Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-26@03:02:09 GMT

پرونده ۲ شاکی پرسپولیس بسته شد

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۸۲۸۴۰

پرونده ۲ شاکی پرسپولیس بسته شد

خبرگزاری میزان- با موافقت فیفا، طلب ۲ شاکی پرسپولیس پرداخت و پرونده آنها بسته شد. تاریخ انتشار: 11:36 - 17 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۱۰۰۳۲

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) درخواست باشگاه پرسپولیس برای پرداخت طلب ۲ شاکی این باشگاه از محل پول‌های بلوکه شده این تیم در فیفا را پذیرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساس، فیفا قرار است به زودی طلب گابریل و سرتن چوک از پرسپولیس را که حدود ۳۴ هزار دلار جمع کل این مبلغ می‌شود را از محل پول‌های پرسپولیس در فیفا بپردازد تا عملا پرونده شکایت این ۲ شخص از پرسپولیس بسته شود.

بیشتر بخوانید: پرسپولیس مشکلی برای پرداخت طلب ۲ شاکی خود ندارد

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس لیگ برتر فوتبال سرتن چوک ۲ شاکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۲۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احقاق حق ۱۷۰ میلیاردی کشاورز قلعه گنجی از سوی پلیس فتا

سرهنگ محمدرضا بیلری گفت: با مراجعه یک کشاورز به مسئولان انتظامی و طرح شکایتی مبنی بر اینکه یک نفر در ازای بارگیری و ارسال چندین بار ذرت و دیگر محصولات کشاورزی به وی وعده پرداخت وجه داده است؛ اما پولی را به این فرد نپرداخته و حاضر به انجام تعهدات خود نیست پرونده برای رسیدگی‌های تخصصی به پلیس فتا ارجاع شد.

 وی افزود: بدین منظور ماموران پلیس فتا با هماهنگی‌های قضایی و واکاوی دقیق پیام‌های تبادل شده بین این کشاورز و طرف مقابل، موفق به احقاق حق این کشاورز و باز پرداخت ۱۷۰ میلیارد ریالی وجه مورد معامله به این کشاورز زحمتکش شدند.

فرمانده انتظامی قلعه گنج با اشاره به ارسال این پرونده به دادسرا برای پیگیری‌های بعدی از شهروندان خواست در امور خرید و فروش اموال و محصولات کشاورزی مورد نیاز خود در بستر فضای مجازی از اعتماد به افراد سودجو و کلاهبردار خودداری و تا قبل از شناسایی هویت طرف مقابل و صحت اموال مورد معامله از پرداخت وجه و یا ارسال کالا خودداری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • بسته شدن مسیر فرعی مهرستان به ایرانشهر
  • پلیس فتا حق۱۷۰میلیاردی کشاورز قلعه گنجی را از یک کلاهبردار گرفت
  • میزان جریمه‌های تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد در فروردین اعلام شد
  • احقاق حق ۱۷۰ میلیاردی کشاورز قلعه گنجی از سوی پلیس فتا
  • بررسی پرونده «صندوق پس انداز کارکنان راه آهن جمهوری اسلامی ایران» با ۷ هزار شاکی
  • فوری | مربی تیم ملی، سرمربی تراکتور شد | تصمیم غیرمنتظره؛ پرونده یحیی بسته نشده!
  • وصول مطالبات ۱۱ هزار میلیاردی در پرونده‌های اقتصادی
  • پرونده مرگ خانم بازیگر بسته شد
  • آمار جدید دادستان انقلاب؛ از وصول مطالبات تا پرونده‌های کثیرالشاکی
  • پرونده مرگ خانم بازیگر بار دیگر بسته شد