Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@21:45:17 GMT

همچنان معابر پایتخت درگیر ترافیک هستند

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۸۱۶۶۰

همچنان معابر پایتخت درگیر ترافیک هستند

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمد رازقی رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی پایتخت در صبحگاه یک‌شنبه ۱۷ فروردین‌ماه اظهار کرد: بزرگراه شهید همت در مسیر غرب به شرق از پردیسان، شهید حکیم در مسیر غرب به شرق از پیامبر، بزرگراه هاشمی رفسنجانی در مسیر غرب به شرق از اشرفی اصفهانی، شیخ فضل الله در مسیر غرب به شرق از جناح، آزادی در مسیر غرب به شرق از استاد معین و مسیر جنوب به شمال نواب از ۹ دی دارای بار ترافیکی نسبتاً سنگینی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رازقی ادامه داد: بزرگراه شهید زین الدین در مسیر شرق به غرب از حکیم تا همت، بزرگراه بابایی در مسیر شرق به غرب از خروجی امام علی (ع) و در بزرگراه شهید حاج قاسم‌سلیمانی در مسیر شرق به غرب از خروجی کرمان بار ترافیکی صبحگاهی را شاهد هستیم.

کد خبر 4892455

منبع: مهر

کلیدواژه: پلیس راهور وضعیت معابر ویروس کرونا شهرداری تهران شیوع کرونا نیروی انتظامی وزارت آموزش و پرورش آموزش مکمل شهر تهران دستگیری سارق فاصله گذاری اجتماعی شورای شهر تهران روز طبیعت سیدابراهیم رئیسی پلیس راهور سازمان هواشناسی مسیر غرب به شرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۱۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای تهران همچنان مطلوب است

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، میانگین کیفیت هوای پایتخت هم‌اکنون (۱۲ اردیبهشت) در شرایط قابل قبول است.

به گزارش ایسنا آلاینده شاخص هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته «ازن» با میانگین ۶۲  بود و کیفیت هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول قرار داشت. آلاینده شاخص هم‌اکنون «ذرات معلق کمتر از ۲.۵میکرون» با میانگین ۶۷  و کیفیت هوا در وضعیت قابل قبول است.

گفتنی است که شاخص کیفیت هوا (AQI) به پنج دسته اصلی تقسیم‌بندی می‌شود. بر اساس این تقسیم‌بندی از عدد صفر تا ۵۰ هوا «پاک»، از ۵۱ تا ۱۰۰ هوا «قابل قبول یا متوسط»، از ۱۰۱ تا ۱۵۰ هوا «ناسالم برای گروه‌های حساس»، از ۱۵۱ تا ۲۰۰ هوا «ناسالم»، از ۲۰۱ تا ۳۰۰ هوا «بسیار ناسالم» و از ۳۰۱ تا ۵۰۰ شرایط کیفی هوا «خطرناک» است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تسهیل در روند اجرای بزرگراه شهید شوشتری ظرف ۱۰ روز آینده
  • هوای تهران همچنان مطلوب است
  • آموزش ایمنی ترافیک به ۴ هزار و ۶۰۰ دانش‌آموز مدارس حاشیه راه‌های آذربایجان‌غربی
  • اعلام محدودیت ترافیکی تعطیلات پیش رو در جاده‌ها
  • اعلام ممنوعیت‌های ترافیکی جاده‌ها در تعطیلات ۳ روزه آتی/ چالوس در کدام روزها یکطرفه است؟
  • ضرورت اصلاح نقاط حادثه خیز شهر مراغه
  • وضعیت ترافیکی شهر تهران/ توقف درحاشیه معابر بزرگراهی ممنوع  
  • آخرین وضعیت ترافیکی معابر و بزرگراه‌های تهران
  • احداث تقاطع سه سطحی در میدان فتح/ تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره) ترافیک غرب تهران را کاهش می‌دهد
  • سامانه ثبت تخلفات پارک خودروها در قرچک راه اندازی شد