Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلامشهر از برگزاری نخستین جشنواره مجازی موسیقی ویژه هنرجویان موسیقی در شهرستان اسلامشهر خبر داد. ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۶ استانها استان تهران نظرات - اخبار استانها -

میثم مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اسلامشهر، با اشاره به فراخوان نخستین جشنواره مجازی موسیقی در این شهرستان در راستای پیشگیری از شیوع کرونا و روی آوردن به فعالیت‌های مجازی اظهار داشت: به مناسبت فرارسیدن عید سعید نیمه شعبان، میلاد باسعادت منجی عالم بشریت و همچنین با هدف تشویق شهروندان به ماندن در خانه و رعایت محدودیت‌های تردد به دلیل جلوگیری از گسترش ویروس کرونا، همایش مجازی موسیقی ویژه هنرجویان این رشته در دو رشته سنتی و پاپ برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی بیان کرد: هنرجویان در دو دوره سنی 12 تا 22 سال و 23 الی 32 سال می‌توانند آثار خود را تا 30 فروردین‌ماه از طریق واتساپ به شماره‌های 09125289523 و 09125251605  ارسال کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامشهر با بیان اینکه این جشنواره با همکاری انجمن موسیقی اسلامشهر برگزار می‌شود افزود: متقاضیان شرکت در این جشنواره می‌توانند اجرای تصویری یک قطعه به مدّت حداکثر 2 دقیقه را با دوربین موبایل ضبط کنند.                                                                                                                                                              

از گوشه و کنار یزد | اجرای موسیقی شاد برای بیماران کرونایی در یزد‌یازدهمین شماره "سه‌نقطه" با موضوع موسیقی منتشر شدانجمن صنفی هنرمندان موسیقی از رئیس جمهور استمداد کرد

 مرادی سپس ادامه داد: شرکت‌کنندگان ضمن معرفی قطعه در ابتدای فیلم ارسالی از هرگونه افکت‌گذاری، تدوین و استفاده از سیستم‌های صدابرداری در فیلم خودداری کنند. ‏

وی همچنین به خودداری از ارسال قطعات مبتنی بر بداهه‌نوازی تأکید کرد و افزود: هنرجویان برگزیده در روز همایش قطعات ارسالی به جشنواره را به صورت زنده و کامل اجرا خواهند کرد و در پایان جشنواره نیز از برگزیدگان هر دوره سنی تقدیر و از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلامشهر هدایای نفیسی به برگزیدگان تقدیم می‌شود.

 رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامشهر در پایان با اشاره به اجرای طرح ختم قرآن و ختم صلوات از ماه شعبان تا رمضان در اسلامشهر خاطرنشان کرد: فرصت تلاوت قرآن و ذکر صلوات به نیت سلامتی و تعجیل در فرج امام زمان(عج)، شفای عاجل بیماران، ریشه‌کنی ویروس منحوس کرونا و دفع جمعی بلایا توسط ستاد توسعه فرهنگ قرآنی شهرستان اسلامشهر در حال اجرا است.

انتهای پیام/220/ ع

R7840/P1494/S6,60/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان اسلامشهر مجازی موسیقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۰۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملایر میزبان نخستین جشنواره موسیقی تاک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، دبیر جشنواره موسیقی تاک گفت : این جشنواره با هدف شناسایی و استفاده از ظرفیت‌های موجود در موسیقی سنتی و محلی ایران و معرفی هنرمندان بومی در حال برگزاریست.

قدسی افزود: جشنواره تاک در چند بخش شامل اجرا‌های صحنه‌ای (کنسرت)، موسیقی سنتی و محلی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی متنوع با موضوعات مختلف شعر و موسیقی و سازسازی، برپایی دومین دوره نمایشگاه ساز، تور گردشگری شهر و بازدید از اماکن تاریخی و دیدنی ملایر همراه با برپایی نمایشگاه صنایع دستی و سوغات خواهد بود.

موضوعات کارگاه‌ها شامل پیوند شعر و موسیقی، تاثیر شعر در موسیقی، اصول و مبانی سازسازی، چوب شناسی، فیزیک سوت و رگلاژ ساز، اصول نگهداری از ساز، تحلیل ساختار موسیقی، آسیب‌شناسی موسیقی ایرانی در چند دهه اخیر، اصول و مبانی گروه‌نوازی، ریتم‌شناسی و وزن‌خوانی، ارتباط هنر با صنعت، گردشگری موسیقی، بررسی سبک‌ها و مکتب‌های مختلف آواز و مناسب‌خوانی است.

دیگر خبرها

  • ملایر میزبان نخستین جشنواره موسیقی تاک
  • سفر مدیر کل دفتر موسیقی به بوشهر و شیراز
  • فارس و بوشهر زیر ذره‌بین دفتر موسیقی رفتند
  • سفر مدیرکل دفتر موسیقی برای تعیین تکلیف کنسرت‌های موسیقی
  • مشکلات موسیقی استان‌های فارس و بوشهر بررسی می‌شود
  • نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم دینی رضوان آبان ماه برگزار می‌شود
  • نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان برگزار می‌شود 
  • راهیابی هنرمندان شهرستان فارسان به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس
  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود
  • آغاز جشنواره «شب های موسیقی تاک» در ملایر