Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،عباس نوروزی مسئول فضای سبز شهرداری خوانسار اظهار کرد: سال ۹۸ بیش از ۱۰ هزار گلدان شب‌بو، همیشه بهار و بنفشه در میادین، بوستان‌ها، پارک‌ها و گلدان‌های شهر کاشته شد.

او با بیان اینکه چهار هزار گل بنفشه با هدف زیباسازی شهر در ایام نوروز کاشته شد، افزود: با مساعد شدن هوا اقدامات بیشتری جهت زیباسازی شهر انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مسئول فضای سبز شهرداری خوانسار اضافه کرد: در گلخانه شهرداری با دو هزار و ۵۰۰ مترمربع مساحت و اشتغال چهار نفر، انواع گل‌های فصلی و درختچه پرورش داده می‌شود.

نوروزی با بیان اینکه سرانه فضای سبز هر شهروند خوانساری ۲۰ مترمربع است، خاطرنشان کرد: فضای سبز این شهر شامل ۱۵۰ هکتار فضای عمومی و پارک‌ها است.

او گفت: تاکنون ۷۰ درصد آبیاری فضای سبز شهری خوانسار از آب شرب جداسازی و به سیستم تحت فشار مجهز شده است، البته برای تکمیل ساخت مخزن ذخیره آب فضای سبز شهری به پنج میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم.

منبع:ایمنا

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آبیاری فضای سبز فضای سبز سبز شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۱۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فضای سبز بروجرد با پساب آبیاری می‌شود

یحیی عیدی بیرانوند در مراسم روز زمین پاک، اظهار کرد: در اسلام به توسعه فضای سبز و درختکاری سفارش شده است و همه در قبال زیبایی زمین مسؤولیم.

وی بیان کرد: شهرداری بروجرد در غرب کشور، اولین شهری است که برای آبیاری فضای سبز از پساب استفاده می‌کند. در غرب کشور چنین پروژه‌ای شروع نشده است و با این طرح، استفاده از آب شرب برای آبیاری فضای سبز قطع خواهد شد و یک کار اساسی و زیربنای برای آینده شهر بروجرد است.

او افزود: برای تفکیک زباله با شرکت‌های بومی و غیربومی رایزنی کرده‌ایم و هر شرکت برنامه بهتری برای تفکیک زباله داشته باشد با شهرداری قرارداد خواهد بست.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • قطع درختان در محدوده باغ موزه قصر
  • ماجرای قطع درختان در بوستان قصر چیست؟
  • چرا برخی درختان در محدوده باغ‌موزه قصر قطع شده‌اند؟
  • توضیحات شهرداری درباره قطع درختان کنار باغ موزه قصر | آفت چوب خوار درختان را پوک کرده بود
  • کمبود سرانه فضای آموزشی چهارمحال و بختیاری
  • افزایش ۳.۶ برابری سرانه بودجه شهرداری استان
  • فضای سبز بروجرد با پساب آبیاری می‌شود
  • ساخت ۸۲ طرح خیری در چهارمحال و بختیاری
  • هفت میلیون خانوار به شبکه فیبر نوری متصل هستند
  • سرانه ۱۰ میلیون تومانی بودجه عمرانی شهرداری قم