Web Analytics Made Easy - Statcounter

دارش با بیان اینکه تعطیلی بسیاری از صنوف فشار سنگینی بر کسبه وارد کرده است گفت: کسبه همکاری لازم را در جهت تعطیلی صنوف داشته‌اند و دولت باید تمهیدات و تسهیلاتی اختصاص دهد تا بتواند خسارت‌های آنها را جبران کند.

«اعظمی دارش» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، با اشاره با اینکه اندیمشک دارای پنج‌هزار و ۲۰۰ کسبه است اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا، اتاق اصناف اندیمشک با توجه به تمهیدات فرماندار و کمیسیون این شهرستان، جلوتر از سایر شهرهای استان اقدامات خود را آغاز کرد و با اجرای طرح تعطیلی و محدویت در بازار، باعث کاهش رفت‌وآمدها شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس اتاق اصناف اندیمشک به تعطیلی صنوف غیرضروری اشاره کرد و افزود: مشاغلی همچون نانوایی، قصابی، مرغ، تخم‌مرغ، سوپرمارکت‌ها و خواربار فروشی‌ها با توجه به ضرورتی که دارند، تعطیل نشده و مشغول به فعالیت هستند.

 

وی از راه‌اندازی کارگاه تولیدی ماسک رایگان توسط اتاق اصناف، هیات رئیسه و بسیج اصناف اندیمشک خبر داد و اذعان داشت: این ماسک‌ها بین نانوایی‌ها، نیروی انتطامی، سپاه، کمیته‌امداد، بهزیستی، تعاون روستایی، مناطق حاشیه‌نشین و مردم بی‌بضاعت توزیع می‌شوند.

 

دارش با اشاره به توزیع ۳۰ هزار ماسک توسط کارگاه تولید ماسک اتاق اصناف اندیمشک تصریح کرد: در حال حاضر روزانه یک‌هزار و ۵۰۰ تا ۲ هزار ماسک در این کارگاه تولید می‌شود و توزیع ۲۰ هزار ماسک دیگر نیز طی روزهای آینده صورت می‌گیرد.

 

وی با بیان اینکه تعطیلی بسیاری از صنوف فشار سنگینی بر کسبه وارد کرده و با توجه به داشتن بیمه، کاگر، مستاجر و وام برای آنها دغدغه‌های زیادی ایجاد کرده است عنوان کرد: کسبه همکاری لازم را در جهت تعطیلی صنوف داشته‌اند و دولت باید تمهیدات و تسهیلاتی اختصاص دهد تا بتواند خسارت‌های آنها را جبران کند.

 

رئیس اتاق اصناف اندیمشک یاد آور شد: طبق مصوبات شورای تامین شهرستان اندیمشک اصناف غیرضروری که برای تعطیلی همکاری نداشته باشند، پلمپ و به مدت یک‌ماه تعطیل می‌شوند.

 

پایان پیام/661

منبع: شبستان

کلیدواژه: محدودیت رفت و آمد ویروس کرونا تعطیلی بازار طرح محدودیت تردد کسبه و اصناف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۲۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده پرستاران

با تصویب مجلس شورای اسلامی ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده شغل نمایندگان در سال جاری اختصاص پیدا می‌کند.

به گزارش مشرق، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز و در جریان بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ اظهار کرد: دوستان دولت و کمیسیون تلفیق پیشنهاد دادند که از ردیف جدول هفت مربوط به وزارت بهداشت و درمان، ۱۰ همت از اعتبارات این وزارتخانه برای فوق‌العاده شغل پرستاران اختصاص داده شود.

وی ادامه داد: براین اساس بنابر موافقت دولت و در راستای تراز جداول، ۱۰ همت از اعتبارات وزارت بهداشت و درمان برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران اختصاص پیدا می‌کند.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • افزایش ۴۰ درصدی حقوق بازنشستگان از پایان اردیبهشت
  • حقوق بازنشستگان از پایان اردیبهشت ۴۰ درصد افزایش خواهد یافت
  • جبران خسارت‌های سیل به روستای قطرم بافق
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده پرستاران
  • لزوم تسریع در استقرار ساختار جدید نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی
  • اختصاص ۷۰۰ میلیارد تومان برای آسفالت خیابان‌های کرمان
  • ضرورت ایجاد بخش مدیریت بحران در دستگاه‌های اجرایی
  • آشوبی: پرسپولیس بدون توجه به بازی‌های استقلال می‌تواند فاصله یک امتیازی را جبران کند/ در مورد رفیعی جای نگرانی وجود ندارد
  • ماسک آزادی و حقوق بشر دولت‌های خارجی برای مردم جهان کنار رفته است
  • تعطیلی پنج‌شنبه‌ یا شنبه؛ کدام یک برای تحقق «شعار سال» سودمند است؟