Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@12:47:37 GMT

۷۱۴ کیلوگرم مواد مخدر در میرجاوه کشف شد

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۸۱۷۰۷

۷۱۴ کیلوگرم مواد مخدر در میرجاوه کشف شد

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان از توقیف یک دستگاه خودروی تویوتا و کشف ۷۱۴ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک در منطقه مرزی میرجاوه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ،سردار محمد ملاشاهی اظهار داشت: با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی، مرزداران این فرماندهی طی چند شبانه روز کار اطلاعاتی از فعالیت باند بزرگ قاچاق موادمخدر و جا به جایی محموله مواد مخدر به وسیله یک دستگاه خودروی تویوتا در منطقه مرزی میرجاوه مطلع شدند که سریعاً موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دلاور مردان هنگ مرزی میرجاوه با هدایت عملیاتی و پشتیبانی اطلاعاتی مرزبانی استان و با اجرای طرح مهار در سطح حوزه استحفاظی، با کنترل و انسداد مسیرهای تردد قاچاقچیان و انجام کمین هدفمند سوداگران مرگ را در نوار مرزی مشاهده کردند.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: قاچاقچیان که خود را در تنگنا و محاصره مرزداران می‌دیدند با مخفی کردن خوردو سعی بر متواری شدن از محل را داشتند که مرزداران موفق شدند طی عملیاتی سریع و منسجم یک نفر از قاچاقچیان را دستگیر و خودروی مذکور را توقیف کنند.

وی با بیان اینکه تلاش مرزداران برای دستگیری سایر قاچاقچیان ادامه دارد، گفت: مأموران مرزبانی در پاک سازی از محل عملیات، ۷۱۴ کیلوگرم تریاک را که به طرز ماهرانه‌ای در لابه‌لای بوته‌زارها دپو شده بود را کشف کردند.

سردار ملاشاهی ضمن تقدیر از زحمات و مجاهدت‌های مرزداران استان و همکاری صمیمانه دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی، تصریح کرد: مرزهای ایران اسلامی بویژه مرزهای پهناور سیستان و بلوچستان با زحمات و حضور شبانه‌روزی مرزداران و با همکاری سایر نهادهای اطلاعاتی و امنیتی و با حمایت‌های همیشگی مرزنشینان غیور برای زندگی و هرگونه فعالیت اقتصادی، اجتماعی و صنعتی در امنیت کامل است اما برای قاچاقچیان و متجاوزان از هر زمان دیگر ناامن‌تر است و با اقدامات غیر قانونی در مناطق مرزی به شدت مقابله و برخورد می‌شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۱۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف گوشی قاچاق در نوار مرزی استان آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سردار "محمد احمدی" فرمانده مرزبانی استان آذربایجان غربی در تشریح این خبر، اظهار داشت: مرزداران این فرماندهی با اشراف اطلاعاتی و تشدید اقدامات کنترلی در مسیر‌های احتمالی عبور کالای قاچاق، توانستند ۳ دستگاه خودروی حامل کالای قاچاق را توقیف کنند.

وی افزود: مرزبانان در بازرسی از خودرو‌های توقیفی تعداد ۵۳۰ دستگاه گوشی هوشمند، ۷۲۰ عدد لیوان آلومینیومی و ۵۸۰ عدد درب ظرف و قوطی و یک دستگاه فلزیاب و چند قلم کالای دیگر را کشف کردند.

سردار احمدی با اشاره به ارزش ۱۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی کشفیات، خاطرنشان کرد: در این عملیات‌ها ۲ نفر متهم دستگیر و ۳ دستگاه خودرو نیز توقیف که با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده مرزبانی استان آذربایجان غربی در خاتمه ضمن تاکید بر لزوم مقابله و مبارزه بی امان با پدیده شوم قاچاقچیان اذعان داشت: مرزبانان غیور استان آذربایجان غربی در راستای انسداد کنترل نوار مرز و مقابله و مبارزه با جرائم و تخلفات مرزی از هیچ تلاشی فرو گذار نخواهد کرد.

دیگر خبرها

  • بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی کشف شد
  • غافلگیری حاملان ۴۳۵ کیلو موادمخدر در ریگان
  • غافلگیری قاچاقچیان در محل دپوی ۴۳۵ کیلو مواد مخدر در ریگان
  • کشف ۱۱ کیلو حشیش دپو شده در منزل مسکونی در باقرشهر
  • پایان کار سوداگر مرگ در باقرشهر
  • ناکامی قاچاقچیان در جا به جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • کشف گوشی قاچاق در نوار مرزی استان آذربایجان غربی
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه