Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهبهان از برگزاری بیش از 70 درصد کلاس‌های درسی این دانشگاه از طریق فضای مجازی در ایام تعطیلات به دلیل بیماری کرونا خبر داد.

بهزاد محمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در بهبهان، از برگزاری بیش از 70 درصد کلاس‌های درسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهبهان از طریق فضای مجازی در ایام تعطیلات به دلیل بیماری کرونا خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: «با تعطیلی مراکز آموزشی مانند مدارس و دانشگاه‌ها، کلاس‌ها همگی به‌صورت مجازی و از طریق شبکه‌ها و پیام‌رسان‌های داخلی و خارجی برگزار شد و بسیاری از نهادها کارهای خودشان را بر بستر اینترنت منتقل کردند و دانشگاه آزاد اسلامی نیز به‌منظور رعایت حال دانشجویان و در راستای اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی به برگزاری کلاس‌های درسی از طریق فضای مجازی اقدام کرد.»

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهبهان  از ادامه این طرح تا زمان بازگشایی کلاس‌های درسی خبر داد و ادامه داد: «با حضور نیروهای بخش فناوری اطلاعات دانشگاه در طول تعطیلات و پاسخگویی به مشکلات و سؤالات متداول دانشجویان علاوه‌بر فضای مجازی و از طریق تلفنی و همچنین اطلاع‌رسانی به دانشجویان از طریق ارسال پیام کوتاه، تلاش شده  است تا بازدهی این طرح به حداکثر خود برسد.»

انتهای پیام/4103/

منبع: آنا

کلیدواژه: فضای مجازی آموزش غیرحضوری بهزاد محمدی آموزش مجازی آموزش برخط کلاس های درسی دانشگاه آزاد اسلامی کلاس های درسی فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۱۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری میزگرد پوشش دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، روح الله صیادیان خواه مسئول نهاد رهبری دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج در این مراسم با اشاره به مشکلات جوانان در امر ازدواج، توجه به حل همه جانبه این مشکلات را پایه اصلی فرهنگ‌سازی در راستای اجرای حجاب و دور نگه داشتن جوانان از ابتذال در جامعه و مبارزه با آسیب‌های ناشی از بی‌حجابی عنوان و تاکید کرد: متاسفانه هرچه مشکلات جوانان در امر ازدواج بیشتر می‌شود عرصه بر آنها تنگ‌تر شده و معضلاتی تحت عنوان بدحجابی و نابهنجاری‌ها در جامعه نمود بیشتری پیدا می‌کند و این مسئله جامعه را زیر سوال برده و ارزش‌های آن را مختل می‌کند.

وی افزود: پوشش دانشجویان در محیط‌های آموزشی و پژوهشی باید کامل و بر اساس شئونات اسلامی و دانشجویی باشد. با توجه به اینکه پوشش آراسته توام با وقار یکی از مهم‌ترین شئون شخصیت و لازمه احترام به دانش و آن مکان مقدسی است که افراد از نعمت کسب دانش بهره‌مند می‌شوند، انتظار می‌رود مطابق قانون کلیه اساتید، کارکنان، دانشجویان و ارباب رجوع دانشگاه از پوشش ظاهری متناسب با محیط علمی برخوردار باشند.

همچنین در این میزگرد هر کدام از مسئولین تشکل‌ها به بیان دیدگاه خود نیز پرداختند.

خبرنگار: سعیده صداقت نژاد

انتهای خبر/

کد خبر: 1228234 برچسب‌ها حجاب

دیگر خبرها

  • ماراتُن علمی متقاضیان آزمون سراسری برای تصاحب صندلی‌های دانشگاه‌ها
  • بازگشت دوباره رشته پرستاری به دانشگاه آزاد بوشهر
  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان میزبان حدود ۱۷۰۰ نفر از داوطلبان خواهد بود
  • برگزاری کنفرانس بین المللی وب پژوهی در دانشگاه علم و فرهنگ
  • کنکوری‌ها مراقب شگردهای کلاهبرداران باشند
  • اجرای هوشمندانه طرح نور در فضای مجازی
  • پلیس اصفهان خبر داد: اجرای هوشمندانه طرح نور در فضای مجازی
  • برگزاری میزگرد پوشش دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج
  • برگزاری جلسه ستاد حجاب و عفاف در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل
  • جنگ غزه کلاس‌های درس دانشگاه کلمبیا را مجازی کرد