Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-04@12:24:54 GMT

برگزاری طرح مجازی بهار در بهار در کهگیلویه و بویراحمد

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۸۴۲۲۰

برگزاری طرح مجازی بهار در بهار در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید رضا افتخاری ظهر یکشنبه در جلسه هم اندیشی نیمه شعبان که با حضور فعالان فرهنگی یاسوج برگزار شد، افزود: به کار گیری شیوه‌های نوین و ابتکارات با استفاده از بستر مجازی می‌توانند در این وضعیت برای برگزاری هر چه بهتر برنامه‌های نیمه شعبان کمک کند.

افتخاری با اشاره به برگزاری طرح بهار در بهار، عنوان کرد: جشن‌های خانگی، نصب پرچم یا مهدی (عج) بر سر درب منزل، برگزاری مسابقه نقاشی در رده‌های سنی مختلف، مقالات و دل نوشته‌های مهدوی از جمله برنامه‌های مورد نظر طرح است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین تولید محتوا و پوستر و پاسخگویی به شبهات از طریق روحانیون مستقر را خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه شیوع کرونا و محدودیت‌ها و محرومیت‌ها باعث رفع تکلیف و سلب مسئولیت در عرصه فرهنگی نمی‌شود، اظهار کرد: باید ضمن احترام به تدابیر اتخاذ شده توسط ستاد مقابله با کرونا، با به کارگیری شیوه‌های نوین و ابتکاراتی که تعارضی با ممنوعیت‌ها ندارد، نسبت به فضاسازی فرهنگی و برگزاری هر چه بهتر برنامه‌های نیمه شعبان اقدام کرد.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان نقش فضای مجازی در ترویج مباحث دینی و مذهبی را به عنوان یک ظرفیت عنوان کرد و گفت: بخش زیادی از مخاطبین ما در بستر مجازی حضور دارند و باید از این ظرفیت به بهترین شکل استفاده کرد.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا تبلیغات اسلامی استان فضای مجازی کهگیلویه و بویراحمد نقاشی بهار بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۴۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهدشت رکورددار میزان بارش‌ها


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تا ساعت ۱۵:۳۰ پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت در دوگنبدان ۲۹.۶، امامزاده جعفر ۲۸.۹، سی سخت ۲۸.۱، یاسوج فرودگاه ۲۶.۳ و در لیکک ۲۰.۲ میلی متر باران باریده است.
سامانه پرقدرت بارشی که فعالیت آن در استان کهگیلویه و بویراحمد از صبح امروزآغاز شده ، تا امشب ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • طراوت باران بهاری به طبیعت کهگیلویه و بویراحمد
  • برگزاری سومین جشنواره ملی پرچمداران انقلاب اسلامی در استان
  • نشست هم اندیشی سازمان‌های کارگری و کارفرمایی کهگیلویه و بویراحمد
  • دهدشت رکورددار میزان بارش‌ها
  • یادگاری زلزله در سی‌سخت، نیمه تمام ماندن ۲۷۰ واحد مسکونی
  • ۷۰ برنامه فرهنگی و محرومیت زدایی در هفته بسیج سازندگی
  • برگزاری همایش بزرگ عقیدتی سیاسی در بافق
  • کهگیلویه و بویراحمد بهشت سرمایه‌گذاری در عرصه گیاهان دارویی؛ فرصتی که از دست می‌رود
  • کهگیلویه و بویراحمد، بهشت گیاهان داروئی؛ فرصتی که از دست می‌رود
  • سفر همسر رئیسی به پاکستان / اهدای دکتری افتخاری (+ عکس)