Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- نماینده ولی فقیه در استان از اقدامات و فعالیت های پلیس در طرح فاصله گذاری اجتماعی و اجرای ممنوعیت و محدودیت تردد در مبادی ورودی استان و شهرستان ها قدردانی کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پلیس، حجت الاسلام و المسلمین "محمدی لائینی" در حاشیه بازدید از طرح فاصله گذاری اجتماعی در مبادی ورودی شهر "ساری" در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: طرح فاصله گذاری اجتماعی و جلوگیری از ورود و تردد خودروهای غیر بومی، طرحی بسیار مفید در زمینه جلوگیری از شیوع ویروس کرونا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی موفقیت این طرح را مرهون تلاش ها و زحمات شبانه روزی پلیس دانست و تصریح کرد: ماموران زحمت کش نیروی انتظامی استان و شهرستان ساری، ضمن رعایت ادب و احترام در برخورد با مردم با قاطعیت از تردد خودروهای غیربومی در ورودی شهر ها جلوگیری کرده و این طرح با موفقیت کامل در حال اجرا است.
امام جمعه شهرستان ساری در پایان ضمن تشکر از فرماندهی انتظامی استان مازندران در اجرای این طرح و قدردانی از مردم فهیم و با فرهنگ استان بر توجه به برنامه ها، تصمیمات و توصیه های ستاد ملی مبارزه با کرونا از سوی شهروندان تاکید کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تقدیر نماینده فقیه طرح فاصله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۴۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود وزیر کشور به مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، وزیر کشور برای معارفه استاندار جدید مازندران، دقایقی قبل وارد فرودگاه شهدای ساری شد.


اقای وحیدی قرار است در مراسم معارفه یوسف نوری به عنوان استاندار جدید مازندران در ساری شرکت کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تاکید نماینده ولی فقیه بر رسیدگی بیشتر مسئولان به آسیب های اجتماعی
  • توصیه نماینده ولی فقیه به فرماندار کاشان
  • گلایه نماینده ولی فقیه در مازندران از انتصاب وزیر سابق به استانداری
  • ارشاد مدیران در جلسه درس اخلاق
  • مصوبات مهم سفر رئیس‌جمهور به لرستان اجرایی نشد
  • قطار محلی رامسر به ساری راه‌اندازی شود
  • مراسم معارفه استاندار جدید مازندران با حضور وزیر کشور
  • توصیه نماینده ولی فقیه در هرمزگان در رابطه با مدیریت مصرف
  • ورود وزیر کشور به مازندران
  • تقدیر اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس از پلیس در موضوع عفاف و حجاب