Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سرپرست باشگاه سپاهان گفت که هر تصمیمی مسئولان کشور برای لیگ برتر بگیرند این باشگاه از آن حمایت می‌کند. تاریخ انتشار: 09:17 - 17 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۰۹۹۷۳

منوچهر نیکفر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص این که موضع باشگاه سپاهان در قبال لغو یا ادامه لیگ برتر فوتبال با شرایط به وجود آمده به دلیل شیوع ویروس کرونا چیست، اظهار داشت: برای ما اولویت سلامت مردم است و مطمئناً هر تصمیمی که مسئولان کشور و فوتبال بگیرند ما هم از آن تبعیت می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هر تصمیمی که مسئولان روی آن به جمع‌بندی برسند از آن حمایت می‌کنیم. اگر تعطیلی مسابقات به نفع جامعه و سلامت مردم است مسابقات را تعطیل کنند. از طرفی، اگر برگزاری مسابقات ضربه‌ای به سلامت جامعه و مردم وارد نمی‌کند ما هم موافق ادامه بازی‌ها هستیم.

سرپرست و رئیس هیئت مدیره باشگاه سپاهان تصریح کرد: در هر صورت، اولویت برای ما سلامتی مردم است و هر تصمیمی که گرفته شود از آن تمکین می‌کنیم. ما هم می‌خواهیم بازی‌ها را ادامه دهیم، اما باید دید شرایط جامعه و ویروس کرونا به چه سمتی می‌رود و آیا امکان ادامه مسابقات وجود دارد یا خیر. اگر شرایط مهیا باشد ما هم دوست داریم بازی‌ها ادامه پیدا کند.

نیکفر در پایان درباره اتمام قرارداد امیر قلعه‌نویی با سپاهان در پایان لیگ نوزدهم و اینکه آیا باشگاه برنامه‌ای برای تمدید قرارداد او دارد یا خیر، خاطرنشان کرد: باید دید شرایط چیست و در آینده چه اتفاقاتی رخ می دهد. به هر حال بخشی از این ماجرا بستگی به این دارد که چه نتایجی تا پایان فصل رقم بخورد. به نظرم هنوز زود است که در این مورد صحبت کنیم.

بیشتر بخوانید: فتاحی: سلامتی مردم از هر چیزی باارزش‌تر است؛ منتظر روشن شدن تکلیف مسابقات هستیم

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سپاهان منوچهر نیکفر سپاهان لیگ برتر فوتبال امیر قلعه نویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۰۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کادویی که تیم قلعه‌نویی به پرسپولیس و اوسمار داد

آفتاب‌‌نیوز :

سرمربی برزیلی پرسپولیس در مورد شانس قهرمانی این تیم با بازیکنان جدید گفت: بازی‌های سختی داریم. لیگ ایران هر چه به پایان نزدیک‌تر می‌شود، جزئیات ریزی بازی‌ها را تغییر می‌دهد. ما بازی به بازی فکر می‌کنیم. بازی بعدی که باید به آن فکر کنیم، آلومینیوم است و بعد از آن سراغ بازی لیگ می‌رویم. نیم فصل دوم که به بازی‌ها برگشتیم، می‌دانستیم عیسی جواب می‌دهد، چون در پرسپولیس بازی کرده و جو تیم و من را می‌شناخت، اما عبدالکریم و اوستون خیلی زود با تیم آداپته شدند.

او با اشاره به نمایش درخشان اوستون اورونوف در نیم فصل دوم برای پرپسولیس عنوان کرد: یک بازی دوستانه بین ایران و ازبکستان بود که ۲-۲ شد و این بازیکن در آن مسابقه توجه من را جلب کرد. وقتی دیدیم امکان جذب او است، سریع کارش را انجام دادیم.

اوسمار با اشاره به کم حرفی اورونوف نیز اظهار داشت: کلماتی انگلیسی صحبت می‌کند و با گئورگی و وحدت هم که تقریبا زبان یکدیگر را می‌فهمند، حرف می‌زند. همین که با توپ صحبت نمی‌کند، کافی است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا به اورونوف میگوید بیش از حد دریبل نزند؟ گفت: ما ایده مخصوص خودمان را برای بازی داریم و تقریبا همه بازیکنان با آن آشنا هستند. بازیکنان می‌دانند تا جایی که به تیم آسیب نزنند، آزادی عمل دارند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • حمایت ویژه امیر قلعه نویی از شاگردان وحید شمسایی
  • فیلم| تبریک خاص قلعه نویی به بازیکنان تیم ملی فوتسال
  • پیام احساسی قلعه نویی به تیم ملی فوتسال ایران
  • تبریک خاص قلعه نویی برای بازیکنان تیم ملی فوتسال | ویدئو
  • قلعه‌نویی خطاب به ملی‌پوشان فوتسال: اطمینان دارم با جام به وطن برمی گردید+ فیلم
  • قرارداد اوسمار باید تمدید شود
  • پیروزی آلومینیوم شگفتی جام بود/ قرارداد «اوسمار» باید تمدید شود
  • نتوانستم برای خداحافظی با قلعه نویی صحبت کنم | قبل از این دو پیشنهاد دیگر هم داشتم
  • کادویی که تیم قلعه‌نویی به پرسپولیس و اوسمار داد
  • تیم ملی یک مربی جدید می‌خواهد