Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سیما فیلم، مجموعه تلویزیونی «زیرخاکی» به تهیه‌کنندگی رضا نصیری‌نیا و کارگردانی جلیل سامان که در گروه فیلم و سریال مرکز سیمافیلم تهیه می‌شود در حال آماده‌سازی و انجام مراحل فنی برای پخش در شب‌های ماه مبارک رمضان از شبکه یک سیما است.

«زیرخاکی» از آثاری است که سعی دارد بخشی از فرآیندهای اجتماعی کشور را با نگاهی متفاوت روایت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مجموعه در لوکیشن‌های متعددی جلوی دوربین رفته و داستان آن درباره مردی است که به دنبال «زیرخاکی» است و برای یافتن گنج درگیر ماجراهایی می‌شود.

رضا نصیری‌نیا تهیه‌کننده تلویزیون به همراه جلیل سامان کارگردان سریال پس از ساخت سریال «نفس» دومین تجربه مشترک خود را رقم می‌زنند.

نقش اول مرد سریال به عهده پژمان جمشیدی و نقش اول زن را ژاله صامتی عهده‌دار است. همچنین هادی حجازی‌فر،  نادر فلاح، امید روحانی، ایرج سنجری، اصغر نقی‌زاده، گوهر خیراندیش و .‌.. نیز در این سریال ایفای نقش می‌کنند.

عوامل اصلی «زیرخاکی» عبارتند از تهیه‌کننده: رضا نصیری نیا، نویسنده و کارگردان: جلیل سامان، برنامه‌ریز: حسین دیردار، دستیار کارگردان: رضا شریفی، مدیر فیلمبرداری: بهنام کریمی، فیلمبردار: حمیدرضا رضایی، طراح گریم: عباس عباسی، طراحان لباس: مه‌لقا ناقد و الهام شعبانی، مدیر صدابرداری: جواد مقدس، طراح صحنه: محسن خدابخشی، طراحی و ترکیب صدا: محمد کشفی، تدوین: بهزاد مصلح، مسئول جلوه‌های ویژه میدانی: حمید رسولیان، منشی صحنه: آرزو نیک پور، مدیران تدارکات: حسین لنجابی و مهدی آقامحمدی، عکاس: مهسا طیب طاهر، مدیر روابط عمومی: مریم عرفانیان.

کد خبر 4892481 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: سریال ایرانی سریال زیرخاکی جلیل سامان ویروس کرونا تئاتر ایران فیلم تئاتر فیلم بازی در نوروز 99 موسیقی ایرانی فیلم سینمایی درگذشت چهره ها کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سازمان صداوسیما نوروز99 سریال پایتخت برنامه رادیویی نوروز تک آهنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۱۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشاکاری ۲۵ درصدی شالیزار‌های محمودآباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران،محمد هادی‌زاده اظهار کرد: با توجه دارا بودن ۱۷ هزار ۵۴۵ هکتار سطح زیرکشت این شهرستان، عملیات شخم و شیار در همه شالیزاری‌های انجام شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد با اشاره به اینکه تاکنون ۴۵۵۰ هکتار از اراضی شالیزاری شهرستان معادل ۲۵ درصد نشاکاری شد، افزود: نشا سنتی در ۱۳۲۰ هکتار و نشا مکانیزه در ۳۲۳۰ هکتار شالیزار این شهرستان صورت گرفت.

به گفته هادی‌زاده هفت هزار کیلوگرم انواع بذور اصلاح و گواهی شده برنج بین کشاورزان محمودآبادی توزیع شد.

وی تصریح کرد: درصد آبگیری آببندان‌ها را ۹۲ درصد، سطح و تعداد آزمون خاک را ۲۳ نمونه اعلام کرد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد اظهار داشت: بررسی فنولوژی گیاه و نمونه گیری جهت تعیین بیولوژی آفت ساقه خوار برنچ و سایر موارد، بطور مستمر توسط کارشناسان پهنه در مراکز این مدیریت ادامه خواهد داشت و توصیه‌های فنی به بهره‌برداران داده می‌شود.

دیگر خبرها

  • «غریبه» سریالی درباره نخبه داروسازی به زودی روی آنتن می‌رود
  • «پژمان» در راه شبکه آی‌فیلم فارسی
  • آخر هفته چی ببینیم؟
  • نخستین اظهار نظر اسماعیلیان در مورد سریال رمضانی الحشاشین
  • چرا دیگر از دیدن سریال‌های «نون. خ» و «زیرخاکی» نمی‌خندیم
  • چرا دیگر از دیدن سریال‌های «نون. خ» و «زیرخاکی» نمی خندیم
  • عکس| جدیدترین عکس از اکبر عبدی در پشت صحنه سریال جدید منوچهر هادی/لاغری شدید اکبرعبدی در سریال جدیدش
  • نشاکاری ۲۵ درصدی شالیزار‌های محمودآباد
  • این مستند تقدیم به همه کسانی که در پرونده خون‌های آلوده از حق خود گذشتند
  • دانلود سریال افعی تهران قسمت ۸ هشتم کامل