Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@12:31:32 GMT

مراقبت ها برای مبارزه با کرونا را ادامه دهیم

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۸۱۲۳۶

مراقبت ها برای مبارزه با کرونا را ادامه دهیم

زاده رحمانی تاکید کرد: باید مراقبت های احتیاطی برای پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا را ادامه دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد؛ «محمد زاده رحمانی» در گفت و گویی اظهار داشت: آمار مبتلایان به ویروس کرونا در بافق با توجه به جمعیت این شهرستان و اینکه بافق یک شهرستان دارای مراودات و ارتباطات ریلی و جاده ای، مجموعه قابل توجه کارگری، تکنسین ها و مهندسینی که برخی از آنان از استان های دیگر به این منطقه رفت و آمد دارند، معقول است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن تاکید بر اینکه باید مراقب جامعه آماری که بیشتر در معرض خطر ابتلا به کروناویروس هستند باشیم گفت: طرح فاصله گذاری اجتماعی با همکاری بین بخشی در بافق بین نیروی انتظامی، شبکه بهداشت و درمان، بسیج و در راس آن مجموعه فرمانداری این شهرستان که هماهنگی، نظارت و ارزیابی را انجام می دهد به شیوه مطلوب و خوب در حال اجراء است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه تمام سعی، کوشش و تلاش ما برای جلوگیری از تصاعدی شدن آمار کرونا است ابراز کرد: شهروندان، تشکل های مردم نهاد، تشکلات کارگری، اتحادیه اصناف و شورای اسلامی شهر بافق همکاری بسیار خوبی در جهت اجرای مطلوب طرح فاصله گذاری اجتماعی در این شهرستان داشته اند و در این مساله، احساس مسئولیت کردند.

وی با بیان اینکه همین شرایط تا 23 فروردین ماه ادامه خواهد داشت اضافه کرد: به مشکلات صنوف به ویژه اصناف و کسبه تک شغله که مغازه داری در سطح بازار تنها ممر و شیوه امرار معاش آنان است واقف هستیم و از آنان درخواست داریم تا این هفته نیز با تحمل و صبوری این شرایط سخت، همراهی و همکاری را ادامه دهند.

فرماندار و عالی ترین مقام اجرایی شهرستان بافق عنوان کرد: باید مراقبت های احتیاطی را ادامه دهیم به خصوص هوای سالمندان، بیماران زمینه ای و جانبازان شیمیایی را بیشتر داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: واحدهای صنعتی و معدنی که وارد مدار تولید شده اند می بایستی مراقب سلامتی نیروی انسانی خود باشند چراکه نیروی انسانی یکی از عناصر اصلی تشکیل دهنده کسب و کار و محور توسعه این واحدها است.

زاده رحمانی با اشاره به اینکه نیروهایی که خارج از استان و شهرستان بوده اند در هنگام بازگشت تست واقعی شوند و در صورت نداشتن علائم به کار مشغول شوند گفت: در این زمینه فعالیت های پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا در مجتمع آهن و فولاد بافق می تواند الگوی خوبی برای دیگر واحدهای صنعتی قرار گیرد.

پایان پیام/680

منبع: شبستان

کلیدواژه: مبارزه با کرونا ویروس کرونا ویروس مقابله با کرونا پیشگیری از کرونا شهرستان بافق بافق بافق یزد فرماندار بافق ویروس کرونا شبستان یزد کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۱۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • پدر شهید «جعفر نعمت زاده» دیار حق را لبیک گفت
  • مبارزه علیه سن مادر در ۲۸ هزار هکتار از اراضی شهرستان همدان
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • سکانس‌هایی از فیلم ماه در جنگل
  • آغاز مبارزه بیولوژیکی با آفت برگ خوار بلوط
  • خبر‌های کوتاه شهرستان بردسکن
  • راهیابی ۲ اثر نمایشی از چهارمحال و بختیاری به جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • ادامه آمار جادویی حسن‌زاده در تیم ملی
  • چهار محور در استان مسدود است