Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار «علی اکبر جاویدان» روز یکشنبه در جریان سفر به سنقروکلیایی و ضدعفونی کردن معابر شهری توسط پلیس شهرستان که فرماندار و نماینده سنقر در مجلس نیز حضور داشتند، اظهار داشت: روزانه بیش از ۱۰ هزار لیتر مواد ضدعفونی توسط پلیس برای گندزدایی معابر استفاده می شود.

وی ادامه داد: علاوه بر گندزدایی بیشتر معابر شهری کرمانشاه، اکثر شهرستان های استان نیز معابر آنها توسط پلیس گندزدایی شده و این کار تا مهار کامل بیماری کرونا ادامه پیدا می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار جاویدان تصریح کرد: پلیس خود را خادم و خدمتگذار مردم دانسته و علاوه بر امنیت آفرینی برای آنها در زمینه مقابله با بیماری نیز ورود پیدا کرده و تمام توان و ظرفیت خود را در این خصوص به کار گرفته است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: یکی دیگر از اقدامات پلیس اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و ممنوعیت حضور مردم در بوستان‌ها و تفرجگاه ها طی روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین بود که خوشبختانه نتایج خوبی نیز به همراه داشت.

وی گفت: مردم نیز مثل همیشه همکاری خوبی با پلیس در راستای اجرای این طرح و ممنوعیت اعمال شده داشتند تا شرایط بهتری برای مقابله با کرونا رقم بخورد.

سردار جاویدان در پایان از عموم شهروندان خواست تا مردم با ماندن در منزل از حضور در اماکن عمومی خودداری کنند که بتوانیم با کمک هم بر این بیماری فائق آمده و شرایط جامعه را به حالت عادی بازگردانیم.

برچسب‌ها ویروس کرونا سنقر فرماندهی نیروی انتظامی کرمانشاه پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا سنقر ویروس کرونا سنقر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۰۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس خراسان جنوبی

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسن شجاعی نسب ظهر چهارشنبه به خبرنگاران اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان جنوبی در راستای طرح مبارزه با قاچاق کلان سوخت، با انجام عملیات منظم و هماهنگ در محورهای مواصلاتی استان به ۵ دستگاه تریلی تانکر دار مشکوک شده شده که جهت بررسی بیشتر انها را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی بیان کرد: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از تریلی‌ها، مقدار ۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی به ارزش ۲۴ میلیارد ریال کشف کردند.

شجاعی نسب افزود: مأموران در این رابطه ۵ دستگاه تریلی توقیف و ۵ نفر متهم دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق کلان سوخت به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد و در این زمینه با قاطعیت برخورد خواهیم کرد.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی یادآور شد: به منظور مشارکت در این امر هر گونه اخبار و اطلاعاتی از فعالیت قاچاقچیان دارند، از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد.

کد خبر 6094087

دیگر خبرها

  • آبگرفتگی معابر و خیابان‌های شهر کرمانشاه به دنبال بارش باران
  • کشف بیش از ۲۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در هندیجان
  • توقیف اتوبوس حامل گازوئیل قاچاق در ریگان
  • کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد
  • اعلام جرم پلیس علیه سازمان‌هایی که در قبال کاهش سوانح ترافیکی کرمانشاه کوتاهی می کنند
  • ۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس خراسان جنوبی
  • ۱۷۰۰ نیروی شهرداری برای رفع آب‌گرفتگی معابر کرمانشاه پای کار هستند
  • ۱۷۰۰ نیروی شهرداری برای رفع آبگرفتگی معابر کرمانشاه پای کارند
  • کشف ۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در سمنان