Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-26@04:24:11 GMT

ماجرای فایل صوتی فتح‌الله‌زاده و مجیدی لو رفت

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۸۱۰۳۵

ماجرای فایل صوتی فتح‌الله‌زاده و مجیدی لو رفت

رویداد۲۴ علی فتح‌الله‌زاده که بعد از مدت کوتاهی حضور در سمت سرپرستی استقلال، در فاصله چند روز مانده به سال جدید از سمت خود کناره گیری کرد، اکنون با یک چالش بزرگ مواجه شده است. ماجرا از آنجایی آغاز شد که گفته می‌شود در یکی از جلسات مابین فرهاد مجیدی و علی فتح‌الله‌زاده بین طرفین بحث شکل گرفت که در ادامه فتح‌الله‌زاده با ارسالی فایل صوتی از او می‌خواهد در صورتی که توانایی ادامه کار در این باشگاه را ندارد، از سمت خود استعفا بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فایل صوتی اکنون گفته می‌شود در اختیار وزیر ورزش نیز قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید:صدا و سیما چگونه روز‌های بدون فوتبال را می‌گذراند؟

فتح‌الله‌زاده درباره این فایل صوتی می‌گوید: نه، من فایل صوتی را به شکل خصوصی به شخص آقای فرهاد مجیدی فرستادم. حالا اگر ایشان این فایل را به شخص وزیر یا خلیل زاده ارسال کرده که نباید این رفتار را انجام می‌داد. اگر حرفی هم زدم در آن مقطع بود و حالا که ایشان خبرش را داده، اگر دوست دارد می‌تواند فایل صوتی را هم منتشر کند و هیچ مشکلی وجود ندارد.

منبع: خبرآنلاین لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 فرهاد مجیدی علی فتح الله زاده فتح الله زاده فایل صوتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۱۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اظهارات سردار جعفری در مورد طرح نور، ماجرای تذکر رهبر انقلاب و لایحه حجاب/ فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه الله (عج) سپاه: همه باید از طرح نور حمایت کنند

به گزارش جماران؛ مسئول قرارگاه فرهنگی و اجتماعی بقیه‌الله سپاه گفت: یک اشتباهی از جانب عوامل اجرایی صورت گرفته و از جانب آقای فضائلی گفته می‌شود که حضرت آقا تذکری داده‌اند و این امر طبیعی است زیرا یا گزارشات به محضر رهبر انقلاب می‌رسد و یا ایشان در فضای مجازی رؤیت می‌کنند.

سرلشکر محمدعلی جعفری، مسئول قرارگاه فرهنگی و اجتماعی بقیه‌الله سپاه، گفت: «یک اشتباهی از جانب عوامل اجرایی صورت گرفته و از جانب آقای فضائلی گفته می‌شود که حضرت آقا تذکری داده‌اند و این امر طبیعی است زیرا یا گزارشات به محضر رهبر انقلاب می‌رسد و یا ایشان در فضای مجازی رویت می‌کنند».

وی اضافه کرد: «این دو تذکر در مورد انجام همه ماموریت‌های امنیتی، فرهنگی و اجتماعی یک امر طبیعی است زیرا ممکن در اجرا یک ماموری اشتباهی کند و با آن تذکر این اشتباه اصلاح شود، بنابراین با این تذکر اصل ماموریت زیر سوال نمی‌رود و باید ماموریت به‌درستی اجرا شود».

جعفری در پایان خاطرنشان کرد: «بنابر اطلاعی که دارم هم با آن ماموری که خطا کرده برخورد شده و تذکر داده‌اند و هم در دست کنترل است تا چنین اتفاقاتی رخ ندهد تا این ماموریت درست انجام شود».

حجم ویدیو: 3.99M | مدت زمان ویدیو: 00:04:22 دانلود ویدیو

دیگر خبرها

  • ماجرای رفاقت فرهاد مجیدی و خسرو حیدی؛ در ماجرای درگیری او دخالتی نکردم!
  • در ماجرای مجیدی و سعادتمند در گود نبودم
  • استقلال و باز هم چالش تغییرات مدیریتی؛ مالک جدید با مدیرعامل جدید می‌آید؟
  • افشاگری جنجالی خسرو حیدری علیه فتح الله‌زاده
  • اظهارات سردار جعفری در مورد طرح نور، ماجرای تذکر رهبر انقلاب و لایحه حجاب/ فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه الله (عج) سپاه: همه باید از طرح نور حمایت کنند
  • ببینید | افشاگری جنجالی خسرو حیدری علیه فتح‌ الله‌زاده
  • فتح‌الله‌زاده نمی‌خواست ساپینتو روی نیمکت بنشیند
  • معرفی نامزدهای ایرانی کتاب‌ برای کودکان با نیازهای ویژه
  • اظهارات سرلشکر جعفری در مورد ماجرای تذکر رهبر انقلاب درباره نحوه اجرای طرح نور
  • مکالمات داور و ‏VAR‏ در انگلیس محرمانه است!‏