Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا، مجید فراهانی در جریان دویست و ششمین جلسه شورای شهر تهران در تذکری  با اشاره به شیوع ویروس کرونا گفت: متاسفانه فراگیری ویروس کرونا در شهر و کشور عزیزمان، زمینه ساز ابتلای تعدادی از همشهریان و هموطنان عزیز به این ویروس را فراهم ساخته است، که برای همه مبتلایان آرزوی سلامت و بهبودی در سایه عنایات امام الرئوف (ع) را دارم و برای درگذشتگان از درگاه خداوند متعال غفران و رحمت الهی را خواستارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود:  امیدوارم در سایه رحمت الهی شاهد گشایش پس از این سختی باشیم. شهرداری به عنوان یک سازمان خدماتی موظف به ارائه خدمات و تامین نیازهای زندگی است.

فراهانی تصریح کرد: پایداری خدمات شهر در سایه تلاش و زحمات جامعه کارکنان زحمتکش شهرداری فراهم شده است که به عنوان نماینده مردم شریف تهران از خدمات یکایک افرادی که در این ایام برای مردم تلاش کرده اند تشکر می کنم. 

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: این پایداری خدمات برای برخی کارکنان و کارگران خدمت رسان شهرداری بهای سنگینی داشته است. متاسفانه در این میان تعدادی از کارگران و کارمندان عزیزمان را از دست دادیم و تعدادی دیگر به علت ابتلای به کرونا در بیمارستان بستری هستند. 

فراهانی تاکید کرد: در این شرایط توجه به نیازهای روحی، روانی، مادی و معنوی خانواده این عزیزان و ایفای وظیفه انسانی، سازمانی امری لازم توجه است که نباید مورد غفلت و فراموشی قرار گیرد.بر همین اساس پاسخ به دغدغه های خانواده متوفیان و پی گیری احوال افراد بستری در بیمارستان باید در کنار توجه به خدمت رسانی پایدار برای مردم مورد توجه قرار گیرد.    

رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران افزود: بر همین اساس با استناد به بند ۳ ماده ۸۰ قانون شوراهای اسلامی کشور، درباره «لزوم توجه به خانواده کارکنان و کارگران شهرداری مبتلا به کرونا و درگذشتگان ناشی از ابتلا در جریان خدمت رسانی» تذکر می دهم. 

فراهانی ادامه داد: انتظار دارم با استفاده از ظرفیت های موجود در بودجه سال ۱۳۹۹ به ویژه اعتبارات مربوط در بخش کمک های بلاعوض و یارانه ها اقدام لازم در اسرع وقت برای کاستن از دغدغه خانواده های این عزیزان به عمل آید. 

او در پایان تصریح کرد: امیدوارم با اقدام به موقع، موثر و اهتمام  دکتر حناچی ،شهردار تهران شاهد توجه بیش از پیش شهرداری تهران به کارکنان و کارگران خدوم شهرداری به ویژه خدمتگذاران عرصه مقابله با فراگیری و شیوع کرونا باشیم.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: مجید فراهانی کارکنان و کارگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۱۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه حل رفع مشکلات حضور آگاهانه در انتخابات است‌

امیرحسین فراهانی در گفتگو با خبرنگار مهر، رأی دادن برای هریک از افراد جامعه یک حق مسلم است، بنابراین باید از این حق دفاع کرد و اگر این حق مطالبه نشود در نهایت منجر خواهد شد انتخاب‌گری و تصمیم‌گیری برای افرادی که در انتخابات شرکت نمی‌کنند از بین برود.

وی افزود: راه حل رفع موانع و مشکلات، حضور آگاهانه در انتخابات است و باید تلاش کنیم و نامزدی را که به نظر ما گره گشای مشکلات است رأی بدهیم زیرا اگر من و شما رأی ندهیم، امور مملکت اداره نخواهد شد.

فراهانی ادامه داد: اگر مجلسی قوی‌تر داشته باشیم، بدون تردید دولتی قوی و مقتدر نیز خواهیم داشت و به عقیده من، ریشه عمده ضعف‌ها و مشکلاتی که در کشور داریم، به مجلس شورای اسلامی برمی‌گردد.

وی گفت: بهترین مشوق برای حضور مردم در پای صندوق رأی آگاهی مردم از اهمیت مشارکت آن‌هاست، انتخابات می‌تواند نقش بسیاری مهمی در تعیین سرنوشت مردم داشته باشد، قوانین مجلس توسط کسانی نوشته می‌شود که با رأی مردم به مجلس می‌روند؛ بنابراین نیاز است که مردم با دقت بیشتری نسبت به انتخاب افراد شایسته اقدام کنند.

فراهانی ادامه داد: انقلاب اسلامی در ۴ دهه اخیر همواره روند صعودی خود را حفظ کرده و تلاش شده با تقویت گفتمان مردم‌سالارانه دینی خود، نقش مردم را در صحنه سیاسی کشور حفظ کند

وی اضافه کرد: مردم ملایر همواره نسبت به گردهمایی و رویدادهای سیاسی در جمهوری اسلامی نگاه مثبت و ویژه‌ای داشتند که آخرین نمونه آن را می‌توان حضور در راهپیمایی روز قدس مشاهده کرد، مشکلات اقتصادی و تبلیغات منفی نیز نتوانسته بر حضور مردم تأثیر منفی بگذارد.

فراهانی تصریح کرد: مشکلات اقتصادی کشور در زمان جنگ به‌مراتب بیشتر از امروز بود؛ اما مردم به حاکمیت و تلاش مدیران دولتی برای حل مشکلات اعتقاد داشتند، این اعتماد امروزه نیازمند ترمیم دوباره است، برخی از مدیران با اقداماتی اشتباه به این اعتماد خدشه وارد کردند که در سایه دولت مردمی می‌توان نسبت به حل آن امیدوار بود.

وی گفت: مقام معظم رهبری گام دوم انقلاب را در راستای تحولات شگرف سیاسی و اقتصادی اعلام کرده بود و انتخابات این دوره نیز ادامه همان مسیر است. باتوجه به گذشت ۴ دهه از عمر انقلاب اسلامی شاهد تغییر نسل در مدیران هستیم؛ ازاین‌جهت نیز انتخابات این دوره حائز اهمیت است.

کد خبر 6097875

دیگر خبرها

  • جشنواره کن در کما
  • لزوم آغاز عملیات اجرایی احداث ایستگاه مسافربری بیرجند
  • رییس سازمان خصوصی سازی: ۵ میلیارد سهام ترجیحی به نام کارگران شد
  • راه حل رفع مشکلات حضور آگاهانه در انتخابات است‌
  • حضور ۵۰۰ نفر از کارکنان شهرداری دزفول در آب‌گرفتگی اخیر
  • لزوم هوشیارسازی اجتماعی نسبت به آسیب‌های پیری جمعیت
  • جلوگیری از ناهنجاری‌های جامعه با بهره‌گیری از آموزه‌های قرآن
  • لزوم رعایت دستورالعمل استقرار HSE در مناطق/برخورد قانونی با خاطیان فوت کارگر شهرداری تهران
  • لزوم توجه نمایندگان مجلس به نقش دانشگاه در توسعه مازندران
  • کارگران نمونه در گناوه تجلیل شدند