Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-26@18:56:38 GMT

دولت برای خروج آمریکایی‌­ها جدول زمانی تعیین کرده است

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۸۱۶۳۸

به گزارش ایسنا، به نقل از سومریه نیوز، تحسین الخفاجی، سخنگوی فرماندهی عملیات مشترک گفت، نیروهای آمریکایی پایگاه الحبانیه را براساس جدول زمانی از پیش توافق شده میان ائتلاف بین ­المللی تحت رهبری آمریکا و دولت بغداد ترک کردند و این پایگاه به فرماندهی نیروهای هوایی عراق و با نظارت نماینده­ای از دفتر نخست وزیر تحویل داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود، دولت بغداد برای تخلیه تمامی پایگاه­‌های آمریکایی در عراق پس از آمادگی نیروهای امنیتی این کشور برای برعهده گرفتن مسؤولیت برقراری امنیت درعراق جدول زمانی تعیین کرده است.

الخفاجی گفت، نیروهای مستقر در الحبانیه به پایگاه‌­های دیگر منتقل نشده و کشور را ترک کردند و طبق توافق میان ائتلاف بین المللی و دولت بغداد تمامی نیروهای آمریکایی عراق را ترک کرده و به جای دیگری منتقل نخواهند شد.

همچنین یک منبع امنیتی در فرماندهی نیروهای حشد شعبی در الانبار از ورود کاروان­‌های آمریکایی حامل تجهیزات جنگی به پایگاه هوایی عین­‌الاسد خبر داد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۱۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت‌ سفارش کتاب‌های درسی از امروز

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، ثبت سفارش و توزیع کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ تمامی دوره‌های تحصیلی از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به نشانی my.gov.ir یا پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir یا سامانه irtextbook.ir و برابر جدول تقویم زمانی زیر انجام می‌شود.

لازم است مدارس ضمن اطلاع رسانی به دانش‌آموزان به شرح جدول تقویم زمانی زیر نسبت به ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ بر فرض قبولی دانش‌آموز در سال تحصیلی جاری اقدام کنند. در صورت عدم موفقیت دانش آموز در پایه فعلی در زمان اصلاح سفارش امکان تغییر پایه وجود خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • کاهش حضور آمریکا در آفریقا / حاکمان جدید ساحل آفریقا در پی کاهش روابط سیاسی و نظامی با فرانسه و آمریکا هستند/ نیجر حضور نیروهای آمریکایی را غیرقانونی اعلام کرد +فیلم    
  • ارسال تجهیزات و نیروهای کمکی به پایگاه‌های اشغالگران آمریکایی در سوریه
  • افشاگری سی‌ان‌ان از فاجعه فرودگاه کابل هنگام خروج نظامی آمریکا
  • انتقاد کاربران عراقی از توییت اردوغان درباره بغداد
  • این پست عجیب اردوغان به زبان عربی جنجال به پا کرده
  •  توصیف اردوغان از بغداد جنجال به پا کرد + عکس
  • اولین نتایج سفر اردوغان به عراق/ تشکیل ستاد عملیات مشترک بین آنکارا و بغداد
  • آغاز ثبت‌ سفارش کتاب‌های درسی از امروز
  • درخواست پنتاگون از دولت عراق درباره نیروهای آمریکایی
  • هشدار پنتاگون به عراق درباره ادامه حملات علیه نیروهای آمریکا