Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس‌جمهور در جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا، اظهار کرد: در مبارزه با کرونا هیچ اختلافی میان قوای سه گانه، نیروهای مسلح و در کل ارکان نظام وجود ندارد؛ رهبری نیز همواره حمایت کردند.

کسب و کارهای کم خطر در استان ها از ۲۳ فروردین از سر گرفته می شود

وی اظهار کرد: از ۲۳ فروردین استان‌های کشور کسب و کارها را می توانند شروع کنند، اما کسب و کارهای پرریسک تا آخر فروردین تعطیل می‌مانند تا بعد برایش فکری کنیم؛ اما کسب و کارهای کم ریسک و فعالیت های اقتصادی که پرریسک نیست از ۲۳ فروردین کار خود را با رعایت پروتکل‌ها شروع کنند و حتما نظارت اصناف هم بر آن انجام شود که البته نظارت اصلی بر عهده وزارت بهداشت است و اگر لازم شد نیروی بسیج هم کمک کند که این نظارت انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس جمهور بیان کرد: اما برای استان تهران این فعالیت از ۳۰ فروردین آغاز می‌شود و باز هم با مراعات پروتکل‌های بهداشتی و انجام نظارت است. در صداوسیما هم برای مردم توضیح داده می‌شود که هر کسی باید چه اصولی را رعایت کند. هم صاحب مغازه و هم مشتریان تا وظایف روشن باشد و اصول بهداشتی مورد نظر رعایت شود.

ادامه دارد ...

منبع: الف

کلیدواژه: کسب و کارهای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۲۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از راویان فعال روحانی موسسه فرهنگی روایت سیره شهدا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، در مراسمی که ۲۰۰ راوی کاروان‌های راهیان نور حضور داشتند، از ۱۰ راوی و فعال تبلیغی روحانی با اهدای تندیس عبای خاکی قدردانی شد.

این راویان در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی سبک و سیره شهدا به مناطق عملیاتی جنوب و شمال غرب کشور اعزام شدند و روایتگری و اجرای برنامه‌های فرهنگی را در بازدید کاروان‌های دانش آموزی و دانشجویی از یادمان‌های دوران دفاع مقدس برعهده داشتند.

دیگر خبرها

  • (تصاویر) حضور حسن روحانی بر مزار والدین خود در سرخه
  • اهدای تندیس عباس خاکی به ۱۰ روحانی در قم
  • تجلیل از راویان فعال روحانی موسسه فرهنگی روایت سیره شهدا
  • آغاز طرح نظارت بر باشگاه‌های خصوصی و دولتی آذربایجان غربی
  • زمان آغاز به کار مجلس ششم خبرگان رهبری اعلام شد
  • ششمین دوره مجلس خبرگان یکم خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اول خرداد آغاز به‌ کار می‌کند
  • ششمین دوره مجلس خبرگان اول خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • افزایش تورم خوراکی‌ها در آغاز سال
  • آغاز طرح نظارت بر مراکز عمده توزیع لاستیک در مازندران