Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@16:27:55 GMT

«خواب سنگین پیرمرد» منتخب جشنواره آمریکایی شد

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۸۳۸۳۹

«خواب سنگین پیرمرد» منتخب جشنواره آمریکایی شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، فیلم کوتاه داستانی «خواب سنگین پیرمرد» به کارگردانی مصطفی رستم‌پور و تهیه‌کنندگی انجمن سینمای جوانان استان فارس، منتخب Southeast Regional Film Festival آمریکا شد.

این فیلم کوتاه داستانی تجربه حضور در ۱۵ جشنواره بین‌المللی دیگر را در کارنامه خود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فیلم «خواب سنگین پیرمرد» در مدت ۱۵ دقیقه روایتگر داستان زندگی پیرمردی است که در روزهای سخت و دشوار کهنسالی در پیله تنهایی اسیر شده و اهل خانه و خانواده او را تنها گذاشـته‌اند؛ تنهایی‌هایی که در نهایت جولانگاهی می‌شود برای یکه تازی مرگ و جان دادن ... .

سایر عوامل فیلم این فیلم کوتاه عبارتند از نویسنده: مجتبی رستم‌پور، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: محمدصادق محمدنیا، بازیگران: عبدالرسول نیکخواه، محمدحسین محمدنیا، نور و تصویر: مهدی فلامرزی، دستیار تصویر: مجید نامدار، صدابردار: حمید حامی، دستیار صدا: ابوطالب روشنفکر، تدوین: مصطفی رستم‌پور، تصحیح رنگ و نور: علی رهنما، منشی صحنه: زهره دهقانی، عکاس: احسان اطمینان، طراح صحنه: علیرضا دوکوهکی، مجری طرح: دانیال علیزاده، طراح لباس: علی نصرتی، گریم:امیر دست‌زن، مدیرتولید: احسان اطمینان، جانشین تولید: مسعود شاکر، مدیرصحنه: حمید اکرمی، مدیر صحنه: حمید اکرمی، مدیر تدارکات: سیدعلی آقایان، تهیه‌کننده: انجمن سینمای جوانان استان فارس.

کد خبر 4892659 زهرا منصوری

منبع: مهر

کلیدواژه: ایالات متحده آمریکا حمید حامی فیلم کوتاه علی نصرتی ویروس کرونا تئاتر ایران فیلم تئاتر موسیقی ایرانی فیلم بازی در نوروز 99 فیلم سینمایی درگذشت چهره ها کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سازمان صداوسیما نوروز99 سریال پایتخت برنامه رادیویی نوروز تک آهنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۳۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور 3 فیلم کوتاه ایرانی در یکی از معتبرترین جشنواره‌های فیلم کوتاه

جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه اوبرهاوزن آلمان به عنوان یکی از قدیمی‌ترین رویداد سینمایی ویژه آثار کوتاه میزبان سه فیلم ایرانی است.

به گزارش ایسنا، در این رویداد سینمایی که از تاریخ دوم می (۱۳ اردیبهشت) آغاز شده  و تا ششم می (۱۷ اردیبهشت) در کشور آلمان ادامه خواهد داشت، مستند کوتاه «به قید محرمانگی» به کارگردانی مشترک شروین وحدت و پیام عزیزی و دو فیلم کوتاه داستانی «ریزو» ساخته آزاده ناوی و «کدام خانه، کدام دوست» به کارگردانی عباس طاهری در این رویداد سینمایی به نمایش گذاشته می‌شوند.

جشنواره اوبرهاوزن که امسال هفتادمین دوره خود را برگزار می‌کند، یکی از قدیمی‌ترین و معتبرترین جشنواره‌های فیلم کوتاه در دنیاست و برنده جایزه بزرگ این جشنواره به رقابت‌های آکادمی اسکار معرفی خواهد شد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: آخرین عکس باورنکردنی که از چالی چاپلین در سال ۱۹۷۷ گرفته شده را ببینید / خیلی پیر و روی ویلچر (عکس) فیلم کوتاه ؛ من تو هستم (فیلم) جشنواره فیلم مسکو میزبان آثار ایرانی می‌شود

دیگر خبرها

  • صحنه‌هایی از فیلم جدید محمدرضا فروتن پس از ۵ سال | ببینید
  • «نمایش» به اکران آنلاین رسید/ «تیر خلاص» به فرانسه
  • «له له» جایزه جشنواره هیوستون را گرفت
  • فوت غم‌انگیز پیرمرد میاندوآبی زیر چرخ‌های نفتکش
  • فوت غمناک پیرمرد میاندوآبی زیر چرخ‌های نفتکش
  • حضور 3 فیلم کوتاه ایرانی در یکی از معتبرترین جشنواره‌های فیلم کوتاه
  • «آلاء» برگزیده مونودرام تونس شد
  • هفته پررنگ فیلم کوتاه و مستند/ از یک شایعه تا وظیفه جدید سینمایی
  • از آغاز پیش‌فروش بلیت یک نمایش تا «مدرسه در دست بچه‌ها»
  • رونمایی از سه کتاب منتخب آثار جشنواره شهید آوینی