Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-26@19:46:16 GMT

هزینه‌های درمان بیماری کرونا چقدر است؟

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۸۲۵۷۰

هزینه‌های درمان بیماری کرونا چقدر است؟

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس،  ابوالفضل آفریده، مدیرکل درمان مستقیم سازمان تأمین اجتماعی درباره هزینه‌های درمانی بیمه‌شدگان مبتلا به بیماری کرونا در مراکز درمانی تأمین اجتماعی اظهار داشت: درمان این بیماران صددرصد رایگان است و هیچ بیمه‌شده اجباری نیاز به پرداخت وجهی برای درمان ندارد.

وی خاطرنشان کرد: برای بیماران کرونایی که تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی نیستند، هزینه‌ای به عنوان فرانشیز دریافت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آفریده گفت: بیماران کرونایی که بیمه تأمین اجتماعی ندارند، براساس تعرفه‌های دولتی، خدمات درمانی به آن‌ها ارائه می‌شود.

مدیرکل درمان مستقیم سازمان تأمین اجتماعی یادآور شد: این اقدام در حالی است که قیمت تمام شده درمان بسیار بالا است و تأمین اجتماعی با توجه به این شرایط بحرانی، با تعرفه دولتی، خدمات ارائه می‌دهد.

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه حداقل و حداکثر هزینه درمان بیماران کرونایی چقدر است، اظهار داشت: حداقل برای افرادی که نیاز به آی‌سی‌یو و یا خدمات ویژه نداشته باشند ۴۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان و حدود بیشترین قیمت برای بیماران کرونایی که نیاز به آی‌سی‌یو و خدمات ویژه داشته باشند حدود ۲۰ تا ۲۵ میلیون تومان است.

وی یادآور شد: حدود ۵ هزار پزشک و بیش از ۳۰ هزار نفر متشکل از پرستاران و کادر درمانی، خدمات لازم را به بیماران کرونایی ارائه می‌دهند و تاکنون نیز ۳۰۰ نفر از پرسنل درمانی سازمان تأمین اجتماعی مبتلا به بیماری کرونا شده‌اند و ۱۰ نفر نیز از این پرسنل شهید راه خدمت محسوب می‌شوند و سازمان تأمین اجتماعی برای درمان بیماران کرونایی، تمامی خدمات را ارائه می‌دهد.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: تامین اجتماعی ویروس کرونا بیماری کرونا درمان بیماری کرونا هزینه های درمان سازمان تأمین اجتماعی بیماران کرونایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۲۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام جراحی لوزه با تعرفه دولتی در بیمارستان کامکار عرب نیای قم

 روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم اعلام کرد، مرکز آموزشی درمانی کامکار عرب نیا با حضور جراح و متخصص گوش حلق و بینی خدمات جراحی لوزه برای اطفال و بزرگسالان را به بیماران ارائه می کند.

 با هدف کاهش هزینه های بیماران و درراستای سیاست های حمایتی دولت خدمات جراحی لوزه با پذیرش همه بیمه های درمانی و با تعرفه دولتی انجام می‌گیرد.

بر اساس سیاست های ابلاغی وزارت بهداشت جراحی اطفال زیر ۷ سال رایگان است.

 شهروندان جهت اخذ نوبت می توانند در تمام ساعات شبانه روز از طریق شماره ۳۷۱۴۰ و سامانه nobat.muq.ac.ir اقدام نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • انجام جراحی لوزه با تعرفه دولتی در بیمارستان کامکار عرب نیای قم
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • پرداخت هزینه‌های خدماتی و درمانی بیماران سرطانی توسط دولت، به زودی
  • انتظار یک روزه بیماران سکته کرده در انگلیس برای رسیدن آمبولانس
  • بهره‌مندی بیماران خاص از حمایت‌های دارویی خاص
  • بهره‌مندی بیماران خاص از حمایت‌های دارویی ویژه
  • شیوه ناپسند برخی از آزمایشگاه‌ها برای فرار از ورشکستگی!
  • بهره‌مندی بیماران خاص و صعب‌العلاج از حمایت‌های دارویی ویژه
  • هر ۸۴۰ تولد؛ یک نوزاد مبتلا به شکاف لب / بهترین زمان جراحی برای بیماران
  • حـذف کودکان مهاجر از سلامت