Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد خاکشور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تمامی نیروهای شهرداری بجنورد و ماشین آلات از شنبه شب در محل های مورد نظر استقرار یافته تا در صورت بروز سیل آمادگی هرگونه مقابله را داشته باشند.

 وی افزود: بر این اساس، شب گذشته تعداد ۶ دستگاه بیل مکانیکی در محل پل هایی که احتمال خطر سیلاب دارند شامل پل رسالت، فرودگاه، مسیر شهرک گلستان، جاده سنگ شکن و شهرک فرهنگیان مستقر شدند تا در زمان اعلام هشدار با سرعت وارد عمل شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خاکشور خاطرنشان کرد: همچنین تعداد ۲۵۰ نفر از نیروهای شهرداری نیز در آماده‌باش کامل قرار گرفته‌اند.

 وی یادآور شد: در این میان ۴۵ دستگاه انواع ماشین آلات شهرداری نظیر ماشین آلات حمل کیسه شن و ماسه برای آمادگی به منظور جلوگیری از ورود سیلاب به داخل مغازه ها و خیابان های پر تردد و نیز کوچه ها در مناطق سیل خیز مستقر شده است.

معاون خدمات شهری شهردار بجنورد از مردم استان خواست در صورت بارندگی و آب گرفتگی معابر و خیابان ها و یا منازل در صورت نیاز موضوع را به شهرداری اطلاع دهند تا نسبت به آبگرفتگی منازل و کوچه ها اقدام شود.

وی گفت: به منظور جلوگیری از ورود سیلاب به داخل شهر در ادوار گذشته کانالی از محل میدان دفاع مقدس تا پارک آفرینش ایجاد شده تا تمامی آبهای سطحی جنوب شهر بجنورد وارد این کانال شود و از ورود آن به سطح شهر جلوگیری به عمل آید.

خاکشور در ادامه به بحران شیوع کرونا در کشور و استان اشاره کرد و گفت: در این راستا تمامی خیابانهای سطح شهر اعم از پارک‌ها و حاشیه شهر و خیابان ها هر روز توسط نیروهای بسیجی، مردم و خدمات شهری ضدعفونی می‌شود.

وی افزود: این کار بلافاصله بعد از پایان بارندگی مجدداً به عنوان یک برنامه کاری به ویژه در محلات پرتردد از قبیل داروخانه ها، درمانگاه ها و بیمارستان ها با جدیت انجام می شود.

شهر بجنورد ۲۲۰ هزار نفر جمعیت دارد.

 اداره کل هواشناسی خراسان شمالی روز شنبه با صدور اخطاریه ای نسبت به وقوع سیل در روزهای یکشنبه و دوشنبه هشدار داده و وضعیت قرمز را برای برخی مناطق استان اعلام کرده است.

برچسب‌ها بارش باران خراسان شمالی سیل شهرداری بجنورد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بارش باران خراسان شمالی سیل شهرداری بجنورد بارش باران خراسان شمالی سیل شهرداری بجنورد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۴۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هم اندیشی مسئله حجاب؛ حکمرانی نرم و سخت برگزار می شود

در این هم اندیشی علمی با حضور و ارائه حجج اسلام و آقایان دکتر مسعود اسماعیلی، مهدی جمشیدی، دکتر ابوالفضل اقبالی، مهدی جهان، دکتر محمدرضا سنگری، دکتر محسن ردادی، دکتر محمدمهدی جهان پرور برگزار خواهد شد.

دبیر علمی این کرسی، دکتر سیدحسین فخرزارع می‌باشد.

هم اندیشی علمی با موضوع “مسئله حجاب؛ حکمرانی نرم و سخت” روز یکشنبه مورخ ۹ اردیبشهت ماه سال جاری ساعت ۰۹:۰۰ صبح به صورت حضوری در سالن جلسات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به نشانی: تهران، خیابان شهید احمد قصیر، خیابان پژوهشگاه و همچنین به صورت مجازی تحت نرم افزار اسکای‌روم برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • هم اندیشی مسئله حجاب؛ حکمرانی نرم و سخت برگزار می شود
  • آموزش اتوماسیون صنعتی به صورتی تخصصی و عملی
  • مقابله با حفر چاه‌های غیرمجاز در کرمانشاه تشدید می‌شود
  • مقابله با حفر چاه های غیرمجاز در کرمانشاه تشدید می شود
  • پیاده‌روهای خیابان ۱۹ دی قم نوسازی می‌شود
  • خیابان کشاورز بجنورد بازگشایی شد + فیلم
  • پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در بجنورد به مقصد «بش‌قارداش» برگزار شد
  • ۵ اتفاقی که شهرداری تهران پای درختان ایستاد
  • گروه‌های فلسطینی: آماده مقابله با هر تجاوزی به رفح هستیم
  • پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در بجنورد به مقصد «بش‌قارداش»