Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-02@20:22:03 GMT

افزایش ١٥ درصدی تردد بین استانی در شبانه روز گذشته

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۸۰۰۶۱

افزایش ١٥ درصدی تردد بین استانی در شبانه روز گذشته

تردد در راه‌های برون شهری در سه روز گذشته نسبت به تعطیلات نوروز افزایش قابل توجهی دارد که علت آن بازگشت مسافران از سفر‌های نوروزی عنوان شده است.

به گزارش ایرنا، براساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار وگشت‌های شعب راهداری سراسر کشور، اکنون به‌استثنای محور‌های مسدود و ممنوع، مابقی جاده‌های مواصلاتی کشور باز و تردد در آن‌ها به روال عادی در جریان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در شبانه روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ٢ هزارو ٣٠١ترددشمار فعال در جاده‌های برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۱۴.۷ درصد افزایش تردد را نشان می‌دهد.

گزارش مرکز مدیریت راه‌ها اضافه می‌کند که سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۶.۳، اوج تردد بین ساعات ۱۸ تا ۱۹ و کمترین تردد بین ساعات ۴ تا ۵ صورت پذیرفته که هموطنان با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب‌تری را برای سفر انتخاب کنند.

اکنون جاده چالوس دارای بارش برف و جاده هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت دارای بارش باران گزارش شده است.

آخرین وضعیت جوی نیز حاکی از بارش باران در برخی از جاده‌های استان‌های اردبیل، خراسان رضوی، خراسان شمالی، مازندران، تهران، زنجان، قزوین، گلستان و گیلان است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: شیوع کرونا در ایران فاصله گذاری اجتماعی تردد بین استانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۰۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بارش باران در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: براساس تصاویر رادار و ماهواره  از صبح امروز شاهد تداوم فعالیت سامانه بارشی در بخش‌هایی از استان به ویژه مناطق جنوبی و شمالی هستیم.

محمد سبزه زاری افزود: براساس نقشه‌های پیش یابی و مدل‌های هواشناسی، سامانه طی امروز و فردا در اغلب مناطق استان سبب رگبار و رعدوبرق و وزش باد متوسط و تندباد‌های لحظه‌ای خواهد شد.

وی ادامه داد: از آنجایی که سامانه از نوع سامانه‌های هَمرَفتی است، بارش‌ها اغلب به صورت نقطه‌ای و پراکنده است و احتمال شدت گرفتن و گسترده شدنِ بارش‌های نقطه‌ای و ریزش تگرگ نیز در برخی مناطق دور از انتظار نیست.

مدیر کل هواشناسی خوزستان با اشاره به اینکه شنبه از شدت بارش‌ها کاسته خواهد شد، اظهار کرد: یکشنبه جو آرام و پایداری در سطح استان خواهیم داشت؛ و طی دوشنبه سامانه جدیدی وارد استان خواهد شد.

سبزه زاری گفت: شمال خلیج فارس نیز تا اوایل هفته آینده مواج و متلاطم و بعضی ساعات همراه با رگبار و رعدوبرق خواهد بود.
در شبانه روز گذشته گتوند با ۳۰.۳ و دهدز با ۱۲.۴ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط استان گزارش شده اند.

در شبانه روز گذشته اهواز به بیشینه دمای ۲۸.۱ و کمینه دمای ۲۱.۲ درجه سانتیگراد رسیده است.  

دیگر خبرها

  • باران و تگرگ آسمان قزوین را فرامی‌گیرد
  • تداوم بارش باران در خوزستان
  • آخرین وضعیت راه و جاده‌های کشور/ بارش باران در جاده های ٢٠ استان کشور
  • بارش باران در جاده‌های ۲۰ استان | ترافیک سنگین در جاده‌های منتهی به شمال
  • بارش باران در جاده‌های ۲۰ استان/ ترافیک سنگین در جاده‌های منتهی به شمال
  • ترافیک سنگین در جاده‌های شمال؛ بارش باران در ۲۰ استان
  • افزایش ۹۰ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی بیله سوار
  • افزایش ۴ درصدی ترددها در جاده های کرمان
  • ترددهای بین استانی در بوشهر ۲۵ درصد افزایش یافت
  • افزایش ۳۴ درصدی تخلیه و بارگیری کالا‌های غیرنفتی در بنادر استان بوشهر