Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست اداره کل بهزیستی آذربایجان شرقی از راه اندازی «سامانه هوشمند خود ارزیابی وضعیت روانشناختی در بحران کرونا» در راستای ارائه خدمات مشاوره و روانشناختی هماهنگ توسط سازمان بهزیستی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، فرگل صحاف، صیانت از سلامت روانی افراد را از اهداف اصلی راه اندازی این سامانه بیان کرده و افزود: این سامانه علاوه بر غربالگری سیستماتیک میزان استرس، اضطراب، افسردگی و اعلام آن به فرد، توصیه‌های علمی لازم نیز متناسب با شرایط روانشناختی فرد و نتایج به دست آمده را به فرد ارائه می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این‌که طراحی این سامانه توسط تیم متخصص انجام شده است، گفت: مراجعان به این سامانه با ارائه شماره تلفن و کد ملی در سامانه شناسه‌ای را دریافت کرده و از طریق تماس با 1480 می‌توانند از خدمات تخصصی صدای مشاور از ساعت هشت صبح الی 12 شب به صورت رایگان بهره مند شوند.

وی با بیان این‌که در صورت نیاز به مراکز تخصصی مشاوره حضوری تحت نظارت سازمان ارجاع می‌شوند، افزود: افراد می‌توانند با مراجعه به نشانی corona.behzisti.ir از خدمات این سامانه بهره‌مند شوند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۳۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارزیابی نامحسوس وضعیت حجاب در ادارات و مراکز آموزشی کردستان

علی اصغر حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در رویکرد جدید طرح نور، وظیفه نظارت بر ادارات و مراکز آموزشی استان در خصوص وضعیت حجاب و عفاف به ستاد امر به معروف و نهی از منکر سپرده شده است.

وی افزود: طلایه داران ستاد امر به معروف روزانه به صورت نامحسوس وضعیت حجاب و عفاف را در مراکز آموزشی رصد و پایش کرده و در قالب چک لیست‌های مشخص نتایج آن را به سمع و نظر دستگاه‌های مرتبط می‌رسانند.

حسینی بیان کرد: این ارزیابی‌ها در مدارس به ویژه حین خروج دانش‌آموزان از مدرسه انجام می‌شود و قرار است عواقب بی‌حجابی دانش‌آموزان در خارج از مدرسه متوجه والدین آنان نیز شود.

کد خبر 6094216

دیگر خبرها

  • استفاده از ChatGPT برای ارزیابی مشکل قلبی عاقلانه نیست!
  • ارزیابی نامحسوس وضعیت حجاب در ادارات و مراکز آموزشی کردستان
  • الزام مراکز طرف قرار داد بیمه سلامت به ارائه خدمات پوشش بیمه‌ای
  • راه اندازی بخش شیمی درمانی در بیمارستان سجادیه تربت جام
  • رویکرد نوین ثبت احوال برای ارائه خدمات به والدین با سامانه تعاملی نام
  • سامانه تعاملی نام، رویکرد نوین ثبت احوال برای نام‌گذاری
  • دفتر نظارت و ارزیابی ویژه استاندار در لرستان راه‌اندازی می‌شود
  • ۵۰۰۰ سامانه خورشیدی در فارس بهره‌برداری می‌شود
  • بهره مندی ۳ هزار و ۷۰۰ بیمار صعب العلاج و خاص از تسهیلات درمان در گلستان
  • تسریع روند راه‌اندازی سامانه راهبردی ناوگان آتش‌نشانی تبریز