Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام و المسلمین نورالله قدرتی روز یکشنبه در دومین نشست مدیران قضایی استان که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، افزود: دو طرف یک پرونده می‌توانند لایحه خود را از طریق سامانه الکترونیکی موجود و دفاتر خدمات الکترونیک و نهایتا در صورت ضرورت مستقیما به دادگستری‌ها ارائه دهند تا به این ترتیب ضمیمه پرونده آنها شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 حجت الاسلام و المسلمین قدرتی گفت: با توجه به شرایط موجود برنامه ریزی و سازماندهی منابع موجود برای شیوه دادرسی مهمترین دغدغه مدیریت قضایی است.
وی در رابطه با اوقات رسیدگی به پرونده‌ها، گفت: تصمیم بر آن است که کماکان وقت دهی به پرونده‌ها تا پایان اردیبهشت ماه به گونه‌ای باشد که اوقات رسیدگی در هر روز از سه پرونده تجاوز نکند تا به این ترتیب میان زمان حضور ارباب رجوع‌ها تلاقی نباشد.
حجت الاسلام و المسلمین قدرتی افزود: یک تا دو خط تلفن ثابت متناسب تراکم کار در حوزه‌های قضایی جهت پاسخگویی به سوالات و مشکلات تهیه شده و در اختیار ارباب رجوع قرار گیرد.
وی با بیان اینکه سلامت مردم و همکاران یک اصل مهم است، گفت: تا پایان فروردین حداکثر یک سوم همکاران در محل کار حضور پیدا کنند و هر حوزه قضایی لیست اسامی همکاران حاضر در محل کار را تهیه و به معاونت منابع انسانی اعلام نماید.
رییس کل دادگستری استان قزوین اذعان کرد: امیدواریم مردم به سطحی از آگاهی برسند که خود تا پایان اردیبهشت ماه و نهایتا نیمه خرداد ماه جز در موارد ضروری از مراجعه حضوری به شعب دادگستری خودداری نمایند.
 حجت الاسلام و المسلمین قدرتی با تبریک اعیاد شعبانیه، ماه شعبان را بستری برای افزایش معرفت نسبت به مقام حق و جایگاه امامت و ولایت و فرصتی برای راز و نیاز با خدا دانست و اظهار داشت: این روزها که با ویروس کرونا مواجه هستیم، آنچه در کنار اقدامات خوب پاسداران عرصه سلامت موجب گره گشایی و عبور از این شرایط می شود، توکل، توسل و دعاست.

برچسب‌ها ویروس کرونا دادگستری استان قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا دادگستری استان قزوین ویروس کرونا دادگستری استان قزوین حجت الاسلام و المسلمین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۱۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس کل دادگستری استان خراسان رضوی منصوب شد

حجت‌به گزارش خبرگزاری مهر، الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در حکمی حجت‌الاسلام والمسلمین رضا زرندی را به سِمت ریاست کل دادگستری استان خراسان رضوی و ریاست شعبه اول دادگاه تجدیدنظر این استان منصوب کرد.

پیش از وی «حجت الاسلام حمزه خلیلی» رئیس کل دادگستری خراسان رضوی بود.

کد خبر 6100082

دیگر خبرها

  • دلایل خودکشی پزشکان از زبان رئیس سازمان نظام پزشکی
  • بازرسی ۱۱هزار قرارداد شرکت رضایت خودروی طراوت‌نوین
  • مطالبات ۸۹۵ مالباخته «رضایت خودروی طراوت نوین» پرداخت شد
  • شورای حل اختلاف در کدام‌ پرونده‌ قضایی ورود دارد؟
  • رییس کل دادگستری استان خراسان رضوی منصوب شد
  • ارسال لایحه پرسپولیس در پرونده یورگن لوکادیا برای CAS
  • ارسال لایحه پرسپولیس در پرونده لوکادیا برای CAS
  • هفتمین تور نظارتی قوه قضاییه با حضور اصحاب رسانه در استان هرمزگان/ طراحی سامانه‌های الکترونیک قضایی در حوزه های اعسار، انحصار وراثت و.../ ابتکار جالب توجه در خصوص پرداخت دیه تصادفات بدون تشکیل پرونده قضایی/ تشریح آسیب‌های قاچاق سوخت در استان هرمزگان
  • دیدار ائمه جمعه خراسان جنوبی با حجت الاسلام و المسلمین عبادی
  • صدور دستور قضایی برای تعقیب کیفری متخلفان حوزه شهری البرز‌