Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-27@14:14:23 GMT

بودجه 120 میلیارد تومانی برای کمیته ملی المپیک در سال 99

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۸۴۳۷۲

بودجه 120 میلیارد تومانی برای کمیته ملی المپیک در سال 99

بودجه کمیته ملی المپیک در سال ۹۹ ابلاغ شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بودجه کمیته ملی المپیک در سال ۹۹ مشخص شد. طبق ابلاغ سازمان برنامه و بودجه، بودجه کمیته ملی المپیک ۱۲۰ میلیارد تومان تعیین شده است، این بودجه در سال گذشته برای کمیته ملی المپیک تصویب شده بود.

کمیته ملی المپیک نسبت به سال گذشته افزایش بودجه داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمیته سال پرکاری را پیش دارد و باید تیم‌ها و ورزشکاران را برای گرفتن باقی سهمیه‌های المپیک و سپس حضور در المپیک توکیو آماده کند.

این کمیته هنوز دریافتی از بودجه سال ۹۹ خود نداشته است.

کد خبر 417518

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کمیته ملی المپیک المپیک ورزشکاران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق کمیته ملی المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۴۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، اتحادیه جهانی کشتی، محمد مصلایی پور، رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی، مدرس اتحادیه جهانی و داور المپیکی ایران را از لیست داوران المپیک پاریس کنار گذاشت.

مصلایی پور چند روز پیش از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا خودداری کرد و پس از آن نیز اتحادیه جهانی او را از چرخه داورانی که شانس قضاوت در المپیک را دارند، کنار گذاشت.

طبق اعلام اتحادیه جهانی کشتی ۳ داور درجه المپیکی ایران شامل کامران سلطانی زاده،‌ نیما صادقی و مهدی بشیر زاده برای قضاوت در مسابقات جهانی کسب سهمیه المپیک در استانبول ترکیه دعوت شدند اما مصلایی پور به این رقابت ها دعوت نشد تا شانس حضور در المپیک را از دست بدهد.

دیگر خبرها

  • نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران؛ فردا
  • تاریخ دقیق واریز مرحله سوم سود سهام عدالت مشخص شد
  • یونانی‌ها مشعل المپیک را به پاریس تحویل دادند
  • IOC به ورزشکاران فلسطینی سهمیه المپیک داد
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • تحویل مشعل المپیک به فرانسه
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • کمک بیش از ۱۰ میلیارد تومانی حامیان به ایتام و فرزندان محسنین
  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار
  • جای خالی صالحی امیری در کمیته ملی المپیک