Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمبود تجهیزات پزشکی مورد نیاز برای مقابله با بحران ویروس کرونا باعث شده نه تنها ایالت‌های آمریکا با یکدیگر بلکه با دولت فدرال نیز رقابت کنند. ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۷ بین الملل آمریکا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، «آسوشیتدپرس» گزارش داد در پی کاهش ذخایر ملی تجهیزات پزشکی و محدودیت دسترسی به آنچه مانده است توسط دولت ترامپ،  فرمانداران ایالت های آمریکا به سختی تلاش می کنند تا برای ایالت های خود ماسک، دستگاه تنفسی، دستکش و سایر تجهیزات اساسی مورد نیاز برای مقابله با ویروس کرونا را تهیه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از فرمانداران به آسوشیتدپرس گفته است که آنها با یکدیگر و با دولت فدرال رقابت می کنند. آنها شاهد جهش دوبرابری قیمت دستگاه تنفسی هستند و قیمت ماسک 10 برابر شده است. آنها دست نیاز به سمت دوستان ثروتمند خود دراز کرده اند.

فرماندار ماساچوست تیمی را به چین فرستاده تا یک میلیون ماسک تهیه کنند و فرماندار نیویورک دستور صادری کرده که بر اساس آن بیمارستان های خصوصی باید دستگاه های تنفسی را به مکان هایی اختصاص دهند که بیشترین نیاز را دارند.

بر اساس این گزارش، این مشکلات حتی باعث شد تا بسیاری از فرمانداران از دولت فدرال بخواهند تا به خریدهای مورد نیاز سامان بدهد اما به نظر نمی رسد ترامپ علاقه ای به مداخله در بازار خصوصی داشته باشد.

«لری هوگان» فرماندار مریلند که ریاست مجمع ملی فرمانداران را نیز به عهده دارد گفت: « این بزرگترین ناامیدی است.» هوگان تاکید کرده که ایالت ها به صورت نامتوازن با یکدیگر رقابت می کنند و حالا دولت فدرال نیز با فرمانداران رقابت می کند و کشورهای دیگر نیز با آمریکا رقابت می کنند.

هوگان به آسوشیتدپرس گفت هر چند پیشرفتی در زمینه توزیع تجهیزات انبار شده از سوی دولت فدرال دیده می شود اما آنچه اختصاص داده می شود درصد خیلی کمی از نیاز ایالت ها است.

نابودی 10 میلیون شغل در آمریکا به دلیل شیوع کرونا​​​​​​​پروازهای تک مسافری، نگرانی هر روز خطوط هوایی آمریکاآخرین آمار جهانی کرونا/ ابتلا بیش از 34000 نفر در آمریکا در 24 ساعت گذشته + جدولاز چین تا آمریکا؛ کرونا نفس بازار جهانی نشر را بند آوردمیزان مرگ و میر کرونا در آمریکا از برآوردهای دانشگاهی پیشی گرفت


انتهای پیام/

R1016169/P/S8,1128/CT10 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونای جدید ویروس کرونا اخبار "آمریکا"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونای جدید ویروس کرونا اخبار آمریکا ویروس کرونای جدید ویروس کرونا اخبار آمریکا ویروس کرونا دولت فدرال مورد نیاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۲۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید تجهیزات پزشکی برای بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، دکتر یاسر جلیلی به خبرنگار ما گفت: یک دستگاه رادیولوژی سیار به مبلغ یک میلیارد و ۳۳۰ میلیون تومان، یک دستگاه کوتر اتاق عمل به مبلغ ۱۲۴ میلیون تومان، یک دستگاه مانیتور سانترال بخش در شرف افتتاح استروک به مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان و همچنین ۴ دستگاه ساکشن پرتابل و ۲ دستگاه الکتروشوک قلبی به ارزش تقریبی ۵۲۵ میلیون تومان برای تجهیز بیمارستان ۲۲ بهمن خریداری شده است.

وی افزود: علاوه بر مسجدسلیمان با توجه به حجم مراجعه بیماران شهر‌های همجوار به این بیمارستان خرید این تجهیزات خدمات رسانی را نیز شتاب می‌بخشد.

دکتر جلیلی در پایان از همکاری دانشگاه علوم پزشکی اهواز همچنین مسئولان وزارت بهداشت جهت همکاری در خرید این تجهیزات تشکر و قدردانی کرد.

دیگر خبرها

  • خرید تجهیزات پزشکی برای بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان
  • اعطای سیاست‌های تأمین تجهیزات پزشکی در نیمه دوم سال
  • عزم تیک‌تاک برای مقابله با فشار دولت آمریکا
  • تشکیل یک استان جدید در کمیسیون سیاسی دولت تصویب شد
  • تصویب تشکیل استان تهرانِ شرقی در کمیسیون سیاسی دولت
  • تصویب استان تهران شرقی در کمیسیون سیاسی دولت
  • قیمت جهانی طلا؛ ۲۳۱۹ دلار
  • کمک چهار میلیارد ریالی خیرین سلامت به بیمارستان حضرت زهرا (س) فریمان
  • کاهش قیمت جهانی طلا ادامه دارد
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۵