Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  ارومیه،ارسلان شکری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: تردد جاده‌ای طی نیمه نخست فروردین در استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۲ درصد کاهش یافت و به حدود سه میلیون و ۵۰۰ هزار تردد رسید. 

شکری افزود:در حالی که طی روز‌های اول تا پانزدهم فروردین سال گذشته بیش از هفت میلیون و ۳۰۰ هزار تردد نوروزی در استان ثبت شده بود، این رقم امسال به کمتر از سه میلیون و ۵۰۰ هزار تردد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین از کاهش ۶۲ درصدی تردد نوروزی در جاده‌های آذربایجان‌غربی پس از اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی خبر داد و اضافه کرد: بین روز‌های هشتم تا پانزدهم نوروز امسال تنها یک میلیون و ۶۰۰ هزار تردد در جاده‌های استان ثبت شد درحالی که این رقم در مدت مشابه سال گذشته بیش از چهار میلیون و ۳۰۰ هزار تردد بود.

وی بیان کرد: این آمار نشان می‌دهد که در نوروز امسال روزانه به طور متوسط ۲۳۳ هزار تردد و در روز‌های پس از طرح فاصله‌گذاری اجتماعی حدود ۲۰۰ هزار تردد ثبت شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی ادامه داد: این در حالی است که متوسط تردد روزانه طی نوروز سال گذشته در جاده‌های استان حدود نیم میلیون تردد بود که امسال کاهش چشمگیری یافته است.

انتهای پیام/ ن م 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل و نقل تردد های جاده ای نوروز99 مسافرت های نوروزی آذربایجان غربی هزار تردد سال گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۰۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۲۵ درصدی وقوع جرم سرقت در اردبیل

دادستان اردبیل از کاهش ۲۵ درصدی وقوع جرم سرقت در اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، جلال آفاقی، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با اجرای اقدامات پیشگیرانه در خصوص سرقت، کاهش وقوع حدود ۲۵ درصدی جرم سرقت را در طول سال گذشته شاهد بودیم.

وی همچنین با اعلام اثربخشی تدابیر صورت گرفته برای ایام تعطیلات نوروزی، افزود: نوروز امسال نیز شاهد کاهش ۲۸ درصدی سرقت در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته در استان بودیم.

کد خبر 749133

دیگر خبرها

  • رشد ۱۹ درصدی میزان بارش‌ها در خراسان شمالی طی امسال
  • پرداخت ۱۲ هزارمیلیارد ریال عوارض ارزش افزوده در آذربایجان غربی
  • ثبت بیش از ۴۹ میلیون تردد در ورودی و خروجی‌ های آذربایجان ‌غربی
  • بررسی مسائل مرزی میان دو کشور ایران و ترکیه در مرز‌های شمال استان آذربایجان غربی 
  • نصب ۲۵ کیلومتر نیوجرسی با اعتبار ۷۵۰ میلیارد ریال در محور‌های بزرگراهی استان
  • ثبت بیش از ۴۹ میلیون تردد خودرو در ورودی و خروجی‌های آذربایجان‌غربی
  • کاهش ۲۵ درصدی وقوع جرم سرقت در اردبیل
  • کاهش ۵۰ درصدی تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در ابتدای امسال
  • ۲۰ درصد امکانات دستگاه‌های دولتی در اختیار زوج‌های جوان قرار گیرد
  • سهم چهار درصدی موتورسواران از تصادفات استان زنجان