Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس انجمن فوتبال ۷ نفره گفت: برای حضور در بازی‌های پارالمپیک به دنبال تشکیل تیم بانوان هستیم.

مصطفی الهی نسب در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: متاسفانه به دلیل شیوع ویروس کرونا مسابقات قهرمانی جهان فوتبال ۷ نفره که قرار بود اردیبهشت به میزبانی ایتالیا برگزار شود لغو و به آبان ماه موکول شد. البته این که مسابقات جهانی فوتبال هفت نفره در آبان برگزار شود یا خیر، بستگی به وضعیت ویروس کرونا دارد که تا آن زمان این بیماری از بین رفته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: از زمانی که ویروس کرونا در کشور شیوع پیدا کرده مدت دو ماه است که اردوی تیم ملی فوتبال ۷ نفره تعطیل شده و ما مجبوریم از طریق کانال تمرینات تکنیکی و تاکتیکی را به بازیکنان ارائه دهیم تا از نظر بدنی چار افت نشود.

رئیس انجمن فوتبال ۷ نفره تصریح کرد: چون دقیقا نمی‌دانیم تا کی درگیر این ویروس هستیم، چاره‌ای نداریم تمرینات بازیکنان را از منزل پیگیری کنیم تا پس از پایان این بیماری بازیکنان به دلیل تعطیلی اردوها تحت فشار تمرینات قرار نگیرند.

 این بهترین روشی است که می‌توانیم بازیکنان را برای مسابقات آینده آماده کنیم.

وی درباره وضعیت تیم برای حضور در بازی‌های پارالمپیک گفت: ما تا ۲۰۲۴ امکان حضور در بازی‌های پارالمپیک را نداریم و یکی از دلایل عدم حضور این تیم در بازی‌های پارالمپیک نداشتن تیم ملی فوتبال بانوان است. البته نه تنها ایران بلکه تمام تیم‌های فوتبال هفت نفره دنیا دارای تیم فوتبال بانوان نیستند و یکی از شروط کمیته بین المللی پارالمپیک برای بازگشت دوباره این تیم به پارالمپیک تشکیل تیم فوتبال بانوان است.

الهی نسب خاطرنشان کرد: برای تشکیل تیم فوتبال بانوان منتظر ابلاغیه از سوی کمیته بین المللی پارالمپیک هستیم تا با راه اندازی تیم فوتبال بانوان در آینده مشکلی برای حضور در پارالمپیک نداشته باشیم.

وی در پایان گفت: با توجه به تغییر رئیس فدراسیون جانبازان و معلولان منتظر تصمیمات جدید اسبقیان هستیم تا بعد از کاهش التهاب این ویروس کار خود را شروع کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فوتبال هفت نفره پارالمپیک 2020 توکیو بازی های پارالمپیک تیم فوتبال بانوان فوتبال ۷ نفره تشکیل تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۲۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ناظر ایرانی در فینال جام باشگاه‌های فوتبال بانوان آسیا

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، دیدار دو تیم فوتبال بانوان اوراوا ردز ژاپن و هیوندای استیل کره جنوبی از فینال رقابت‌های جام باشگاههای فوتبال بانوان آسیا ۲۰۲۳ در حالی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه در شهر سایتاما ژاپن برگزار می‌شود که معصومه شکوری از ایران به عنوان ناظر داوری در این مسابقه حضور دارد.

داورانی از کشور چین قضاوت این بازی را برعهده دارند.

کد خبر 6096877

دیگر خبرها

  • احتمال حضور رونالدو و مسی در یک تیم قوت گرفت
  • مسابقات کونگ‌فو بانوان استان بوشهر برگزار شد
  • بانوان وزنه‌بردار خراسان شمالی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارند
  • استارت روئینگ‌سواران برای حضور در المپیک
  • اعلام آمادگی ارمنستان برای برگزاری دومین نشست جهانی زنان تاثیرگذار
  • حضور ناظر ایرانی در فینال جام باشگاه‌های فوتبال بانوان آسیا
  • زیر ساختهای استان کرمان اماده برگزاری مسابقات بین‌المللی
  • برگزاری مسابقات والیبال بانوان فرهنگی در هرمزگان
  • احتمال بازنگری قانون ممنوعیت مسابقات ملی در خارج از کشور
  • مشکلات جودوکاران پارالمپیکی در حال بررسی است