلایان به کرونا در آمریکا به ۳۱۱ هزار و ۵۴۴ نفر افزایش یافته است. ۸۴۸۸ نفر در آمریکا تاکنون جانشان را بخاطر ابتلا به ویروس کرونا از دست داده‌اند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شیوع کرونا در آمریکا ایالت نیویورک ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۹۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/گردباد سهمگین ایالت تگزاس آمریکا را در نوردید

طوفان و گردباد سهمگین، کانزاس آمریکا را درنوردید. تصاویری از لحظه شروع این طوفان را در ادامه می‌بینیم.

دریافت 13 MB

دیگر خبرها

  • امسال برای اشتغال فارغ‌التحصیلان برنامه ریزی شده است
  • سیلزدگان بلوچستان در معرض خطر بیماری مالاریا هستند
  • آغاز به کار بیست و چهارمین کنگره مغز و اعصاب کودکان
  • فیلم/گردباد سهمگین ایالت تگزاس آمریکا را در نوردید
  • وزارت کار بخشی از سهم اشتغال کشور را به فارغ‌التحصیلان اختصاص داده است
  • سیل‌زدگان بلوچستان در معرض خطر بیماری مالاریا
  • همه فارغ‌التحصیلان دانشگاه بخوانند؛ بزرگترین استخدام تاریخ ایران برگزار می‌شود +جزئیات
  • دانشکده علوم پزشکی چابهار از نظر مالی مستقل شد
  • اشتغال فارغ التحصیلان، افزایش بهره‌وری و جهش تولید
  • دانشجویان دانشگاه نیویورک: ورق علیه صهیونیست‌ها برگشته است