Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-26@17:13:27 GMT

آخرین وضعیت ترافیکی پایتخت

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۸۲۰۵۴

آخرین وضعیت ترافیکی پایتخت

خبرگزاری میزان- سرهنگ رازقی درباره وضعیت ترافیکی معابر اصلی و بزرگراهی شهر تهران در هفدهم فروردین ماه ۹۹ توضیحاتی داد. تاریخ انتشار: 11:01 - 17 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۱۰۰۱۶

 سرهنگ محمد رازقی رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در گفت وگو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان گفت: بزرگراه شهید همت در مسیر غرب به شرق از پردیسان، شهید حکیم در مسیر غرب به شرق از پیامبر، بزرگراه هاشمی رفسنجانی در مسیر غرب به شرق از اشرفی اصفهانی، شیخ فضل الله در مسیر غرب به شرق از جناح، آزادی در مسیر غرب به شرق از استاد معین و مسیر جنوب به شمال نواب از ۹ دی دارای بار ترافیکی نسبتا سنگینی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: عید امسال، کم حادثه‌تر از نوروز سال گذشته بود

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ ادامه داد: بزرگراه شهید زین الدین در مسیر شرق به غرب از حکیم تا همت، بزرگراه بابایی در مسیر شرق به غرب از خروجی امام علی (ع) و بزرگراه شهید حاج قاسم‌سلیمانی در مسیر شرق به غرب از خروجی کرمان بار ترافیکی صبحگاهی را شاهد هستیم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ترافیک پلیس مسیر غرب به شرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۲۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۷ اردیبهشت

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ زندی فر افزود: ترافیک در آزادراه کرج-تهران از کرج تا کیلومتر بیست و پنج این محور، سنگین؛ از این نقطه تا عوارضی قدیم تهران، نیمه سنگین و از این نقطه تا تهران، نیز به همین صورت است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: ترافیک در آزادراه کرج-قزوین از ترمینال شهید کلانتری تا گلشهر، نیمه سنگین و عکس آن نیز به همین شکل گزارش شده است.

به گفته زندی فر: ترافیک در آزادراه تهران-کرج از پایتخت تا عوارضی قدیم این شهر، نیمه سنگین؛ از این نقطه تا کیلومتر ۲۵ آزادراه، نیمه سنگین و از این نقطه تا کرج نیز به همین شکل گزارش شده است.

همچنین ترافیک در مسیر رفت و برگشت بین آبیک و طالقان روان است.

ترافیک از آدران تا سد امیرکبیر در جاده کرج-چالوس، روان گزارش شده است.

دیگر خبرها

  • ترافیک سنگین در محورهای شمال شرق پایتخت
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۷ اردیبهشت
  • افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال | ویژگی های این معبر جدید پایتخت
  • بازدید وزیر کشور از پروژه بزرگراه شهید بروجردی
  • وقوع ۵۹ درصد تصادفات تهران در بزرگراه ها/ مناطق ۴ و ۱۲ دارای بیشترین آمار تصادفات
  • بازدید وزیر کشور از پروژه بزرگراه شهید بروجردی در جنوب تهران
  • بهره برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • آخرین وضعیت ساخت بزرگراه شوشتری در تهران | ۲۶ معارض تجاری و مسکونی در مسیر این بزرگراه خریداری شد
  • زوج و فرد از طرح ترافیک پایتخت حذف شد
  • ترافیک پرحجم ولی در حال حرکت و بدون مشکل در تهران