Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی اکبر ولایتی گفت: امیدواریم مشکلات به وجود آمده برای مسلمانان و همه کشور‌ها درپی کرونا از بین برود.  به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس، در تماسی تلفنی با علی اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل، با تبریک سال جدید و ابراز همدلی و همبستگی با ملت بزرگ ایران در مبارزه با شیوع کرونا، ضمن احوال پرسی و آگاهی از وضعیت سلامتی ولایتی، از بهبودی کامل وی ابراز خرسندی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اسماعیل هنیه در ادامه تاکید کرد: ما برای ملت شریف ایران آرزوی توفیق روزافزون به ویژه در مقابله و شکست کرونا را داریم.

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس با تاکید بر پیروزی قطعی فلسطینیان و آزادی قدس شریف، از مواضع جمهوری اسلامی ایران به ویژه رهبر فرزانه و معظم انقلاب از ملت مظلوم فلسطین تقدیر نمود و افزود: امیدواریم هر چه زودتر شاهد آزادی قدس شریف باشیم و همه با هم در قدس شریف نماز بخوانیم.

اسماعیل هنیه با درود بر روح سردار شهید سلیمانی و شهدای مقاومت، بار دیگر برای ملت ایران آرزوی سلامتی کرد.

ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل هم در این گفتگوی تلفنی ضمن قدردانی از رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس گفت: از تماس محبت آمیز و پیگیری شما سپاسگزاری می‌کنم و امیدواریم هر چه زودتر این ویروس ریشه کن گردد و مشکلات به وجود آمده برای مسلمانان، جامعه اسلامی و همه کشور‌ها از بین برود و برای ملت شریف و مظلوم فلسطین هم آرزوی پیروزی و سلامتی داریم.

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل با تقدیر از تلاش گروه‌های مقاومت و همچنین حماس که در راه تحقق آرمان‌های فلسطین و آزادی قدس شریف تلاش و مجاهدت می‌کنند افزود: قدس و فلسطین متعلق به جهان اسلام بوده و خواهد بود و مسیری که مبارزان مقاومت همچون سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گشوده اند با اقتدار و تا تحقق اهداف و آرمان‌ها ادامه خواهد یافت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: علی اکبر ولایتی جنبش حماس اسماعیل هنیه قدس شریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۱۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله به رفح به یک درگیری سیاسی در اسرائیل تبدیل شده است

 

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از وبگاه مرکز اطلاع رسانی فلسطینی، یکی از رهبران جنبش حماس تاکید کرد: کشور‌هایی که اقدام به صدور بیانیه‌های مشترک می‌کنند، بهتر است تحرکی عملی برای توقف جنگ در غزه داشته باشند.

اسامه حمدان تاکید کرد که با گروه‌های فلسطینی طرحی را برای تشکیل دولت اضطراری بر اساس قاعده توقف جنگ در غزه ارائه دادیم.

حمدان گفت ما در برابر فرصتی حقیقی برای وحدت فلسطینیان بر سر پروژه آزادسازی و تشکیل کشور مستقل فلسطین هستیم.

وی افزود: عملیات رفح بیشتر از اینکه یک تحرک نظامی باشد، به یک نزاع سیاسی داخلی برای اسرائیل تبدیل شده است.

اسامه حمدان تاکید کرد شاخه نظامی حماس مادامی که اشغالگری وجود داشته باشد، پابرجا خواهد بود و پس از تشکیل کشور فلسطین هم در مورد آن تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

دیگر خبرها

  • جهش تولید به نهضت مردم نیاز دارد
  • مقام ارشد حماس: اگر کشور فلسطین تشکیل شود سلاح‌ها را زمین می‌گذاریم
  • مقام ارشد حماس : اگر کشور فلسطین تشکیل شود سلاح‌ها را زمین می‌گذاریم و به یک حزب سیاسی تبدیل خواهیم شد
  • حمله به رفح به یک درگیری سیاسی در اسرائیل تبدیل شده است
  • مسجد مهمترین پایگاه انقلاب و مردم/ مسلمانان از انتقام سخت فرزندان امام به وجد آمده‌اند
  • شرط حماس برای خلع سلاح : تشکیل کشور فلسطین در مرزهای 67 و پایان اشغال
  • خلیل الحیه، از رهبران حماس: آماده آتش‌بسی 5 ساله با اسرائیل هستیم/ حماس در صورتی که کشور مستقل فلسطین در مرزهای سال ۱۹۶۷ میلادی تشکیل شود، آماده زمین گذاشتن سلاح و تبدیل به حزبی سیاسی است
  • حماس: ابعاد سیاسی و راهبردی نبرد طوفان الاقصی محقق شد
  • اراده مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان برای پیروزی فلسطین و جایگزینی نظامی عادلانه در جهان قطعاً محقق خواهد شد
  • پیشنهاد کشور‌های عربی به حماس؛ در ازای دریافت امتیازات سیاسی خلع سلاح شوید