Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با تعطیلات نوروزی سال ۹۹ بیش از ۴ هزار دقیقه برنامه نوروزی در بارگاه منور رضوی تولید و از شبکه های مختلف رسانه ملی و همچنین در بیمارستان های کرونایی سراسر کشور پخش شد. ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۶ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدسبه نقل از آستان نیوز، همزمان با ایام نوروز سال 99، بیش از 4 هزار دقیقه برنامه از بارگاه منور رضوی بر روی آنتن شبکه های مختلف رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برنامه‌های نوروزی امسال به دلیل اعمال محدودیت‌های پیشگیرانه از شیوع بیماری کووید 19 و بسته بودن درهای بارگاه منور رضوی برای نخستین بار از حجم گسترده‌ای برخوردار بود، به طوری که با هماهنگی و تعامل موسسه رسانه‌های صوتی و تصویری آستان قدس رضوی و رسانه ملی بیش از 3042 دقیقه برنامه مختلف از شبکه‌های سراسری و استانی و بیش از 1030 دقیقه ویژه برنامه «پنجره فولاد» جهت پخش در بیمارستان‌های کرونایی سراسر کشور تولید و پخش شد.

ارتباط زنده با شبکه‌های سیما و شبکه های استانی در سال تحویل به میزان 386 دقیقه و پخش ویژه برنامه نوروزی «سلام» از ساعات پایانی آخرین شب سال تا لحظه تحویل سال به مدت 570 دقیقه از شبکه افق و «باب الحوائج» به مدت 286 دقیقه پخش همزمان از شبکه‌های مختلف از جمله برنامه های ویژه سال تحویل 1399 بود.

نخستین جلسه هیات دولت در دومین روز از نوروز سال 1399 نیز با ارتباط زنده با بارگاه منور رضوی آغاز شد.

رونمایی از طرح «آقاسلام» در حرم رضوی/ اقدامات فرهنگی آستان قدس تعطیل‌پذیر نیستتوزیع غذای متبرک حرم رضوی در بیمارستان امام رضا(ع) لارستان + تصاویرلغو کشیک‌های خادمیاران استانی حرم رضوی/ خادمیاران به مشهد مقدس سفر نکنند

«نورالهدی» عنوان ویژه برنامه اذانگاهی مغرب بود که در ایام نوروز به مدت 513 دقیقه از سیمای خراسان رضوی بر روی آنتن رفت. «تا آسمان» نیز عنوان برنامه اذانگاهی ظهر و دعا بود که در نوروز 99 به مدت 253 دقیقه از سیمای خراسان رضوی پخش شد.

«سین هشتم» برنامه دیگری بود که از روزهای پایانی سال 98 آغاز شده بود و تا روز مبعث پیامبر اسلام(ص) به مدت458 دقیقه میهمان مخاطبان شبکه قرآن سیما بود.

از دیگر برنامه‌های مشارکتی موسسه رسانه‌های صوتی و تصویری آستان قدس رضوی با شبکه قرآن پخش ویژه برنامه «حریم امن» بود که به مدت 660 دقیقه از این شبکه بر روی آنتن رفت.پخش دعای کمیل در دو شب جمعه نوروزی به مدت 75 دقیقه از دیگر برنامه های این ایام به شمار می رفت.

«صهبای عشق» ویژه برنامه اعیاد شعبانیه سیمای خراسان رضوی بود که در این ایام به مدت  466 دقیقه میهمان منازل مخاطبان بود.

پخش ویژه برنامه «مخاطب خاص» از شبکه سه سیما، قرائت دعای فرج، دعای هفتم صحیفه سجادیه، زیارت آل یاسین و ... از دیگر فعالیت های مشارکتی مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی با صدا و سیما در نوروز 1399 بود.ویژه برنامه‌های نوروزی سال 99 از 28 اسفندماه سال 98 آغاز و تا پایان پانزدهم فروردین ماه ادامه داشت.

انتهای پیام/281/ ت

R41347/P/S6,1188/CT12

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس بارگاه منور رضوی دقیقه برنامه ویژه برنامه خراسان رضوی آستان قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۱۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای همخوانی قرآن در بناهای تاریخی قزوین

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا خزائلی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: گروه همخوانی قرآن مدرسه علمیه دارالسلام به‌منظور انس بیشتر مخاطبان با آیات قرآن و آشنایی با مفاهیم بلند آن و ورود قرآن به عرصه‌های مختلف زندگی از سال ۱۳۹۶ فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرده‌است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قزوین افزود: این گروه ۲۲۰ نفره همگی از طلاب نوجوان و جوان هستند که فقط آیات کلام‌الله مجید را همخوانی می‌کنند.

او با اشاره به اجرای این گروه در بناهای تاریخی قزوین اظهار کرد: پیرو تاکید معاون محترم امور عمرانی استاندار و دفتر نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه قزوین، با مشارکت اداره کل اوقاف و امورخیریه استان برنامه ریزی و هماهنگی لازم برای حضور و اجرای این گروه در قزوین صورت گرفت.

خزائلی افزود: این گروه به مدت دو روز در قزوین اقامت داشتند و در تعدادی از بناهای تاریخی شهر قزوین شامل دولتخانه صفوی، آستان مقدس امامزاده‌حسین (ع) و گلزار شهدای قزوین، کاروانسرای سعدالسلطنه، مسجدالنبی (ع)، حسینیه امینی‌ها و مدرسه علمیه صالحیه برنامه خود را تولید و ضبط کردند.

او خاطرنشان کرد: این برنامه قبل از اذان مغرب از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قزوین یادآور شد: تاکنون ۲۸ اثر فاخر تلویزیونی از این گروه تولید و در شبکه‌های مختلف سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شده و مورد تقدیر مقام معظم رهبری مدظله‌العالی نیز قرار گرفته است.

کد خبر 6096830

دیگر خبرها

  • تبدیل برمودا به یکی از ویژندهای شبکه نسیم/ برنامه‌ای که قابلیت تولید در فصل‌های متعدد دارد
  • تبدیل «برمودا» به یکی از نماد‌های شبکه نسیم/ برنامه‌ای که قابلیت تولید در فصل‌های متعدد را دارد
  • بررسی راهکار‌های توسعه زیرساخت‌های شبکه برق آذربایجان غربی
  • شور و حال انتخاباتی در تک حوزه استان اردبیل در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • ۴۵۰ ویژه برنامه دهه کرامت در سطح استان بوشهر اجرا می‌شود
  • میزان خاموشی برق خراسان رضوی به ۸۶ دقیقه کاهش یافت
  • بحث درباره «فیلم و سریال» به شبکه چهار کشیده شد
  • «امتداد» آماده پخش شد/ فیلم و سریال از دریچه فلسفه و اندیشه
  • اجرای همخوانی قرآن در بناهای تاریخی قزوین
  • اجتماع بزرگ صادقیون در مشهد برگزار شد