Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@08:57:59 GMT

اسامی 4 محلول ضدعفونی کننده غیرمجاز اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۸۰۰۹۸

اسامی 4 محلول ضدعفونی کننده غیرمجاز اعلام شد

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: چهار محلول ضدعفونی کننده دست، غیرمجاز اعلام شدند، هم استانی ها مواد ضد عفونی کننده را از داروخانه تهیه کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی دانشگاه سیستان و بلوچستان، فرزانه فرجیان  ژل پاک کننده پوست با نام تجاری "رینوزیت" تولیدی شرکت صنایع بسته بندی ایمان، محلول ضدعفونی کننده دست 500 میلی لیتری با نام تجاری "تریتا" با تاریخ تولید 17/12/98 محصول شرکت به پاک شیمی سلامت، اسپری ضدعفونی کننده با نام تجاری "هلنسا" ساخت شرکت عطر پایتخت و ژل ضدعفونی کننده دست با نام تجاری "xinova" ، بنا برگزارشات واصله از معاونت های غذا و دارو مربوطه، فاقد مجوز و غیرقابل مصرف هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: بررسی های آزمایشگاهی انجام شده، حاکی از وجود مواد سمی و غیرمجاز نظیر متانول (الکل صنعتی) در این محصولات بوده است.

وی به خانواده ها توصیه کرد: مواد ضدعفونی کننده مورد نیاز خود را حتماً از داروخانه ها تهیه و در زمان خرید، از وجود نشان سازمان غذا و دارو و شماره پروانه ساخت بر روی محصول اطمینان حاصل کنند.

انتهای پیام/3139

منبع: فارس

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی سیستان و بلوچستان زاهدان ضدعفونی ضدعفونی کننده نام تجاری غذا و دارو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۰۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری انشعاب غیرمجاز در روستای گوگ تپه ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سعید پاشازاده اظهار داشت: وجود انشعابات غیرمجاز در مناطق شهری و روستایی علاوه بر پایمال کردن حقوق مشترکان مجاز و قانونی شرکت آب و فاضلاب، خدمات مطلوب به مردم را با مشکل مواجه کرده و هزینه‌های زیادی برای شرکت به بار می‌آورد وی افزود: کارشناسان شرکت آب و فاضلاب همواره در حال پایش و شناسایی انشعابات غیرمجاز هستند و در صورت مشاهده هر گونه تخلفی، براساس قانون با خاطیان برخورد خواهد شد.

دیگر خبرها

  • اسامی اساتید نمونه کشوری منتشر شد
  • ارائه خدمات درمانی بهداشتی به اتباع مجاز و غیرمجاز در سیستان و بلوچستان
  • جمع آوری انشعاب غیرمجاز در روستای گوگ تپه ارومیه
  • هم زمان با حضور شرکت جک در نمایشگاه خودرو پکن: 2 خودرو جدید کرمان موتور که امسال وارد بازار ایران می شوند مشخص شدند (+عکس ،اسامی و مشخصات)
  • فرآورده‌های گیاهی غیر مجاز اعلام شد
  • این فرآورده‌های گیاهی غیرمجاز هستند
  • تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بر تلاش تجهیزات موجود و اتقاء کمی و کیفی ارائه خدمات
  • اعلام اسامی تعدادی از فرآورده‌های سلامت فاقد مجوز
  • اعلام اسامی چند فرآورده سلامت فاقد مجوز از سوی سازمان غذا و دارو
  • اعلام اسامی فرآورده‌های سلامت غیر مجاز