Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-27@02:28:33 GMT

ثبت 75 قبض جریمه 5میلیون ریالی برای یزدی ها

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۸۱۸۱۴

ثبت 75 قبض جریمه 5میلیون ریالی برای یزدی ها

رضا زارع گفت: تاکنون 75 خودرو جریمه 5 میلیون ریالی شده و 26 خودرو نیز توقیف و روانه پارکینگ شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛سرپرست پلیس راهور استان یزد در مصاحبه با خبرنگار یزدرسا؛ با بیان اینکه متاسفانه از روز گذشته شاهد افزایش ترددها در سطح شهریزد هستیم گفت: عبور یک خودرو بیش از 5 مرتبه در ساعات یک شبانه روز از جلو یک دوربین به معنای پرتردد بودن خودرو محسوب شده و ضمن جریمه 5میلیون ریالی، خودرو نیز توسط پلیس توقیف خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ رضا زارع با بیان اینکه افزایش حجم ترددها ناشی از عدم رعایت برخی از شهروندان است اظهار داشت: تاکنون 75خودرو جریمه 5 میلیون ریالی شده و 26 خودرو نیز توقیف و روانه پارکینگ شدند البته پلیس بلافاصله پس از اعمال جریمه این موضوع را با سامانه پیامکی به اطلاع رانندگان متخلف رسانده است.

وی با اشاره به اجرای طرح محدودیت های تردد تا 21 فروردین ماه اظهار داشت: تمامی ورودی ها و خروجی های شهر یزد به جز مسیر میدان مدرسی مسدود بوده و ورود و خروج تنها برای افرادی که به سبب موقعیت شغلی خود مجبور به تردد هستند آن هم با ارائه کارت شناسایی یا برگ ماموریت از محل کار امکان پذیر است.

سرپرست  پلیس راهور استان به هم استانی ها توصیه کرد: برای جلوگیری از جریمه و توقیف خودرو خود بدون ضرورت از منازل خارج نشوند.

انتهای پیام/ح

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۱۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار رادان به رؤسای پلیس: در توقیف خودرو بی حجاب ها زد و بندی برای یدک کشی و پارکینگ ایجاد نشود

 فرمانده فراجا خطاب به رؤسای پلیس گفت: «مراقب باشید به بهانه توقیف خودروها به‌دلیل بی‌حجابی، مراکزی برای اقدام‌های غیرقانونی ایجاد نشود.»   به گزارش عصر ایران؛ سردار رادان در جمع روسای پلیس که از شبکه خبر پخش شد، گفت: در توقیف خودرو بی حجاب ها وقتی راننده می تواند خودرو را به پارگینگ ببرد چه نیازی به یدکش است که هزینه ای هم متحمل شود. البته در مواردی که فرد مقاومت می کند یدکش باید بیاید و راننده تمام هزینه ها را بدهد.

وی افزود: ولی در توقیف خودروی بی حجاب ها این نباشد که یک عده ای به عنوان خودرو بر و یدک کش و پارکینگ دار باهم ببندند و کلونی نامیمونی ایجاد شود. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • هشدار رادان به روسای پلیس: در توقیف خودروی بی‌حجاب‌ها زدوبندی برای یدک‌کشی و پارکینگ ایجاد نشود
  • جریمه ۲۳ میلیارد ریالی برای مدرسه غیرانتفاعی متخلف
  • اتمام حجت سردار رادان در ماجرای توقیف خودروها
  • کلاهبرداری یک بیلیون و ۹۰۰ میلیارد ریالی با وعده خرید خودرو
  • هشدار رادان به روسای پلیس: در توقیف خودروی بی‌حجاب‌ها زدوبندی برای یدک‌کشی و پارکینگ ایجاد نشود (فیلم)
  • هشدار رادان به پلیس: در توقیف خودروی بی حجاب ها زد و بندی برای یدک کشی و پارکینگ ایجاد نشود (فیلم)
  • هشدار رادان به رؤسای پلیس: در توقیف خودرو بی حجاب ها زد و بندی برای یدک کشی و پارکینگ ایجاد نشود
  • پلیس راه سمنان ۳۶۴ خودروی حادثه‌ساز را توقیف کرد
  • کشف ۱۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در اسدآباد