Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی گفت: در حال حاضر استقبال مردم برای خرید میوه به کمترین سطح خود رسیده و بازار در رکود به سر می‌برد. تاریخ انتشار: 10:58 - 17 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۱۰۰۰۳

اسدالله کارگر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان اظهار کرد: علی رغم اینکه میوه در سبد خانوار نقش مهمی دارد، اما در حال حاضر شاهد هستیم که استقبال مردم برای خرید میوه به کمترین سطح خود رسیده و بازار در رکود به سر می‌برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی درباره افزایش قیمت مجدد لیموترش و لیمو شیرین افزود: تعطیلی‌ها روی قیمت‌ها تاثیر گذاشته است امیدواریم با سپری شدن تعطیلات با کاهش قیمت در این زمینه مواجه شویم.

وی ادامه داد: در برخی دیگر از محصولات مانند سیب زمینی و پیاز نیز با نوسان قیمت مواجه بودیم که باید منتظر بود تا با از سرگیری فعالیت‌ها قیمت‌ها به ثبات برسد.

کارگر خاطرنشان کرد: میدان مرکزی تره بار تهران در ایام عید تقریبا نیمه فعال بود و بخشی از افزایش قیمت‌ها نیز به همین علت می‌تواند باشد.

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی درباره قیمت موز نیز گفت: به دلیل مسائل قرنطینه‌ای و افزایش نرخ ارز قیمت موز دچار نوسان شده است.

وی تصریح کرد: به دلیل ضرر و زیانی که به واحد‌های صنفی وارد شده تقاضا داریم در موضوع مالیات دولت تمهیداتی بیاندیشد.

بیشتر بخوانید: مردم نگران نباشند؛ کالا‌ها و اقلام مورد نیاز مردم تا پایان سال ذخیره سازی شده است

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تنطیم بازار اخبار اقتصادی قیمت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۲۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش قیمت قیمت نوبرانه‌ها تا این تاریخ | قیمت عمده گوجه سبز و توت فرنگی

به گزارش همشهری آنلاین،‌ اکبر یاوری اظهار کرد: تا پایان اردیبهشت ماه میوه‌های نوبرانه به تولید انبوه می رسد و قیمت آنها کاهشی خواهد شد.

وی افزود: در حال حاضر روزانه بیش از ۴۰۰ تن هندوانه به تهران وارد می شود و قیمت آن نیز در میدان مرکزی میوه و تره بار به صورت عمده فروشی کیلویی ۳تا ۱۴هزارتومان است.

رئیس اتحادیه بارفروشان تهران تصریح کرد: همچنین قیمت ملون در میدان مرکزی میوه و تره بار به صورت عمده کیلویی ۸تا ۱۳هزارتومان، جانا ۱۰تا ۱۵ هزار تومان و طالبی نیز از ۱۰تا ۱۵هزارتومان است.

وی اضافه کرد: قیمت عمده فروشی گوجه سبز نیز کیلویی ۱۰۰تا ۳۵۰هزار تومان و توت فرنگی ۸۰تا ۱۲۰هزار تومان است.

کد خبر 849015 منبع: ایسنا برچسب‌ها خبر مهم قیمت - تنظیم بازار میوه و تره بار

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی از وضعیت بازار اجاره‌بها/ رشد قیمت در راه است یا بازار مهار می‌شود؟
  • اثرات تورم بر زندگی مردم با اختصاص سهمیه بنزین به نفر خنثی می شود
  • پیش‌بینی جالب یک فعال بازار درباره قیمت طلا در هفته آینده
  • پیش‌بینی یک فعال بازار: طلا در هفته آینده به این قیمت می‌رسد
  • پیش‌بینی جالب یک فعال بازار درباره قیمت طلا در هفته آینده/ طلا و سکه چه قیمت‌هایی را تجربه می‌کنند؟
  • یک پیش‌بینی از آینده بازار سکه /سکه‌های کوچکتر تغییر فاز دادند
  • کاهش قیمت قیمت نوبرانه‌ها تا این تاریخ | قیمت عمده گوجه سبز و توت فرنگی
  • تک‌روی سکه‌های کوچکتر نسبت به سایر قطعات/ سکه‌های حراجی به بازار نیامده است
  • کاهش قیمت نوبرانه‌ها تا پایان اردیبهشت
  • گشتی در اقتصاد جهان | خوش‌بینی صندوق بین‌المللی پول به اقتصاد آسیا