Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-08@18:41:20 GMT

توزیع 1200 بسته بهداشتی توسط هیأت مکتب‌الصادق میان نیازمندان+ فیلم

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۸۱۰۹۵

توزیع 1200 بسته بهداشتی توسط هیأت مکتب‌الصادق میان نیازمندان+ فیلم

‍‍‍‍‍‍

مسئول هیأت مکتب‌الصادق (ع) گفت: جوانان این هیأت، یک هزار و ۲۰۰ بسته اقلام بهداشتی شامل دستکش، ماسک، صابون و مایع ضدعفونی کننده تهیه کردند که با حضور سیدمهدی میرداماد میان نیازمندان محله امامزاده یحیی (ع) منطقه ۱۲ تهران توزیع شد.

حسن صفری مسئول هیأت مکتب‌الصادق (ع) مسجد جامع امام صادق (ع) در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس اظهارداشت: جوانان این هیأت با جمع‌آوری کمک‌های مردمی، یک هزار و ۲۰۰ بسته اقلام بهداشتی شامل دستکش، ماسک، صابون و مایع ضدعفونی کننده تهیه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این بسته‌ها با حضور سیدمهدی میرداماد مداح اهل بیت (ع) میان نیازمندان محله امامزاده یحیی (ع) منطقه ۱۲ تهران توزیع شد.

 

صفری افزود: با هماهنگی صورت گرفته تک تک منازل شناسایی و بسته‌ها هدفمند توزیع شد.

مسئول هیأت مکتب‌الصادق (ع) در پایان خاطرنشان کرد: با تهیه مواد اولیه، تمامی ماسک‌ها و مواد ضدعفونی مورد نیاز توسط جوانان هیأت تولید شده است که ظرفیت روزانه تولید ۲۰۰ ماسک را دارا هستیم.

فیلمی از توزیع این بسته‌های بهداشتی با حضور سیدمهدی میرداماد مداح اهل بیت (ع) را اینجا ببینید:

 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سید مهدی میرداماد مسجد امام صادق محله امامزاده یحیی ع حسن صفری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۱۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین پیش‌نشست کنفرانس بین‌المللی کرامت انسانی برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین پیش‌نشست کنفرانس بین‌المللی کرامت انسانی و چالش‌های خانواده در جهان معاصر با عنوان «کرامت انسانی و جایگاه خانواده در عصر معاصر» چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت برگزار می‌شود.

این نشست با حضور دانشگاهیان جهان اسلام و به همت کمیته بین‌الملل و دبیرخانه کنفرانس کرامت انسانی و با همکاری مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی برگزار خواهد شد.

در این نشست دکتر علی بدیری (عضو هیأت علمی دانشگاه کربلا)، دکتر زینب مسلم (عضو هیأت علمی دانشگاه کربلا) و دکتر جبار شجاعی (عضو هیأت علمی دانشگاه امام صادق علیه‌السلام و دبیر علمی نشست) حضور خواهند داشت.

علاقه‌مندان جهت حضور در این رویداد علمی که در روز چهارشنبه مورخ ۱۹/ ۰۲/ ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۳۰ برگزار خواهد شد، می‌توانند از لینک زیر استفاده نمایند:

https://meet.google.com/kqe-seqs-yaf

کد خبر 6099461 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • نخستین رزمایش کمک مومنانه در بجنورد
  • خدمت رسانی ۴۱۵ گروه جهادی به مناطق محروم نیشابور
  • توزیع ۵۵ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان خراسان شمالی
  • مشارکت بسیج در واکسیانسیون دام
  • بیش از ۳۸ تن فرآورده خام دامی غیر قابل مصرف در خرمدره معدوم شد
  • نخستین پیش‌نشست کنفرانس بین‌المللی کرامت انسانی برگزار می‌شود
  • شناسایی سه واحد متخلف توزیع عمده قطعات خودرو غیراستاندارد
  • توزیع اقلام امدادی میان عشایر آسیب‌دیده از بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • توزیع ۶ میلیارد تومان زکات فطریه میان نیازمندان استان ایلام
  • توزیع بیش از ۶۰۰ مورد تجهیزات بیمارستان در خراسان جنوبی