Web Analytics Made Easy - Statcounter

سفیر تازه تعیین فلسطین رونوشت استوارنامه خود را به وزیر امور خارجه تاجیکستان تقدیم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، «لویی عیسی» سفیر جدید فلسطین در «دوشنبه» استوارنامه خود را به «سراج الدین مهرالدین» وزیر امور خارجه تاجیکستان تقدیم کرد.

بعد از تقدیم استوارنامه 2 طرف به پویایی توسعه روابط تاجیکستان و فلسطین در زمینه‌های مختلف از جمله تعمیق گفتگوهای سیاسی، اشاره کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در پایان وزیر امور خارجه تاجیکستان برای نخستین سفیر مقیم فسلطین در این کشور به مناسبت آغاز فعالیت در این سمت کامیابی آرزو و آمادگی خود برای مساعدت برای افتتاح سفارتخانه این کشور در شهر دوشنبه را ابراز داشت.

انتهای پیام/ح

منبع: فارس

کلیدواژه: فلسطین وزیر خارجه تاجیکستان وزیر امور خارجه خارجه تاجیکستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۰۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر خارجه آمریکا وارد اسرائیل شد

وزیر خارجه آمریکا آنتونی بلینکن برای دیدار با بنیامین نتانیاهو، اسحاق هرتزوگ و دیگر سران رژیم صهیونیستی وارد فلسطین اشغالی شد.

به گزارش فارس؛ در شرایطی که فشار‌های غرب به حماس برای پذیرش آتش‌‍بس ادامه دارد، وزیر خارجه دولت جو بایدن وارد فلسطین اشغالی شد.

بلینکن در سومین مقصد سفر دوره‌ای خود به منطقه غرب آسیا، وارد اسرائیل شد. او روز‌های گذشته از عربستان سعودی و اردن دیدن کرده بود.

دیپلمات ارشد آمریکایی در سفر به ریاض درباره پیشنهاد اخیر برای آتش‌بس جنگ اسرائیل علیه غزه حرف زد و ادعا کرد که این پیشنهاد، «فوق العاده سخاوتمندانه» است و حماس باید آن را بپذیرد.

به گفته سخنگوی وزارت خارجه آمریکا متیو میلر، وزیر خارجه آمریکا در این سفر با نخست‌وزیر، رئیس رژیم صهیونیستی و «خانواده‌های گروگان‌های اسرائیلی در غزه» دیدار می‌کند.

دیگر خبرها

  • رایزنی تلفنی وزیران خارجه ایران و قطر در مورد آخرین تحولات فلسطین
  • گفت‌وگوی تلفنی وزیران خارجه ایران و قطر
  • گفت‌وگوی تلفنی وزیران خارجه ایران و قطر در خصوص تحولات منطقه
  • گفت‌و‌گوی تلفنی امیرعبداللهیان با وزیر امور خارجه قطر
  • وزیر خارجه آمریکا وارد اسرائیل شد
  • دیدار امیرعبداللهیان با نخست وزیر بورکینافاسو
  • بورل: چند کشور بزودی کشور فلسطین را به رسمیت خواهند شناخت
  • بلینکن با سران جمهوری آذربایجان و ارمنستان گفت‌وگو کرد
  • ادعای وزیر امور خارجه انگلیس درباره پیشنهاد آتش‌بس ۴۰ روزه به حماس
  • بلینکن در ریاض ادعای ضدایرانی کرد