Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: پلیس خراسان رضوی موفق به کشف 636 کیلو تریاک از قاچاقچیان شد و آنها مواد مخدر را در یخچال یک تریلی جاسازی کرده بودند.

به گزارش رکنا، کرونا بازار خیلی‌ها را کساد کرد. قاچاقچیان موادمخدر هم از این قاعده مستثنا نبودند.

کاهش چشمگیر تردد خودروها در جاده‌های خراسان‌ رضوی در ایام نوروز با رکورد هفتاددرصدی، امکان مخفی‌کاری و جابه‌جایی موادمخدر را از این سودجویان گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا، علاوه بر کشف یک تن ماد‌ه مخدر در پی چندین عملیات که دیروز گوشه‌ای از جزئیات آن منتشر شد، مأموران با شناسایی یک خودرو‌‌‌ تریلی یخچال‌دار موفق به کشف رازی شوم در دل سرد این خودرو شدند.

این عملیات با هماهنگی سردار محمدکاظم تقوی، فرمانده انتظامی خراسان‌ رضوی، انجام شد و مأموران مرکز عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان‌ رضوی، به اطلاعات محرمانه‌ای دست یافتند که حکایت از شرارت عده‌ای از قاچاقچیان داشت.

این افراد که متوجه منع عبور و مرور در جاده‌ها شده بودند، با جاسازی موادمخدر در یک تریلی یخچال‌دار که به علت جابه‌جایی مواد فاسد‌شدنی اجازه تردد داشت، قصد داشتند میزان زیادی ماده مخدر را به مشهد وارد کنند.

مأموران در عملیاتی مقابله‌ای چتر اطلاعاتی خود را گشوده و با کسب اطلاعات بیشتر، موفق به ردزنی مسیر تردد این خودرو شدند که از استان‌های جنوبی به سمت مشهد در حرکت بود. شناسایی تریلی مورد نظر به آغاز تعقیب نامحسوس این خودرو منجر شد.

مأموران تا ورودی مشهد آن را زیر نظر گرفتند و با دریافت دستورهای ویژه، این خودرو را در یکی از ورودی‌های مشهد که به علت گرفتن تست سلامت از سرنشینان سایر خودروها دارای ترافیک بود، متوقف کردند.

با انتقال خودرو به مقر پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان‌ رضوی، در بازرسی از این تریلی، 636 کیلو تریاک که در بدنه خودرو جاسازی شده بود، کشف و ضبط شد. راننده تریلی نیز دستگیر شد و پلیس تحقیقات خود را برای شناسایی سایر متهمان دخیل در این پرونده آغاز کرد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: یارانه دلار کرونا کرونا در جهان بازار پلیس مواد مخدر سلامت اخبار حوادث مشهد مواد مخدر پلیس تریاک جن حوادث مشهد اخبار خراسان رضوی کرونا ویروس کرونا کرونا ویروس کرونا عکس فیلم ویروس کرونا در جهان تلگرام تهران بیماری ویروس کرونا جوان مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۳۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان

سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان هرمزگان افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان رودان در راستای مقابله جدی وبی امان با قاچاق مواد مخدر ومبارزه با سوداگران مرگ در محور بخش رودخانه این شهرستان پس از چندین ساعت تعقیب و مراقبت‌های لازم و گشت زنی‌های پنهان و هدفمند به دو دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ مشکوک و دستور توقف دادند.

وی گفت: رانندگان با مشاهده ماموران بدون توجه به دستور پلیس و علائم هشدار دهنده اقدام به فرار کردند که پس از تعقیب و گریز سریع متهمان، چون عرصه را بر خود تنگ دیدند با استفاده از موقعیت منطقه و تاریکی هوا با رها کردن خودرو‌ها از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان افزود: در بازرسی از خودرو‌های توقیفی ۳۸۴ کیلو مواد مخدر تریاک کشف و ضبط و تلاش ماموران برای دستگیری متهمان ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان شمالی کشف شد
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی
  • کشف ۱۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در اسدآباد
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در منزل مسکونی در خمینی‌شهر
  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  • توقیف خودرو حاوی تریاک در گردنه آهوان/ ۲ نفر دستگیر شدند
  • ناکامی قاچاقچیان در جا به جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز