Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@12:04:54 GMT

تعویق زمان برگزاری جشنواره تولیدات مراکز استانی صداوسیما

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۸۴۰۵۳

تعویق زمان برگزاری جشنواره تولیدات مراکز استانی صداوسیما

به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و لزوم رعایت اصل فاصله‌گذاری اجتماعی، زمان برگزاری بیست و سومین جشنواره تولیدات مراکز تا اطلاع‌ ثانوی به تعویق افتاد.

به گزارش خبرگزاری فارس، جشنواره تولیدات مراکز به عنوان یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای فرهنگی، هنری و رسانه‌ای کشور، یکی از مهمترین اقدامات این معاونت در تقویم سالانه است، گردهمایی عظیمی با حضور برنامه‌سازان بومی مراکز و رقابتی نفس‌گیر برای فعالان حوزه‌های گوناگون سیما، صدا، خبر، پژوهش، فضای مجازی و نیز عرصه‌ای که طی سال‌های اخیر موجب رشد و شکوفایی و ارتقاء کمی و کیفی تولیدات مراکز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیست و سومین دوره این جشنواره تابستان امسال و به میزبانی استان اردبیل تدارک دیده شده بود که با توجه به شیوع بیماری کووید – ١٩ و لزوم محافظت از سلامتی هنرمندان و اهالی رسانه و به منظور قطع زنجیره ابتلاء، برگزاری آن تا اطلاع ثانوی به تعویق افتاد.

دلیل این تصمیم، مجموعه اقداماتی است که برای برگزاری جشنواره ضروری است؛ از جمله این اقدامات می‌توان به برگزاری جلسات انتخاب تولیدات در مراکز، جلسات انتخاب و داوری آثار توسط کارشناسان و داوران جشنواره و مجموعه‌ای از فعالیت‌های ستادی و اجرایی برای برگزاری مطلوب جشنواره اشاره کرد که با توجه به ضرورت انجام آنها از هم اکنون و چند ماه پیش از برگزاری جشنواره، در شرایط فعلی این امکان وجود ندارد.

بر این اساس زمان برگزاری جشنواره تولیدات مراکز از طریق معاونت امور استان‌ها اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: جشنواره بیماری صداوسیما استان اردبیل جشنواره تولیدات مراکز برگزاری جشنواره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۴۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروه های جشنواره هنرهای نمایشی مازندران معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان در سطح استان مازندران با شعار «این صحنه خانه‌ماست» در بخش‌های نمایش (صحنه، عروسکی، زنده- عروسکی)، نمایش خلاق (نمایش کتابخانه‌ای، بازی نمایش) و نمایشنامه‌نویسی، ۲۰ اردیبهشت برای شرکت‌کنندگان ۱۲ تا ۲۲ سال و بزرگسالان برگزار می‌شود.

داوری مرحله استانی این جشنواره را سید رضا عمرانی نسب، مهیار هزار جریبی و فاطمه بزرگی از هنرمندان حوزه نمایش این استان بر عهده دارند.

بر اساس نظر هیأت داوران، گروه‌های نمایشی دختر بوته گوجه فرنگی به کارگردانی ناهید دادخواه از ساری، نمایش من دیگه خوابم نمیاد به کارگردانی محسن عظیمی پویا از مرکز فرهنگی هنری شماره ۲ چالوس، نمایش چه حکمتی است در این مردن به کارگردانی محمد جواد ملک محمودی از گلوگاه، نمایش جادوی سیاه به کارگردانی سمانه غزاییان از مرکز فرهنگی هنری بهشهر و نمایش آبگیری برای زندگی به کارگردانی رضا اسماعیل زاده از مرکز فرهنگی هنری رامسر به مرحله استانی راه یافتند.

کد خبر 6089511

دیگر خبرها

  • رقابت‌های آزاد دوومیدانی به تعویق افتاد
  • زمان بندی انتخابات عضویت در کمیسیون فراقوه‌ای احزاب اعلام شد
  • نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی آغاز شد
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
  • اسامی داوران مرحله استانی اعلام شد/ داورانی از جنس هنر و تجربه
  • گروه های جشنواره هنرهای نمایشی مازندران معرفی شدند
  • معرفی گروه‌های راه یافته به مرحله استانی جشنواره هنر‌های نمایشی
  • گردشگران جشنواره «گیلاس کن»رشد ۵۰ درصدی داشته است
  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان